LOL... dat is waar ja. Het was ook wel enigszins zichtbaar trouwensquote:
Zo off-topic, maar....PICS!! Bepalen wij wel of het klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 42, maar heb nog steeds een perfect lichaam.
Ja, dat is waar. Spierpijn is lekker...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik wordt altijd wat actiever na het sporten.... Het is gewoon heerlijk... zeker als je de volgende dag spierpijn heb in je buik en benen..... heeeeeerlijk
Dit jaar de blote voeten, vorig jaar liep iedereen in dustersquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iedereen loopt daar op blote voeten. Nouja niets mis mee, maar opvallend dat echt íedereen dat doet.
Deprimerend typje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
Marcia kijkt altijd sip. Zelfs tijdens een workout.
Thx, sjurl! Kon er al niet opkomen aan wie ze me deed denken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
En die rooie doet me denken aan Plien, van Bianca.
[afbeelding]
De linker dus.
daar lijkt ze zeker wel opquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
En die rooie doet me denken aan Plien, van Bianca.
[afbeelding]
De linker dus.
Ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, sjurl! Kon er al niet opkomen aan wie ze me deed denken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |