LOL... dat is waar ja. Het was ook wel enigszins zichtbaar trouwensquote:
Zo off-topic, maar....PICS!! Bepalen wij wel of het klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 42, maar heb nog steeds een perfect lichaam.
Ja, dat is waar. Spierpijn is lekker...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik wordt altijd wat actiever na het sporten.... Het is gewoon heerlijk... zeker als je de volgende dag spierpijn heb in je buik en benen..... heeeeeerlijk
Dit jaar de blote voeten, vorig jaar liep iedereen in dustersquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iedereen loopt daar op blote voeten. Nouja niets mis mee, maar opvallend dat echt íedereen dat doet.
Deprimerend typje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
Marcia kijkt altijd sip. Zelfs tijdens een workout.
Thx, sjurl! Kon er al niet opkomen aan wie ze me deed denken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
En die rooie doet me denken aan Plien, van Bianca.
[afbeelding]
De linker dus.
daar lijkt ze zeker wel opquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
En die rooie doet me denken aan Plien, van Bianca.
[afbeelding]
De linker dus.
Ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, sjurl! Kon er al niet opkomen aan wie ze me deed denken.![]()
Mooiquote:
Leuke cap!quote:
Zodat ze niet hoeven te douchen gok ik.quote:
Weet jouw vrouw eigenlijk dat jij van allerlei Bigbrothers naar blote tieten zit te kijken, je daar ook echt op verheugd en daar caps van maakt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
De dames zullen wel zweten nu, dus....
Je gaat me toch niet vertellen dat je het geluid AAN hebt staan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is die chick die die arobics geeft? Net zo'n irritante stem als Nathalie vorig jaar.
Heeft die Tijn met die aparte oorbel geen relatie met die jongen met het lange haar?
Ja maar dat zit nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is die chick die die arobics geeft? Net zo'n irritante stem als Nathalie vorig jaar.
Heeft die Tijn met die aparte oorbel geen relatie met die jongen met het lange haar?
Dat vind ik dus zo smerig hè, zonder eerst afspoelen een zwembad ingaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zodat ze niet hoeven te douchen gok ik.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Dwangneurose.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Zo vaak dat ik denk 'Waar zit ik eigenlijk naar te kijken' .... en toch blijven kijken.
Voer voor psychologen dit
Pfff.. ieder jaar weer....quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet jouw vrouw eigenlijk dat jij van allerlei Bigbrothers naar blote tieten zit te kijken, je daar ook echt op verheugd en daar caps van maakt?
1- Moniquequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook. Weg ermee!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja ik ook en volgens mij iedereen. Zij willen volgens mij nog koste wat het kost niet douchen omdat dat allemaal nog onwennig is. Volgens mij moet je gewoon de eerste dag daar gaan staan, douchen, en dan ben je van je gene af.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo smerig hè, zonder eerst afspoelen een zwembad ingaan.![]()
Dus je vrouw geniet van andere mannen die ergens in 1 of ander huis in de zwembroek onder de douche staan, en ze heeft jou, met je perfecte lichaam. Ik bedoel het niet raar, ik vind het wel vreemd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff.. ieder jaar weer....
Nog 1 keer dan: Ja, die zit mee te kijken en geniet wel van de blote mannen onder de douche... en mijn dochter volgt het ook heel intensief. Tevreden?
Vraag je het ook nog aan alle anderen?
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef Gert het volgende:
Milica gaat er vandoor.
Die gaat zich natuurlijk buiten het bereik van een stream even lekker afsoppen.![]()
Wel zijn heel kinky joh... Partnerruilavonden enzo... Heerlijk. Dikke pret hier in huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus je vrouw geniet van andere mannen die ergens in 1 of ander huis in de zwembroek onder de douche staan, en ze heeft jou, met je perfecte lichaam. Ik bedoel het niet raar, ik vind het wel vreemd.
Volgens mij zit er bij de zusjes ook nog best wel wat zeer over vroeger.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:55 schreef schatje het volgende:
Monique was dan ook al vroeg moeder met die zoon van 15 jaar. Toen ze 20 jaar was.
hehehehehequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?
Ok, dan vind ik het nog steeds vreemd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel zijn heel kinky joh... Partnerruilavonden enzo... Heerlijk. Dikke pret hier in huis.
Zie de smiley jongen, zie het.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?
Ga eens wieberen heb jou nog nooit eerder gezien met een BBquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik het nog steeds vreemd.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:00 schreef Inca het volgende:
[..]
Ga eens wieberen heb jou nog nooit eerder gezien met een BB
Ja pleurt op! en jou site is ook kutquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja mensen in mijn omgeving vinden ook dat het raar is dat ik BB kijk als 26 jarige hetro-man... die vinden het maar wat voor homo's en vrouwen... denk je dat ik me er ene reet van aantrek? Ik heb zoiets van... dat maakt iedereen zelf uit... maar goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van het ietwat sneue karakter van: een BB-deelneemster met de camera willen volgen als ze zich gaat douchen. Vandaar die smiley.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |