Ze zegt niet veel maar is ook niet irritantquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Marcia maakt wel kans de nieuwe Sandy te worden... en dus ongemerkt door te sluipen naar de finale en te winnen.
Precies. Net Sandy dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zegt niet veel maar is ook niet irritantdus dat is wel veilig
Dat is dan weer minder. Na een kwartier de Lama's wordt het wat mij betreft zéér vermoeiend.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:55 schreef Kinga het volgende:
Ah Semih vindt De Lama's leuk.
My kind of guy!
*en* lekker om naar te kijken.quote:
Ja maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder. Na een kwartier de Lama's wordt het wat mij betreft zéér vermoeiend.
Denk het!quote:
Als je dat soort berichten niet meer kunt posten hier, dan wordt het wel een beetje een dictatuur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dit is SC toch?
Of is SC en commentaren niet te scheiden en was het een debiel idee om ze uberhaupt te scheiden?![]()
Ontopic: Valt me op dat Milica ondanks plastische chirurgie nog steeds geen lekker ding is. Neem dan een voorbeeld aan Chelsea Clinton.
Om winterdepressies tegen te gaan dus kunnen ze toch licht krijgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor!![]()
On topic: Dat licht boven het zwembad ziet er behoorlijk echt uit...
Is De Lama's humorquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |