there is no mod...quote:op donderdag 11 januari 2007 15:04 schreef ripley het volgende:
mijn vader
kan iemand hier even kijken?
thnxquote:op maandag 15 januari 2007 08:19 schreef darkwolf het volgende:
aai!
iemand dacht een grappige ts te starten.
echter is het niet echt geloofwaardig...![]()
parkiet & hond
kan net zo goed mod worden hierro!![]()
er zijn talloze 'ik ben maagd' topics geweest, maar niet recentelijk.quote:op dinsdag 16 januari 2007 00:45 schreef corelli het volgende:
het grote nog nooit geneukt topic. hebben we dat?
het lijkt me wel wat:)quote:op maandag 28 augustus 2006 17:46 schreef corelli het volgende:
[..]
kan dit vervangen worden door aantrekkelijke vrouw. wat beschaafder.
beastialityquote:op donderdag 18 januari 2007 09:51 schreef aventura het volgende:
in welk topic gebeurde dat, dw?
het ging meer om deze reactie van haar "dude... laat je nakijken men".quote:op donderdag 18 januari 2007 11:23 schreef aventura het volgende:
ik zie nog niets verontrustends...
thanks!quote:...ik houd het in de gaten.
waarom is ie op slot ??? ik had toch niks geplaatst wat tegen de regels was toch ??quote:op vrijdag 26 januari 2007 12:40 schreef muus het volgende:
ik had een briljante reactie in dit dagboektopic : lange tijd geen blowjob meer... en die is gewist.
potverdulle.!
het is een dagboektopic. wat moet iemand daar nou op zeggen?quote:op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef shedevelish het volgende:
[..]
waarom is ie op slot ??? ik had toch niks geplaatst wat tegen de regels was toch ??
zo wel wil ik dat graag weten. voor een volgende keer ...
ok duidelijk *loopt vast naar de hema*quote:op vrijdag 26 januari 2007 12:47 schreef muus het volgende:
[..]
het is een dagboektopic. wat moet iemand daar nou op zeggen?
m.a.w. koop een dagboek.
hema heeft altijd toffe opschrijfboekjes enzo. goeie keus van je.quote:op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef shedevelish het volgende:
[..]
ok duidelijk *loopt vast naar de hema*
uit dit topic verwijderd worden?quote:op zaterdag 3 februari 2007 19:34 schreef type_29 het volgende:
je vriendin is een hoer
ik heb hem dichtgegooid.quote:op maandag 5 februari 2007 22:34 schreef zwartemagika het volgende:
geloof dat iemand zich een beetje verveelt.. wat is het beste dat ik kan doen ?
volgens mij was ie allang dicht, en de modjes maar doorlullenquote:op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
ik heb hem dichtgegooid.
(ik neem een beetje waar hier aangezien aventura druk is en nk gekapt is).
hm, dat zou ik dan toch moeten hebben gezienquote:op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
volgens mij was ie allang dicht, en de modjes maar doorlullen
nja, het lijkt erg eenduidig.. aangezien het nu lijkt alsof enkel vrouwen sex kunnen modereren, zullen (evt) geschikte mannen zeker niet meer reageren..quote:op vrijdag 16 februari 2007 20:16 schreef aventura het volgende:
er waren geen mannelijke kandidaten die we geschikt achtten. dat is jammer, maar wat doe je eraan?
dat was dan schijnbaar niet de vorige keren (iig toen lupa moderator werd)quote:op vrijdag 16 februari 2007 20:20 schreef aventura het volgende:
ik had juist een voorkeur aangegeven voor een man...ik denk dat er een andere reden is dat ze nauwelijks reageren. welke reden dat is weet ik niet. maar het zal niet zijn omdat er altijd vrouwen op modden.
ik was een van de mannelijke kanditaten die zich zeer geschikt achtte gezien de ervaring betreft fora beheer en het modereren ervan in combo met hoe vaak ik tegenwoordig online ben.quote:op vrijdag 16 februari 2007 20:20 schreef aventura het volgende:
ik had juist een voorkeur aangegeven voor een man...ik denk dat er een andere reden is dat ze nauwelijks reageren. welke reden dat is weet ik niet. maar het zal niet zijn omdat er altijd vrouwen op modden.
nee dat was even laten merken dat je het topic kansloos vind..quote:op vrijdag 23 februari 2007 10:39 schreef concordsky het volgende:
[..]
djeezus.. dit ís ontopic
nja dit niet maar de vorige wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |