dus je knapt er niet op af?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Silvieja het volgende:
nee
Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef murp het volgende:
op mannen die tijdens de eerste date vragen om hun te pijpen...
mn vriendin zegt van niet, andere vriendin zegt van wel...
hoe zit dat dan?
Nee. Als jij gepijpt wilt worden moet je het vragen. Ik vind dat alle mannen in dit soort dingen duidelijk moeten zijn.quote:
Ja echtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef NanKing het volgende:
Het is een beetje een non vraag.
Er zullen vrouwen op afknappen en andere niet...
Vragen ze dat nogquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef Khadgar het volgende:
Kijk, je weet pas dat het goed zit als ze zelf vraagt of ze jou mag pijpen![]()
![]()
nee dan weet je dat je weer bij de hoeren zitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef Khadgar het volgende:
Kijk, je weet pas dat het goed zit als ze zelf vraagt of ze jou mag pijpen![]()
![]()
Nee eerst 5 keer daten om er vervolgens achter te komen dat ze het helemaal nooit zal doen, dat schiet opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Als je dat op een eerste date vraagt kan je het wel vergeten.
Mijn vorige reactie die je verwijderd hebt was de enige juiste!
Nadat je eerst het financieële gedeelte hebt gehad...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee dan weet je dat je weer bij de hoeren zit
Na de eerste paar dates neuk ik ze gewoon en of ze me pijpen vindt ik minder van belang.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Nee eerst 5 keer daten om er vervolgens achter te komen dat ze het helemaal nooit zal doen, dat schiet op
pijpen+neuken is te duur hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef type_29 het volgende:
[..]
Na de eerste paar dates neuk ik ze gewoon en of ze me pijpen vindt ik minder van belang.
Tot nu toe nooit hoeven vragen btw.
Als ik naar de hoeren zou gaan zou ik idd 1 van de 2 kiezen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
pijpen+neuken is te duur he
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
pijpen+neuken is te duur he
Jij haalt gewoon je swans naar buiten en wacht op wat er (misschien) komen gaatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef JediMindTricks het volgende:
Vragen of ze je wil pijpen sucks. ()
Dat moet je gewoon afdwingen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef JediMindTricks het volgende:
Vragen of ze je wil pijpen sucks. ()
Dat moet je gewoon afdwingen.
Jawel, ik wou niet opschepperig overkomen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef murp het volgende:
Na de eerste paar dates... Komt het er nooit van de eerste keer?
Wat een vraag, natuurlijk knappen ze er niet van af, dat mogen ze ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef murp het volgende:
hoe zit dat dan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 05:41 schreef Snowtiger het volgende:
Het is het lekkerste wat een vrouw kan doen en proeven natuurlijk....![]()
Ligt eraan. Als dat je eerste vraag is nadat we aan tafel zijn aangeschoven, ja dan knap ik op je af.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef murp het volgende:
hoe zit dat dan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 05:41 schreef Snowtiger het volgende:
Als vrouw zijnde knap ik er niet van af... Het is alleen direkt en ik zal er eerst in de MOOD voor moeten komen.
Wat best snel gebeurd, dan zal ik het zeker niet van weer houden.![]()
Het is het lekkerste wat een vrouw kan doen en proeven natuurlijk....![]()
Dusssss............ Knap ik er niet van af.....![]()
ik zou er eerder op afknappen als een man al twee vriendinnen heeft ;Pquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef murp het volgende:
hoe zit dat dan?
Dat dus..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef NanKing het volgende:
Het is een beetje een non vraag.
Er zullen vrouwen op afknappen en andere niet...
Simpel, je vriendin pijpt iedereen en die ander niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef murp het volgende:
hoe zit dat dan?
nou.. ik heb het liever andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef saaw het volgende:
nee hoor, vragen mag altijd
wel een afknapper als hij me er letterlijkt heen duwt zonder eerst lief te vragen
Maar lijkt mij dat je dat niet van te voren weet, of vraag er altijd naar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef bigore het volgende:
Ze mogen me alleen pijpen als ze slikken, anders kennen ze opkenkeren.
Nou, eigenlijk wel ja, beetje tactisch natuurlijk, maar voordat ik iemand neuk vraag ik toch wel beetje wat ze doet, en heel belangrijk voor mij, of ze wel een kale kut heeftquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar lijkt mij dat je dat niet van te voren weet, of vraag er altijd naar?
Ah, Lies slikt dus, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef bigore het volgende:
Ze mogen me alleen pijpen als ze slikken, anders kennen ze opkenkeren.
De meeste gesprekken die ik heb met meiden waar ik het wel mee zie zitten gaan toch meestal over sex, aangezien ik daar graag over praat, dus als we daar niet over hebben, dan klikt het ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
inderdaad best triest...
Ik zou niet aan iemand vragen voordat ik er mee neuk hoe groot z'n lul is bijvoorbeeld.
Maar dus als je een heel leuk meissie tegen komt waarmee je ook wel een relatie ziet zitten.. dan heb je zoiets van laat maar.. Of ga je haar dan zo bewerken dat ze t wel gaat doen?
Als toetje...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ligt eraan, als ie het al vraagt tijdens het eten vind ik het wel een tamelijke afknapper
Huh die snap ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik pijp sowieso geen travestieten.
Ja, dat vind ik ook wel apart. Ik voel me altijd een beetje een sletje (hihiquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef 911GT2 het volgende:
Tjezus wat een hoop ophef over pijpen, terwijl er nog zoveel andere manieren zijn om lol te hebben op een eerste date...
Daarnaast vind ik pijpen meestal intiemer dan neuken, maar dat kan aan mij liggen...
*noteert*quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ligt eraan, als ie het al vraagt tijdens het eten vind ik het wel een tamelijke afknapper
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik verwijs u door naar het fobo van Murp.
WTF murp, altijd gedacht dat je een man bent! en wat heb je een vreselijk fobo btwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |