nou.. ik heb het liever andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef saaw het volgende:
nee hoor, vragen mag altijd
wel een afknapper als hij me er letterlijkt heen duwt zonder eerst lief te vragen
Maar lijkt mij dat je dat niet van te voren weet, of vraag er altijd naar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef bigore het volgende:
Ze mogen me alleen pijpen als ze slikken, anders kennen ze opkenkeren.
Nou, eigenlijk wel ja, beetje tactisch natuurlijk, maar voordat ik iemand neuk vraag ik toch wel beetje wat ze doet, en heel belangrijk voor mij, of ze wel een kale kut heeftquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar lijkt mij dat je dat niet van te voren weet, of vraag er altijd naar?
Ah, Lies slikt dus, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef bigore het volgende:
Ze mogen me alleen pijpen als ze slikken, anders kennen ze opkenkeren.
De meeste gesprekken die ik heb met meiden waar ik het wel mee zie zitten gaan toch meestal over sex, aangezien ik daar graag over praat, dus als we daar niet over hebben, dan klikt het ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
inderdaad best triest...
Ik zou niet aan iemand vragen voordat ik er mee neuk hoe groot z'n lul is bijvoorbeeld.
Maar dus als je een heel leuk meissie tegen komt waarmee je ook wel een relatie ziet zitten.. dan heb je zoiets van laat maar.. Of ga je haar dan zo bewerken dat ze t wel gaat doen?
Als toetje...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ligt eraan, als ie het al vraagt tijdens het eten vind ik het wel een tamelijke afknapper
Huh die snap ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik pijp sowieso geen travestieten.
Ja, dat vind ik ook wel apart. Ik voel me altijd een beetje een sletje (hihiquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef 911GT2 het volgende:
Tjezus wat een hoop ophef over pijpen, terwijl er nog zoveel andere manieren zijn om lol te hebben op een eerste date...
Daarnaast vind ik pijpen meestal intiemer dan neuken, maar dat kan aan mij liggen...
*noteert*quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ligt eraan, als ie het al vraagt tijdens het eten vind ik het wel een tamelijke afknapper
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik verwijs u door naar het fobo van Murp.
WTF murp, altijd gedacht dat je een man bent! en wat heb je een vreselijk fobo btwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |