Je slijmtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:53 schreef Coolcat het volgende:
Ja zelfs de modjes moeten steeds waarschuwen omdat we het steeds maar weer over dat geweldige PAIQ hebben...

Nee alleen als je het emailadres weet kan je iemand bij je vrienden toevoegen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Byte_Me het volgende:
maar hoe kun je dan op paiq iemand vinden als je de naam kent? kan toch niet

En wat moeten wij met die informatie....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef oncrea het volgende:
ik krijg echt alleen kutdates daar

mja, als de makers van paiq toch meelezen dankzij jullie, dan probeert ie waarschijnlijk te regelen dat hij "spontaan" 10 nieuwe matches krijgt die allemaal uit zijn op sex?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En wat moeten wij met die informatie....![]()

das toch goed, een kut kun je neuken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef oncrea het volgende:
ik krijg echt alleen kutdates daar

zak over't hoofd, vlag in de hand, en neuken voor het vaderland?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga een date doen. Kijken of ie nu lelijk en een sukkel is of alleen lelijk.

Zo diep ben ik nog niet gezonkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
zak over't hoofd, vlag in de hand, en neuken voor het vaderland?

Wel dieperquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken

Labiel wijfquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga een date doen. Kijken of ie nu lelijk en een sukkel is of alleen lelijk.

dat zeg je tegen alle vrouwen die je wil neuken...quote:

quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zeg je tegen alle vrouwen die je wil neuken...
hmm best goede tip

Nee man, normale vrouwen zetten het mes pas op de polsen nádat je ze de deur uitschopt, dit is er 1 die voor de drempel al aan het doorlekken isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:17 schreef Godshand het volgende:
dat zeg je tegen alle vrouwen die je wil neuken...

heb je helemaal een kloon account aangemaakt om dat te kunnen vragen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef dvunz het volgende:
en is er al geneukt ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |