oh jawel hoor, maar dan ga ik slapen en dan kan ik er de volgende dag weer tegenaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja
Ik liep gister te kutten met zon speeddate, ik zat te lullen dat mn hobbys curling en postzegels ed zijn. En hij bleef gewoon mee doen. Vond het allemaal wel tof
En op gegeven moment zei ik dat curling te ndergewaardeerd wordt, en hij zegt "Ja dat ken ik wel. Want ik doe aan korfbal, en veel mensen vinden dat echt niets" Gelijk daarna komt "Korfbal is een don't van Queen Bee"
Nee ik heb ze in de eerdere delen al gehad... Nu is Q-B aan de beurt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Met alle vrouwen bedoel je coolcat? Nou, vind ik niet. Alleen op qb.
Wat zegt dat over de gasten hiero?
Tja, is te verwachten wanneer je als vrouw in een topic als deze post.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:59 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee ik heb ze in de eerdere delen al gehad... Nu is Q-B aan de beurt...En wat dat zegt over de gasten hiero? Heul triest...
Maar keur je het daarmee ook gelijk goed dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Tja, is te verwachten wanneer je als vrouw in een topic als deze post.
Hoe wil je het afkeuren dan? Daarbij is het natuurlijk veel te vermakelijk om te lezen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Maar keur je het daarmee ook gelijk goed dan?
Amen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Maar keur je het daarmee ook gelijk goed dan?
Die ene is best een lekker dingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zit nu ipv speeddates met die maker van Paiq stomme gesprekken te voeren
Jelmer dus ;P Die foto in zn witte shirt, hubba hubbaquote:
Die ja, alle foto's zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jelmer dus ;P Die foto in zn witte shirt, hubba hubba
Zoals ie praat zou je denken van wel, maar ik zal even plsenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Die ja, alle foto's zijnIs ie wel single? want dat staat er dan weer niet
Doe maar ffquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoals ie praat zou je denken van wel, maar ik zal even plsen
Ik had idd al bedacht dat ie wel is mee kan lezen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Straks kent ook hij Fok, leest ie gewoon mee
Vast nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:31 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan voegt ie je adres toe op msn en dan hebben jullie geyle neuckseks
Je slijmtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:53 schreef Coolcat het volgende:
Ja zelfs de modjes moeten steeds waarschuwen omdat we het steeds maar weer over dat geweldige PAIQ hebben...
Nee alleen als je het emailadres weet kan je iemand bij je vrienden toevoegen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Byte_Me het volgende:
maar hoe kun je dan op paiq iemand vinden als je de naam kent? kan toch niet
En wat moeten wij met die informatie....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef oncrea het volgende:
ik krijg echt alleen kutdates daar
mja, als de makers van paiq toch meelezen dankzij jullie, dan probeert ie waarschijnlijk te regelen dat hij "spontaan" 10 nieuwe matches krijgt die allemaal uit zijn op sex?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En wat moeten wij met die informatie....![]()
das toch goed, een kut kun je neuken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:15 schreef oncrea het volgende:
ik krijg echt alleen kutdates daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |