He ja, vrouwen moeten natuurlijk gewoon wat le-zen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef chatter het volgende:
In dat geval kan ik jullie alleen maar het kamasutra adviseren, lees dat eens door, bekijk welke posities lichamelijk mogelijk zijn voor je en probeer die eens uit.
Jij leest en hij krijgt een grotere lul.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:00 schreef Stali het volgende:
[..]
He ja, vrouwen moeten natuurlijk gewoon wat lez-en....
Vanaf de buikkant....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:00 schreef ooge het volgende:
vanaf waar meet je je lul dan want ik zit is ff een beetje te meten, bij de 20-25 cm zou ik mezelf kunnen pijpen![]()
vanaf je buik toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:00 schreef ooge het volgende:
vanaf waar meet je je lul dan want ik zit is ff een beetje te meten, bij de 20-25 cm zou ik mezelf kunnen pijpen![]()
Kan jij misschien een keer ontopic gaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:29 schreef Concordsky het volgende:
Kansloze TS
Als je vind dat een vent niet genoeg heeft moet je em maar dumpen... doen wij met jullie ook als jullie er niet lekker uit zien. Hoef je geen kansloos topic over te openen om je frustraties over je vriendje te uiten![]()
Djeezus.. dit ís ontopicquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan jij misschien een keer ontopic gaan?
Ik kan de posts die daadwerkelijk gaan over hetgeen wat de TS vraagt op 1 hand tellen..
Ik word een beetje moe van jouw gezaag en gezeik.. Dus gaarne ontopic of sla de topics die je kansloos vind gewoon over
Dank je..
http://forum.fok.nl/topic/901475/4/50#46587403quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:39 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Djeezus.. dit ís ontopic
nja dit niet maar de vorige wel
De vraag was, of size matterde. Dan is het dus niet aan jou om te beoordelen of zij wel of niet d'r vriendje moet dumpen als die ondermaats presteert. Iedereen mag overal ter wereld besluiten een product niet te kopen als het hem of haar niet aanstaat, maar o wee als een vrouw aangeeft dat ze een pik te klein vindt en er dus niet lekker mee kan sexen, dan is het hek ineens van de dam en is de TS in jouw ogen "kansloos".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:39 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Djeezus.. dit ís ontopic
nja dit niet maar de vorige wel
nja als man zijnde kan ik moeilijk beoordelen of de grootte er echt toe doet... vind dergelijke topics alleen nogal kansloos net als topics/reacties van puberale mannetjes die vrouwen met kleine tieten niets vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
De vraag was, of size matterde. Dan is het dus niet aan jou om te beoordelen of zij wel of niet d'r vriendje moet dumpen als die ondermaats presteert. Iedereen mag overal ter wereld besluiten een product niet te kopen als het hem of haar niet aanstaat, maar o wee als een vrouw aangeeft dat ze een pik te klein vindt en er dus niet lekker mee kan sexen, dan is het hek ineens van de dam en is de TS in jouw ogen "kansloos".
Je reageert zo panisch, ik verdenk je er bijna van dat jij ook een kleine hebt(maar toch niet zo klein dat er niet op getrapt kan worden
)
12 CM!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Onder de 12cm is kansloos in ieder geval, maakt niet uit hoe dik
Omtrek zal ik onderzoek naar moeten doen
Ik vind dat de lengte er zeker toe doet, ik gebruik niet graag een pincet in bedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef Tally het volgende:
Nogmaals.. Hier gaat het erom of lengte er toe doet.. We gaan geen foto's vragen.. Of zeggen hoe groot die van jezelf is.. Daar hebben we in dit topic niets aan..
Dus nogmaals.. ONTOPIC!!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb liever een duim dan een dunne middelvinger
Ik voel een heel groot verschil wanneer m'n vriend er maar voor de helft inzit of helemaal, dus dat diepste punt moet (voor mij iig) ook wel geraakt kunnen worden. Iemand noemde dat ooit de A(aaaah)-Spot geloof ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef type_29 het volgende:
zenuwen zitten alleen aan de voorkant van de vagina.
Dus gaat het meer om de omtrek als om de lengte.
Dat kan maar daar ga je niet klaar van komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik voel een heel groot verschil wanneer m'n vriend er maar voor de helft inzit of helemaal, dus dat diepste punt moet (voor mij iig) ook wel geraakt kunnen worden. Iemand noemde dat ooit de A(aaaah)-Spot geloof ik
Kerels die denken onder de maat te vallen dan voornamelijk,quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef MUUS het volgende:
Alleen kerels zeggen dat de maat er niet toe doet. *wijst naar reacties hierboven*
En kerels die het zeggen, hebben zelf een kleine lul.
Man, hoe kan je discussieren over een mening. Het is niet omdat je hier een logische uitleg aan geeft dat zij het plots niet meer voelt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:56 schreef type_29 het volgende:
wat lul je nou
je zegt dat je niet klaarkomt van neuken
dan maakt omvang niet uit dus
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef type_29 het volgende:
Omdat diverse wetenschappelijke studies dat hebben uitgewezen.
Misschien moet je het artikel iets beter doorlezen. Daarnaast bestaat seks niet alleen maar uit het orgasme. Ik hoop dat je dat toch begrijpt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef type_29 het volgende:
[..]
Dat kan maar daar ga je niet klaar van komen.
Studies wijzen uit dat het meeste gevoel in een vrouws clitoris zit, uitwending dus.
Bron:http://www.ualberta.ca/de(...)Decisions/mythsf.htm
Hij dekt de lading van je verhaal volledig, hoewel bij nader inzienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:19 schreef type_29 het volgende:
[..]
Wat een toevoeging aan het topic, een smiley!!!!!
En dat bedoel ik met het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien moet je het artikel iets beter doorlezen. Daarnaast bestaat seks niet alleen maar uit het orgasme. Ik hoop dat je dat toch begrijpt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:21 schreef Slarioux het volgende:
Hij dekt de lading van je verhaal volledig, hoewel bij nader inzienook op zijn plek lijkt
I beg to differ.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:24 schreef type_29 het volgende:
Ja en je maatje voegen geen kut toe aan de discusie.
Dat lijkt me een vrij redelijke samenvatting van de materiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
I beg to differ.
Maar als je er toch om vraagt:
Mogelijkeredenaties tot het tot stand komen van een antwoord op de vraag "does size matter":
Mannen die ja zeggen:
- hebben vertrouwen in de specificaties van hun eigen apparaat,
- zijn intiem betrokken (geweest) met vrouwen die hen daarvan hebben overtuigd,
- zwaar onzeker over hun eigen maatje, en over hun prestaties in bed,
- hebben wel lange, maarhebben dat extra zetje in de rug nodig om zich beter te voelen.
Mannen die nee zeggen:
- zijn er geilig van overtuigd dat het echt nit zo heel veel uitmaakt (extreme gevallen uitgezonder zoals het potlood),
- hebben er vertrouwen in dat hun gedrag tussens de lakens een hoop compenseert voor het formaat,
- hebben er een die lang genoeg is naar eigen tevredenheid, of die van de partners,
- krijgen geen klachten over hun bedprestaties,
Vrouwen die ja zeggen:
- vallen onder de categorie nymphomanen en hebben genoeg vergelijkingsmateriaal (inc. de extremen)
- zijn specifiek gevoelig voor het gevulde gevoel of weten dit zeer te waarderen,
- hebben in het verleden te maken gehad met de ervaring "hoe je hem rondslingert maakt niet uit, ik voel gewoon niets".
- Hebben er sadistisch plezier in mannen onzeker te laten voelen.
Vrouwen die nee zeggen:
- kunnen mogelijk niet al te veel verstouwen
- hebben een partner waarom ze het sprookje in leven moeten houden.
En dan heb ik ze vast nog niet allemaal gehad, maar ja als je zo panisch begint te zeuren over iets toevoegen aan de discussie.... Wie ben ik dan om natuurlijk niet gezellig mee te doen.
PS. Dat twee mensen het toevallig eens zijn en een wat gematigd negatieve mening over jou uitlatingen hebben maakt ze nog geen maatjes. Maakt ze misschien wel verdomde intelligent als je serieus denkt met die licht aanvallende oneliners van je wel wat toe te kunnen voegen aan een discussie.![]()
Wees blij dat ik niet meteen begon over dat het op slot slaan van die meid,
natuurlijk niet noodzakelijk helemaal aan haar had gelegen bij je voorbeeld.
En Slar is gewoon een toffe peer uiteraard.
sorry, mijn eerste vriendje was heel leuk, lief en intelligent, eigenlijk niets om op aan te merken. aangezien hij de eerste was waarmee ik seks had had ik destijds nog geen vergelijkingsmateriaal. Na een jaartje had ik de scheuren in t plafon al uitgebreid bestudeerd, en ook andere standjes deden niet veel goedsquote:
Maar de hamvraag is dan;quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef n8 het volgende:
sinds hem heb ik geleerd: size does matter.... dat betekend niet dat ik een enorme lul nodig heb ofzo, want te groot trek ik ook niet. Een hele leuke jongen met een kaboutertje in z'n broek zou ik gewoon vrienden mee worden dus
![]()
waarom is mijn post weg, was een serieusequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:14 schreef Tally het volgende:
Allemaal offtopic gelul verwijderd.. En nu een keer ontopic..
Anders is het jammer van deze discussie maar sluit ik hem..
Dan zal hij waarschijnlijk zijn gegaan over de discussie wat er liep..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:17 schreef Sargon het volgende:
[..]
waarom is mijn post weg, was een serieuse
Op de een of andere manier link ik deze foto aan haar bedprestaties.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel mannen heb je op deze manier je bed uit getrapt zeg?!
Ow ik heb nu ab-so-luut niets te klagenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:29 schreef Concordsky het volgende:
Kansloze TS
Als je vind dat een vent niet genoeg heeft moet je em maar dumpen... doen wij met jullie ook als jullie er niet lekker uit zien. Hoef je geen kansloos topic over te openen om je frustraties over je vriendje te uiten![]()
Ik denk eerder aan een lak aan bed-avontuurtjes, gezien de mollige vingertjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op de een of andere manier link ik deze foto aan haar bedprestaties.![]()
Iemand die ik redelijk goed ken, beweerde ooit in bed te zijn beland met iemand die in stijgerende positie maar liefst (sarcasme ja) tot 4 cm kwam... Of het waar is weet ik natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:37 schreef roburt het volgende:
wat is echt klein dan?
ik kan me niet voorstellen dat er stijfe lullen van onder de 12cm zijn. (wat al klein is)
behalve die micro lul wat bij 1 op de 10.000 kans is.
Op meerder punten in de vagina zitten zenuwknopen, bv de g-spot, maar ook de a-spot, alhoewel ik niet presies weet welk lettertje presies waar zit, de g-spot dan wel, maar verder 1 achterin de vagina en 1 op de onderwand(rugkant dus) van de vagina.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef type_29 het volgende:
zenuwen zitten alleen aan de voorkant van de vagina.
Dus gaat het meer om de omtrek als om de lengte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |