Dat is van verschillende factoren afhankelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef Sailmaker het volgende:
wat is genoeg volgens jou?
Nee true, maar daar kun je nog wat meequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ook wel een maximumlengte.. te groot (als in te lang) is ook niet alles
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef Bat het volgende:
it's not the size of the boat, it's the motion of the ocean...
Ow plzquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij zou het toch ook niet leuk vinden als ik zou zeggen "Je kunt nog zo roepen 'het maakt niet uit of ze knap is, als ze maar geil en blond en een neukbaar lichaam heeft', dat is gewoon niet waar! ze moet ook een leuke kop hebben"???
Nou dan! Beetje rekening houden met t ego van de kleingepiemelden.
Dat lijkt me wel frustrerend als man, dat je niet lekker hard van achter kan doorbeuken, om het even netjes te zeggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee true, maar daar kun je nog wat meeiets minder ver doorrammen bijv.
baarmoederneuken!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ook wel een maximumlengte.. te groot (als in te lang) is ook niet alles
die moeten gewoon strakker zijn..dan hebben ze nergens last vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als hetero jongeman doe ik daar liever geen uitspraken over. Ik vind wel dat vrouwen die mannen met een klein pikkie afzeiken ook niet dik/lelijk/whatever mogen zijn
.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel mannen heb je op deze manier je bed uit getrapt zeg?!
dus jij hebt een kleine maar zij klaagt niet ofwat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef gateway het volgende:
zolang je vriendin niet klaagt is er niks aan de hand toch?
en minimum dikte. En het verschilt per vrouw wat die minimale vereisten zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef baNEEL het volgende:
ja, er is dus een minimumlengte, maar daarboven is het dus veilig, en does size not matter
des echt gemeen,quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en minimum dikte. En het verschilt per vrouw wat die minimale vereisten zijn.
Wel ziellig, nou weten ze nog niks...![]()
Onder de 12cm is kansloos in ieder geval, maakt niet uit hoe dikquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Gripper het volgende:
Hee b.a.b.s, kom nou eens met harde cijfers. Als ze dan toch matteren!
hoeveel centimeter moet ie minstens lang zijn? en de omtrek?
Harde getallen wil ik zien. keihard !
Puur uit nieuwsgierigheid, wat zouden 'ze' met die informatie moeten? De plastische chirurg uit zijn bed bellen met vragen om hulpstukken? Wanhopig kroegen aflopen op zoek naar dames met weinig diepgang?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef Vandaag... het volgende:
Wel ziellig, nou weten ze nog niks...![]()
Ik wilde niet teveel mannen voor hun hoofd stotenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:48 schreef zwartedoos het volgende:
12cm vind ik wel erg klein eigenlijk![]()
Dat is toch iets heel anders. Grotere borsten kunnen je wellicht visueel meer prikkelen dan kleinere, maar ze penetreert je niet met haar borstenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef chatter het volgende:
Volgens mij kan men net zo goed vragen of het belangrijk is of vrouwen grote borsten moeten hebben of niet.
er zijn genoeg mannen die altijd zeuren over grote borsten, laat ons dan ook eensquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef chatter het volgende:
Volgens mij kan men net zo goed vragen of het belangrijk is of vrouwen grote borsten moeten hebben of niet.
Als je van iemand houdt, is dat toch helemaal niet belangrijk.
En er zijn standjes genoeg om een vrouw goed diep te kunnen penetreren, dus zou ik zeggen "No, size does not matter."
...nee, het is echt tof voor een man om bij elk sprankje extra geilheid een baarmoeder te rammen en de vrouw pijn zien lijden...inhouden tijdens het neuken is niet tof.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
iets minder ver doorrammen bijv.
Bekkenbodemspieren kunnen een hoop compenseren. Al blijft dik altijd lekkerderquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef candygirl het volgende:
het maakt zeker uit,
maar de dikte ook vind ik
hebeens meegemaakt iemand die 19 cm had maar heel smal,zo'n friebel piemel![]()
![]()
Ik bedoelde alleen maar te zeggen, dat het erom gaat wat je voor elkaar voelt, dat is belangrijker dan hoe een bepaald lichaamsdeel gevormd is of eruit ziet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders. Grotere borsten kunnen je wellicht visueel meer prikkelen dan kleinere, maar ze penetreert je niet met haar borsten![]()
Dan kun je je beter afvragen of het uitmaakt dat een kut strak, of wijd is... Het antwoord daarop is uiteraard ja..
Jij hebt zeker nog nooit geneukt hè?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:08 schreef chatter het volgende:
Het gevoel voor elkaar maakt alle onvolkomenheden van elkander meer dan goed.
Natuurlijk kan je van iemand houden als hij een kleine heeft maar de vraag gaat meer om het lichamelijke gevoel denk ik, en ja dan is het toch lekkerder met een groterequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:08 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar te zeggen, dat het erom gaat wat je voor elkaar voelt, dat is belangrijker dan hoe een bepaald lichaamsdeel gevormd is of eruit ziet.
En de sex kan desondanks geniaal zijn, als je er samen maar over praat, van wat je fijn vind en wat niet. Waar je grenzen liggen en welke dingen je wilt uitproberen.
Dan kan je een afgeschoten kinderarm hebben, of borsten als meloenen of een vagina waar je niet eens een sate prikker in kan krijgen, of waar je je verloren fiets in terug gevonden heb, bij wijze van spreken, dat maakt het er desondanks niet prettiger om.
Dus daarom vind ik "No, size does not matter."
Niet mee eens. De seks moet helemaal kloppen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:08 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar te zeggen, dat het erom gaat wat je voor elkaar voelt, dat is belangrijker dan hoe een bepaald lichaamsdeel gevormd is of eruit ziet.
En de sex kan desondanks geniaal zijn, als je er samen maar over praat, van wat je fijn vind en wat niet. Waar je grenzen liggen en welke dingen je wilt uitproberen.
Dan kan je een afgeschoten kinderarm hebben, of borsten als meloenen of een vagina waar je niet eens een sate prikker in kan krijgen, of waar je je verloren fiets in terug gevonden heb, bij wijze van spreken, dat maakt het er desondanks niet prettiger om.
Dus daarom vind ik "No, size does not matter."
Nou nee hoor, dat zie ik hier alleen mannen zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:12 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
de meeste vrouwen zeggen dat de lengte er niet toe doet maar wij mannen weten wel beter haha!![]()
![]()
![]()
Dan gaan we poppenkastje spelen! Leuk, dan maak ik zo stemmetjes bij die kabouter en dan ben ik de reus!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:17 schreef chatter het volgende:
(En wat doe je nou als hij helemaal leuk, lief en geweldig is, maar hij heeft een kaboutertje in zn broek? )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |