dat dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Dat is gewoon vreemdgaan. Loser.
En dat in vier woorden, ik kan het niet korter 14.gifquote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Dat is gewoon vreemdgaan. Loser.
5quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En dat in vier woorden, ik kan het niet korter 14.gif
zeg het tegen je vriendin, zij dumpt je, vervolgens loop je morgen een blauwtje en ben je weer helemaal alleen. Behalve dat dit een vorm is van geweldige zelfcastijding is het ook je verdiende loon.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef harm1985 het volgende:
ik weet niet of je dit vreemgaan mag noemen. maar zit wel steeds te denken wat moet ik nu op komen dagen of juist niet heen gaan !
arm kindquote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef harm1985 het volgende:
ergste is dus dat ik ook nog eens vader ben van een anderhalf jarig dochtertje
Of je het vreemdgaan kan noemen, eens denken....quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef harm1985 het volgende:
ik weet niet of je dit vreemgaan mag noemen. maar zit wel steeds te denken wat moet ik nu op komen dagen of juist niet heen gaan !
Als je het je vriendin niet wil vertellen weet je heel goed dat het vreemdgaan is. Tenzij je met die gozer alleen een avondje bier gaat zuipen en over wijven gaat praten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef harm1985 het volgende:
Dan ben je al helemaal een lulhannes als je vreemdgaat, je hebt namelijk niet alleen jezelf en je vriendin ermee, maar ook je kind, erg leuk voor een kind om tussen de ellende en pijn in te zitten die je zal veroorzaken met je lust botvieren.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef harm1985 het volgende:
ergste is dus dat ik ook nog eens vader ben van een anderhalf jarig dochtertje
Nou, opgelost!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:15 schreef harm1985 het volgende:
dat van me kind zit ik niet zo over in die wordt wel groot zonder mij was toch al van plan het uit te maken en weg te gaan dus zo onverwachts is dit niet hoor
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:17 schreef harm1985 het volgende:
aangezien ik een hetero relatie heb kan dat niet terwijl ik er toch wel voor open sta om eens voor 1 keer te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |