Ook bij de(zelfde) huisarts geweest zeker?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Jayhawk het volgende:
Wij mannen hoeven alleen maar te plassen voor een SOA test
met mn studie gekregen, wordt gewoon een PCR op je urine gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ook bij de(zelfde) huisarts geweest zeker?
Er zijn open spreekuren op bijna alle ziekenhuizen waar je zo binnen kunt wandelen voor een SOA test.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef Aventura het volgende:
Weer open. Ik snap niet dat je huisarts je niet gewoon doorstuurt naar de poli Dermatologie. Daar doen ze uitstrijkjes, bloedafname en andere tests aan de lopende band. Volgens mij is dat zelfs de standaard handelswijze, maar dat weet ik niet zeker.
Bij mij werd anders niet urine uitgeplast na mijn SOA test...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Jayhawk het volgende:
Wij mannen hoeven alleen maar te plassen voor een SOA test
Dat doet men echt, dat wattenstaafverhaal? Ik dacht dat het een broodje aap was.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bij mij werd anders niet urine uitgeplast na mijn SOA test...
En ja het wattenstaaf verhaal DOET ZEER!
Nope!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:30 schreef Djep het volgende:
[..]
Dat doet men echt, dat wattenstaafverhaal? Ik dacht dat het een broodje aap was.![]()
is ook een nieuwe methode die ze sindskort gebruikenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bij mij werd anders niet urine uitgeplast na mijn SOA test...
En ja het wattenstaaf verhaal DOET ZEER!
Ah, eindelijk is er ook iets ongemakkelijks voor de heren!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nope!Het word naar binnengerost en heen en weer gepoert op een plek waar alleen iets naar buiten mag komen...
Wij hadden al het niet-schoppen-in-ballen verhaalquote:Op maandag 12 februari 2007 12:36 schreef Djep het volgende:
[..]
Ah, eindelijk is er ook iets ongemakkelijks voor de heren!![]()
Akkoord, die tel ik dan ook mee.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef RTB het volgende:
[..]
Wij hadden al het niet-schoppen-in-ballen verhaal![]()
3 dan, VROUW !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:23 schreef Djep het volgende:
[..]
Akkoord, die tel ik dan ook mee.Twee ongemakken voor de man!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |