abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45248715
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, zo niet, wil een MODje deze topic dan even verplaatsen a\ub?

Dit is zeer serieus dus ik wil dan ook zeer serieuze reactie's aub.

Het begon in 1993, mijn ouders waren nog getrouwd en het leek een hele leuke tijd.
Mijn moeder heeft nog 2 dochters die een andere vader hebben dan ik (halfzussen dus).
Maar mijn vader,zussen,ik,en mijn moeder woonden in 1 huis en het leek goed te gaan.

Mijn oudste zus was toen 14 en ging gewoon naar school wat een normaal tienermeisje doet.
Maar we kwamen in 1998 achter dat mijn vader dus seks had met mijn zus.
Zoals jullie weten is dat zo illegaal als het maar zijn kan, maar mijn zus wou zelf ook.

Een paar weken geleden sprak ik mijn zwager erover en het bleek dat mijn vader haar had gehersenspoeld om haar zo in zijn "macht" te krijgen.

Het is dan wel 14 jaar geleden, maar ik zit er nog steeds erg mee en ik schaam mezelf voor mijn vader

Ik kan er zelf niks aan doen, maar hij is wel mijn vader, en ik krijg weleens gezichten van: "kijk, dat is de zoon van".

Echt verschrikkelijk vind ik dat, ik kan er GODVERDOMME niks aan doen dat mijn vader zonodig seks wou met een minderjarige!!!!!!

Ik walg er zelf van om zoiets te doen.
Ik heb een vriendin en die is ook minderjarig, maar ik wacht met dat soort dingen totdat ze 18 is.
(zelf ben ik 20 btw)

Kunnen jullie mij adviezen geven om dit makkelijker ter verwerken?

Voor mensen die benieuwd zijn wat voor straf mijn vader heeft gekregen:

Hij kreeg bij een normale rechtzaak 3 jaar cel en 2 voorwaardelijk, maar mijn vader ging in hoger beroep dus kreeg hij alleen 240 uur taakstraf, veel te weinig als je het mij vraagt.

Nogmaals: ik verwacht normale reactie's en geen puberaal gedrag.

Alvast bedankt,

Robin
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:41:37 #2
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_45248909
Ik zou professionele hulp zoeken. Die mensen zijn opgeleid om mensen die dingen zoas jij hebt meegemaakt, te helpen.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_45248952
zoek professionele hulp inderdaad
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_45248982
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef Robin2130 het volgende:

Zoals jullie weten is dat zo illegaal als het maar zijn kan, maar mijn zus wou zelf ook.
Iemand, zo jong en gehersenspoeld kan geen eigen wil meer hebben ...
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_45249000
Als je 20 bent geen seks willen met een 17 jarige.

Triest
JOHNNY HEITINGA
pi_45249001
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoek professionele hulp inderdaad
Nou, ik ben ook weer geen gestoorde ofzo, maar het zit me gewoon dwars
pi_45249027
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Camplo het volgende:

Triest
als je niet normaal kan doen, tief dan lekker op klapmongool.
Ik verwacht normale reactie's
pi_45249029
als ik je verhaal zo lees, en wat je er zelf van vind en zegt, denk ik dat je op een hele goede en weldenkende manier om probeert te gaan met een hele nare situatie!

eventueel professionele hylp zoeken is een mogelijkheid, dagboeken bijhouden enzo ook. je gaat op een geweldige manier met je vriendin om zo, weet zij ervan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_45249042
Ik kan mij voorstellen dat er een deel schaamte bij jou zit en dt je bang bent om gezien te worden als " de zoon van"... dat zijn (onterechte ) maar begrijpelijke gevoelens.

Wat je never nooit mag voelen is een vorm van schuldgevoel.... (ik denk dat ook tussen de regels door te begrijpen). Jij bent niet je vader en jij bent niet verantwoordelijk voor je vader.
Niet nu en niet toen.

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan het het zoeken naar een manier hiermee om te gaan.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45249098
Je hoeft niet per definitie gestoord te zijn om professionele hulp te zoeken...
pi_45249108
Het is je vaders eigen keus geweest en zolang het meisje er niet over klaagt zie ik het probleem er niet van in ? Het is toch niet een echte dochter van je vader? Ze is dan wel minderjarig, maar als ze het zelf wou het niet misbruikt,.
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:47:28 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45249156
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef Robin2130 het volgende:
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, zo niet, wil een MODje deze topic dan even verplaatsen a\ub?...
dit hoort meer in R&P
quote:
Het begon in 1993, mijn ouders waren nog getrouwd en het leek een hele leuke tijd.
Mijn moeder heeft nog 2 dochters die een andere vader hebben dan ik (halfzussen dus).
Maar mijn vader,zussen,ik,en mijn moeder woonden in 1 huis en het leek goed te gaan.

Mijn oudste zus was toen 14 en ging gewoon naar school wat een normaal tienermeisje doet.
Maar we kwamen in 1998 achter dat mijn vader dus seks had met mijn zus.
jouw vader is niet de vader van dat meisje, incest is het dus niet. Als ze 14 was in '93 was ze 19 in '98. En in principe zou het legaal zijn voor die 2 om seks te hebben vanaf haar 16e, '95 dus
quote:
Een paar weken geleden sprak ik mijn zwager erover en het bleek dat mijn vader haar had gehersenspoeld om haar zo in zijn "macht" te krijgen.
leg uit
quote:
Het is dan wel 14 jaar geleden, maar ik zit er nog steeds erg mee en ik schaam mezelf voor mijn vader

Ik kan er zelf niks aan doen, maar hij is wel mijn vader, en ik krijg weleens gezichten van: "kijk, dat is de zoon van".
ja daar kun je nou eenmaal niets aan doen
quote:
Echt verschrikkelijk vind ik dat, ik kan er GODVERDOMME niks aan doen dat mijn vader zonodig seks wou met een minderjarige!!!!!!
Nou ja, als ze ouder was dan 16 en het gebeurde met wederzijdse instemming is er niets onwettigs aan de hand.
quote:
Ik walg er zelf van om zoiets te doen.
Ik heb een vriendin en die is ook minderjarig, maar ik wacht met dat soort dingen totdat ze 18 is.
(zelf ben ik 20 btw)
gewoon lekker mee vrijen. Als ze er aan toe is kan het geen kwaad, zoveel verschillen julllie niet en het is nou echt niet zo dat die datum het menselijk lichaam spontaan seksrijp is en daarvoor nog niet. Bovendien mag het van de wetgever vanaf de 16e
quote:
Kunnen jullie mij adviezen geven om dit makkelijker ter verwerken?

Voor mensen die benieuwd zijn wat voor straf mijn vader heeft gekregen:

Hij kreeg bij een normale rechtzaak 3 jaar cel en 2 voorwaardelijk, maar mijn vader ging in hoger beroep dus kreeg hij alleen 240 uur taakstraf, veel te weinig als je het mij vraagt.

Nogmaals: ik verwacht normale reactie's en geen puberaal gedrag.

Alvast bedankt,

Robin
overigens; dit gebeurde toen jij 6 was?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_45249174
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik zou professionele hulp zoeken. Die mensen zijn opgeleid om mensen die dingen zoas jij hebt meegemaakt, te helpen.
Dat, en een schop naar R&P
pi_45249175
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef simmu het volgende:
als ik je verhaal zo lees, en wat je er zelf van vind en zegt, denk ik dat je op een hele goede en weldenkende manier om probeert te gaan met een hele nare situatie!

eventueel professionele hylp zoeken is een mogelijkheid, dagboeken bijhouden enzo ook. je gaat op een geweldige manier met je vriendin om zo, weet zij ervan?
Mijn vriendin weet ervan, ze walgt ook van mijn vader, en terecht!
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:47:52 #15
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_45249176
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef DenniZ224 het volgende:
Het is je vaders eigen keus geweest en zolang het meisje er niet over klaagt zie ik het probleem er niet van in ? Het is toch niet een echte dochter van je vader? Ze is dan wel minderjarig, maar als ze het zelf wou het niet misbruikt,.
Het is wel misbruikt want de machtsverhouding klopt gewoon niet!!
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:47:56 #16
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_45249180
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Camplo het volgende:

Triest
ben je nu gewoon dom of gedraag je je er alleen maar naar ?
pi_45249200
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

als je niet normaal kan doen, tief dan lekker op klapmongool.
Ik verwacht normale reactie's
Wat is er abnormaal aan?
Als jij de mening van anderen niet waardeert hou dan zelf je bek.

Wel heel moralistisch je vader en zus (+25 jaar verschil) vergelijken met jou en je vriendin.

Appel valt zo niet ver van de boom...
JOHNNY HEITINGA
pi_45249207
Hobbies/interesses: Mijn vriendin flink naaien

De eerlijkheid heb je van je vader zullen we maar zeggen!
Rot signature
pi_45249219
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

ben je nu gewoon dom of gedraag je je er alleen maar naar ?
Want? Jij bent dom?
quote:
Hobbies/interesses: Mijn vriendin flink naaien
L U L T O P I C
JOHNNY HEITINGA
pi_45249220
quote:
Volgens mij snap je het niet helemaal, in hoeverre valt te bepalen of ze het wel of niet wilde? Er zijn juist wetten opgesteld om te zorgen dat het verboden is om dit te doen, vooral omdat je op die leeftijd vaak helemaal niet weet wat je wilt.
pi_45249234
"Ik walg er zelf van om zoiets te doen.
(zelf ben ik 20 btw)"
meisjes vanaf 16 mag je neuken flapdrol! dus wachten hoeft niet (of is ze jonger dan 16?, dan zeg ik: bah)
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45249269
quote:
Ze zijn inderdaad geen bloedverwanten van elkaar, maar toch wordt het wel als incest gezien.
Waarom?
Het zit namelijk zo:

Mijn vader was de stiefvader van mijn zus, dus toch een vaderfiguur.
En mijn ouders waren toen getrouwd, dus dan wordt het als incest gezien
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:50:04 #23
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_45249272
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Want? Jij bent dom?
[..]

L U L T O P I C
Ja en je mama.
pi_45249333
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Want? Jij bent dom?
[..]

L U L T O P I C
ga dood met je onzinne reactie's je mot niet alles serieus nemen van wat er in mijn profiel staat.
pi_45249339
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Ja en je mama.
Zie z'n profiel en en dit topic.

En ga dan schelden kneus?

Naab
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: