Iemand, zo jong en gehersenspoeld kan geen eigen wil meer hebben ...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef Robin2130 het volgende:
Zoals jullie weten is dat zo illegaal als het maar zijn kan, maar mijn zus wou zelf ook.
Nou, ik ben ook weer geen gestoorde ofzo, maar het zit me gewoon dwarsquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoek professionele hulp inderdaad
als je niet normaal kan doen, tief dan lekker op klapmongool.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Camplo het volgende:
Als je 20 bent geen seks willen met een 17 jarige.
Triest![]()
dit hoort meer in R&Pquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef Robin2130 het volgende:
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, zo niet, wil een MODje deze topic dan even verplaatsen a\ub?...
jouw vader is niet de vader van dat meisje, incest is het dus niet. Als ze 14 was in '93 was ze 19 in '98. En in principe zou het legaal zijn voor die 2 om seks te hebben vanaf haar 16e, '95 dusquote:Het begon in 1993, mijn ouders waren nog getrouwd en het leek een hele leuke tijd.
Mijn moeder heeft nog 2 dochters die een andere vader hebben dan ik (halfzussen dus).
Maar mijn vader,zussen,ik,en mijn moeder woonden in 1 huis en het leek goed te gaan.
Mijn oudste zus was toen 14 en ging gewoon naar school wat een normaal tienermeisje doet.
Maar we kwamen in 1998 achter dat mijn vader dus seks had met mijn zus.
Zoals jullie weten is dat zo illegaal als het maar zijn kan, maar mijn zus wou zelf ook.
leg uitquote:Een paar weken geleden sprak ik mijn zwager erover en het bleek dat mijn vader haar had gehersenspoeld om haar zo in zijn "macht" te krijgen.
ja daar kun je nou eenmaal niets aan doenquote:Het is dan wel 14 jaar geleden, maar ik zit er nog steeds erg mee en ik schaam mezelf voor mijn vader![]()
Ik kan er zelf niks aan doen, maar hij is wel mijn vader, en ik krijg weleens gezichten van: "kijk, dat is de zoon van".
Nou ja, als ze ouder was dan 16 en het gebeurde met wederzijdse instemming is er niets onwettigs aan de hand.quote:Echt verschrikkelijk vind ik dat, ik kan er GODVERDOMME niks aan doen dat mijn vader zonodig seks wou met een minderjarige!!!!!!
gewoon lekker mee vrijen. Als ze er aan toe is kan het geen kwaad, zoveel verschillen julllie niet en het is nou echt niet zo dat die datum het menselijk lichaam spontaan seksrijp is en daarvoor nog niet. Bovendien mag het van de wetgever vanaf de 16equote:Ik walg er zelf van om zoiets te doen.
Ik heb een vriendin en die is ook minderjarig, maar ik wacht met dat soort dingen totdat ze 18 is.
(zelf ben ik 20 btw)
overigens; dit gebeurde toen jij 6 was?quote:Kunnen jullie mij adviezen geven om dit makkelijker ter verwerken?
Voor mensen die benieuwd zijn wat voor straf mijn vader heeft gekregen:
Hij kreeg bij een normale rechtzaak 3 jaar cel en 2 voorwaardelijk, maar mijn vader ging in hoger beroep dus kreeg hij alleen 240 uur taakstraf, veel te weinig als je het mij vraagt.
Nogmaals: ik verwacht normale reactie's en geen puberaal gedrag.
Alvast bedankt,
Robin![]()
Dat, en een schop naar R&Pquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik zou professionele hulp zoeken. Die mensen zijn opgeleid om mensen die dingen zoas jij hebt meegemaakt, te helpen.
Mijn vriendin weet ervan, ze walgt ook van mijn vader, en terecht!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef simmu het volgende:
als ik je verhaal zo lees, en wat je er zelf van vind en zegt, denk ik dat je op een hele goede en weldenkende manier om probeert te gaan met een hele nare situatie!
eventueel professionele hylp zoeken is een mogelijkheid, dagboeken bijhouden enzo ook. je gaat op een geweldige manier met je vriendin om zo, weet zij ervan?
Het is wel misbruikt want de machtsverhouding klopt gewoon niet!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef DenniZ224 het volgende:
Het is je vaders eigen keus geweest en zolang het meisje er niet over klaagt zie ik het probleem er niet van in ? Het is toch niet een echte dochter van je vader? Ze is dan wel minderjarig, maar als ze het zelf wou het niet misbruikt,.
ben je nu gewoon dom of gedraag je je er alleen maar naar ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Camplo het volgende:
Als je 20 bent geen seks willen met een 17 jarige.
Triest![]()
Wat is er abnormaal aan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:44 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
als je niet normaal kan doen, tief dan lekker op klapmongool.
Ik verwacht normale reactie's
Want? Jij bent dom?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ben je nu gewoon dom of gedraag je je er alleen maar naar ?![]()
L U L T O P I Cquote:Hobbies/interesses: Mijn vriendin flink naaien
Volgens mij snap je het niet helemaal, in hoeverre valt te bepalen of ze het wel of niet wilde? Er zijn juist wetten opgesteld om te zorgen dat het verboden is om dit te doen, vooral omdat je op die leeftijd vaak helemaal niet weet wat je wilt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef DenniZ224 het volgende:
Het is je vaders eigen keus geweest en zolang het meisje er niet over klaagt zie ik het probleem er niet van in ? Het is toch niet een echte dochter van je vader? Ze is dan wel minderjarig, maar als ze het zelf wou het niet misbruikt,.
Ze zijn inderdaad geen bloedverwanten van elkaar, maar toch wordt het wel als incest gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef DenniZ224 het volgende:
Ja en je mama.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Want? Jij bent dom?
[..]
L U L T O P I C
ga dood met je onzinne reactie's je mot niet alles serieus nemen van wat er in mijn profiel staat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Want? Jij bent dom?
[..]
L U L T O P I C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |