Ik spreek voor mezelf en aangezien ik voor 50% procent invloed heb op de situatie, heeft mijn aandeel invloed op ons allebei.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Darkwolf het volgende:
Trouwens... spreek je nu voor je vriendin of dat JULLIE er wat aan hebben of heb alleen jij dit gelezen en spreek nu ook namens haar???
Just curious!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat nou nonsens?
NIKS nonsens!
Dit is gewoon mijn visie en het blijven suggesties.
Ik reageer puur op de manier waarop Whoopsy schrijft.
Gewoon puur om haar te motiveren.
Het blijft inderdaad tekst op internet.
Zij heeft het over iemand die het allemaal ok vind en ik lees uit Whoopsy haar verhaal dat haar gevoel niet 100 procent erkend word.
Alles wat ik schrijf is dus puur gebaseerd op Whoopy's input.
Ze was me anders met mijn eerste post meer dan dankbaar.
En over suggestief gesproken: dat met die stofjes en dat het allemaal minder word met de leeftijd / aantal maanden, jaren relatie is ook allemaal geheel persoonlijk en per stelletje weer anders.
Stofjes my ass.
Er komt iets meer kijken dan die wetenschappelijke blaat stellingen.
[..]
Sorry my bad!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef Roquefort het volgende:
Dat je minder seks krijgt dan je hoopt, dat is iets anders dan dat je gevoel niet 100% erkend wordt hoor.
Ik lees hetzelfde wat jij leest uit whoopsy's input, trek alleen op basis van mijn eigen ervaringen mijn eigen conclusies. Je vat dat veel te persoonlijk op, relax!![]()
Daar heb je zeker een heel goed punt en ben ik volledig met je eens.quote:Vind jij dat de posts van Whoopsy het gevoel van haar vriend beter erkennen dan?
Ik dacht het niet.![]()
Gelukkie! (En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Darkwolf: ik snap je hoor, thanks voor je advies en begrip. Alleen begrepen worden kan al heel veel doen!
Daar twijfel ik ook niet over.quote:En lieve lieve sharky_dog: jij en ik komen er wel uit met z'n tweetjes![]()
He yuk. En dan lekker dat zaad van ''r vriend uit d'r kut eten zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
Als je vriend zo moeilijk doet kan je ook wel hier komen![]()
Denk eerder dat hij het eruit slobbert...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:50 schreef SKETSj het volgende:
[..]
He yuk. En dan lekker dat zaad van ''r vriend uit d'r kut eten zeker?
Smerig.
Stoppen met samenwonen om je sexleven te boosten....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:42 schreef As_33 het volgende:
Waar is Erodome?![]()
Mijn seksleven zit alweer bijna een jaar in een dipje, met af en toe wat kleine oplevingen (opleving is gemiddeld 1-2 x per week seks, ipv 1x per maand). Zowel mijn vriend als ik hebben de afgelopen tijd veel perioden van drukte en stress gehad, en daarnaast wonen we nu anderhalf jaar of zo samen. De reden dat ons seksleven zo is ingedut komt waarschijnlijk ook door de combinatie van de stress en het feit dat mijn vriend niet echt gelukkig is met ons samenwonen. Daarom ga ik vanaf komende week ook half op een kamer wonen en nog maar half bij mijn vriend, ik hoop dat ons seksleven weer een flinke boost geeft en daarmee bedoel ik 2-3x in de week, daar zaten we in het begin ook op, en dat was toen voldoende voor ons.
Ik wil natuurlijk niemand bezorgt maken, maar een drastische daling van de hoeveelheid seks, zal toch in veel gevallen samenhangen met andere problemen in de relatie, meestal toch gebrek aan spanning op de goede vlakken. Tot die conclusie is Whoopsydaisy hierboven ook al gekomen, suc6 met het werken aan jullie relatie![]()
Denken dat het nou echt alleen om ons seksleven gaat ...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Stoppen met samenwonen om je sexleven te boosten....![]()
Damn girl, je bent al de deur uit straks, nu hoeft hij alleen nog "Het is over" te zeggen....
Je maakt het hem wel heel makkelijk....![]()
Tuurlijk joh, wat jij wil, lach maar fijn samen om mijn bericht nu het nog kanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:42 schreef As_33 het volgende:
De reden dat ons seksleven zo is ingedut komt waarschijnlijk ook door de combinatie van de stress en het feit dat mijn vriend niet echt gelukkig is met ons samenwonen.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen dame!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
Het is saai om zo veel sex met je vriend/in te hebben...Altijd dezelfde pik/kut....![]()
Afwisseling is een ander verhaal...![]()
Je gaat toch niet elke dag Chinees eten? (ik in ieder geval niet)
We wonen samen in één ruimte, en mijn vriend is iemand die af en toe wat alleen tijd nodig heeft en graag eens iemand kan uitnodigen voor een avondje, ook als ik daar niet zo'n zin in heb (en dat heb ik zelden). In het begin ging het nog wel, maar nu na een jaartje merkt hij toch dat hij zijn vrienden wat aan het verwaarlozen is enz. We gaan ook apart wonen tot we in aanmerking komen voor een 2- of 3-kamer appartement, waarbij we wel allebei ons eigen plekje hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, wat jij wil, lach maar fijn samen om mijn bericht nu het nog kan![]()
Lees gelijk ook nog even het dik-geschreven gedeelte uit je eigen post?
Klinkt echt alsof jij de vrouw van zijn leven bent, jammer alleen dat hij je niet in huis wil hebben
In afwachting van jouw komende topic verblijf ik met vriendelijke groet.![]()
Je kunt met z'n 2-en natuurlijk ook maar op 1, saaie manier sex hebben, moet er niet aan denken zegquote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
Het is saai om zo veel sex met je vriend/in te hebben...Altijd dezelfde pik/kut....![]()
Je kan makkelijk elke dag chinees eten alleen neem dan niet elke dag babi pangang.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is op die leeftijd vrij normaal. Ook bijna de hele dag zeiknat zeker?
Dan heeft a-child-in-dhains het erger...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Precies. Krijg je die vissmaak nooit meer weg en om over de eeltplekken nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef bigore het volgende:
.. Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op kuttelikken, maar gewoonweg niet 3 x per dag.
Ik herken dit (ik ben zelf ook nogal libidineus), en ik heb een truuk voor je. Als hij geen zin heeft, begin je gewoon met jezelf. Schaamteloos, open en bloot. Dan ligt-ie binnen een minuut op je. Geen grap, probeer maar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik open een serieus topic, dus hoop ook op serieuze reacties!
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Zij wil vrijen, mannen willen neuken,knallen,raggen,stoten,rampetampen en dan binnen 5 minuten die kut volbaggeren en tv kijken of slapen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik herken dit (ik ben zelf ook nogal libidineus), en ik heb een truuk voor je. Als hij geen zin heeft, begin je gewoon met jezelf. Schaamteloos, open en bloot. Dan ligt-ie binnen een minuut op je. Geen grap, probeer maar.
Het wordt alleen minder....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:09 schreef Eamon het volgende:
ik heb 7 maanden een relatie, en we doen het ook maar 1/2 keer per week.. Hopen dat dat nog meer wordt natuurlijk, maar als mijn vriendin er een keer geen zin in heeft dan respecteren we dat maar![]()
Standaard opmerking van iemand die geen sex heeft of te weinig en het zo probeert te bagatelliseren.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
Jij bent wel errug simpel van geest... niet elke man is zo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:12 schreef bigore het volgende:
Zij wil vrijen, mannen willen neuken,knallen,raggen,stoten,rampetampen en dan binnen 5 minuten die kut volbaggeren en tv kijken of slapen.
Prachtig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:18 schreef Panick het volgende:
Standaard opmerking van iemand die geen sex heeft of te weinig en het zo probeert te bagatelliseren.
Hoe vaker je sex hebt, hoe beter je elkaar op die manier leert kennen, hoe fijner en spannender het wordt.
Als het saai wordt doe je iets niet goed,.
Als je vaak sex wilt wel, begrijp me nie verkeerd, ik hou ook van lang en lekker, maar voor vaak sex moet je gewoon lekker lomp kunnen rampetampen en niet telkens dat "schat je moet me eerst even opwarmen heur" neeeeee gewoon meteen neuken, allebei klaarkomen en hadjikedee over een uurtje nog een keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij bent wel errug simpel van geest... niet elke man is zo...![]()
Althans, niet altijd![..]
Prachtig!
Dat is eigenlijk de tekst die ik zocht om te antwoorden op dit persoon!![]()
LOL, herkenbaar. Bij mij drukt ze die paal gewoon naar binnen. Subtiel is ze dan niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
..
(En dan doe ik soms een lang voorspel en is het weer niet goed, word gelijk mijn hand op een gegeven moment op haar doos gealloceerd!)
ontzettend lekker is dat welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:48 schreef Nr.G het volgende:
[..]
LOL, herkenbaar. Bij mij drukt ze die paal gewoon naar binnen. Subtiel is ze dan niet.![]()
Dus je hebt nu een schrale kut en verlamde tong van de sex?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Onlyy het volgende:
Even een update!
Het gaat weer hartstikke goed in het sexleven van mij en m'n vriend!! Ik weet ook niet what happend??? Maar ben er wel blij om
Of jullie hebben en perfecte staat van harmonie en synergie bereikt, of een van jullie kan heel goed fakenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef vuurtijger het volgende:
jeetje, maar irie keer per week sex? ik zou het niet kunnen. aangezien mijn vriend afgelopen half jaar in het buitenland heeft gezeten, heb ik geen sex gehad. des al niet te min wel elke dag gemastubeerrd. voordat mijn vriend weg ging hadden wij gemiddeld twee keer per dag sex en het record staat op 13 orgasmes! in 1 weekend, dus 13 voor mij en 13 voor hem. maar zodra hij terug (zondag) is gaan we helemaal los!! wat ik de mensen met een sexdip wil adviseren is: kijk is verder dan het recht toe recht aan neuken, en koop speeltjes, ga naar de kamasutra beurs, of doe is wat ontdeugends. er is nog zoveel meer dan missionaris positie.![]()
ik krijg zin in Aventuraquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik krijg zin in seks van dit topic.
jij geluk zeg......quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef R81 het volgende:
Lekker, elke dag 1 of meerdere keren sex. Gelukkig vind mijn vriendin dat ook
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
Hoezo? Ben je chinees?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex heb![]()
zo hoort het!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef R81 het volgende:
Lekker, elke dag 1 of meerdere keren sex. Gelukkig vind mijn vriendin dat ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |