'quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
foto's ?
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Onlyy het volgende:
Ik ben gewoon soms bang dat het omslaat in een obsessie ofzo. Herkent niemand dat gevoel??
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
Hmm nou, ik praat weleens met vriendinnen over sex, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die hetzelfde gevoel had. Ik vind het ook een beetje genant om tegen vriendinnen te zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is dat niet normaal bij die leeftijd. Hoe zit dat bij je vriendinnen? en wat is er met je vriend dat die geen zin heeft..? Das ook niet helemaal normaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Onlyy het volgende:
Ik ben gewoon soms bang dat het omslaat in een obsessie ofzo. Herkent niemand dat gevoel??
Jah, daar zit misschien ook wel wat in ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik denk dat het juist komt doordat je vriend minder zin heeft..
3x p.week? Damn, als ik het daar mee zou moeten doen, was het allang 'bye bye zwaai zwaai'quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het komt dat mijn vriend minder vaak wil dan mij. Maar volgensmij is hij gewoon 'normaal' 3 keer in de week ofzo wil hij wel! Maar ik wil dus (veel) vaker
3x in de week vind ik nu niet echt bepaald veel...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het komt dat mijn vriend minder vaak wil dan mij. Maar volgensmij is hij gewoon 'normaal' 3 keer in de week ofzo wil hij wel! Maar ik wil dus (veel) vaker
3 keer? hoelang hebben jullie al?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
3 keer? hoelang hebben jullie al?
Kijk als je al 5-6 jaar iets met elkaar hebt dan zou ik 3x per week prima vinden maar niet als je nog maar net 1 jaar hebtquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezien![]()
We hebben nu bijna een jaar verkering.
Heb hetzelfde meegemaakt, maar dan was 1 keer in de 1 a 2 weken genoeg voor meneer, nou daar stijgt je libido wel van hoor, al is het alleen maar om de frustratiequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Toen we net een paar maanden samen waren deden we het eigenlijk veel vaker als nu. Soms wel elke dag. Maar nu niet meer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Kijk als je al 5-6 jaar iets met elkaar hebt dan zou ik 3x per week prima vinden maar niet als je nog maar net 1 jaar hebt
Kan, maar in mijn ervaring was die dip oneindigquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Onlyy het volgende:
Is het normaal dan dat een jongen ineens een 'dip' kan krijgen?
dan moet je niet hier een topic openen, maar in V&Aquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik open een serieus topic, dus hoop ook op serieuze reacties!
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Hmmquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Je opende niet zolang geleden toch een topic over dat hij was vreemdgegaan in het verleden??
En nu heeft hij maar 3x per week zin? Ik zal er wel weer teveel achter zoeken maar bij mij gaat er een heel klein belletje rinkelen.
Je zult ongetwijfeld wel weer zeggen dat dat nu allemaal goed is en dat het daar niks mee te maken heeft. MIsschien heb ik ongelijk, maar misschien ook niet.
Aan de hand van de topics die je over je relatie opent, is mijn mening dat ik het een "aparte" relatie vind. Maar dat ben ik en ik ken niet de hele situatie..... Doe er je voordeel mee.
Meid relax.... zowel jouw zin als die van je vriendje zijn niet buiten proporties veel of weinig, echt nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmmja je hebt wel gelijk! Ik heb ook weleens gedacht of er misschien meer achter zou zitten, of dat hij weer een ander zou hebben, maar als ik hem op de man af vraag of hij een ander heeft, dan zegt hij dat ik de enige voor hem ben en dat ie alleen van mij houdt..en ja, dan zal ik daar op moeten vertrouwen. Ik dacht dat het gewoon aan mij lag, dat ik gewoon te vaak zin heb.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef Onlyy het volgende:
maar als ik hem op de man af vraag of hij een ander heeft, dan zegt hij dat ik de enige voor hem ben en dat ie alleen van mij houdt..en ja, dan zal ik daar op moeten vertrouwen.
Haha, dat zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef TR08 het volgende:
[..]
Meid relax.... zowel jouw zin als die van je vriendje zijn niet buiten proporties veel of weinig, echt nietEr zit gewoon wat meer verschil in dan handig is, that's all...
![]()
En stel dat het echt zo is...hoe moet hij het volgens jou dan zeggen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat soort uitspraken vallen bij mij in dezelfde categorie als 'Mij kun je echt vertrouwen' en 'ik ben je vriend!'
[..]
Och och och wat een stoere praat weer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
3x p.week? Damn, als ik het daar mee zou moeten doen, was het allang 'bye bye zwaai zwaai'![]()
Nou niet zo in ieder geval.. ik kan vanaf hier ook niet zeggen of hij het meent of niet natuurlijk, Ik weet niet hoor, dat soort zinnen vind ik gewoon ontzettend nep overkomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef TR08 het volgende:
[..]
En stel dat het echt zo is...hoe moet hij het volgens jou dan zeggen?
Kom nu toch meidje.. Dat kan je van zo'n zin niet zeggen, ten eerste komt de info uit de tweede hand, ten tweede is 't over het internet... 't Arme kind een beetje een trauma geven. Misschien is het wel gewoon een romanticusquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou niet zo in ieder geval.. ik kan vanaf hier ook niet zeggen of hij het meent of niet natuurlijk, Ik weet niet hoor, dat soort zinnen vind ik gewoon ontzettend nep overkomen
nou.. vooral dan vind ik het niet normaal..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezien![]()
We hebben nu bijna een jaar verkering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |