'quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
foto's ?
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Onlyy het volgende:
Ik ben gewoon soms bang dat het omslaat in een obsessie ofzo. Herkent niemand dat gevoel??
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
Hmm nou, ik praat weleens met vriendinnen over sex, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die hetzelfde gevoel had. Ik vind het ook een beetje genant om tegen vriendinnen te zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is dat niet normaal bij die leeftijd. Hoe zit dat bij je vriendinnen? en wat is er met je vriend dat die geen zin heeft..? Das ook niet helemaal normaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Onlyy het volgende:
Ik ben gewoon soms bang dat het omslaat in een obsessie ofzo. Herkent niemand dat gevoel??
Jah, daar zit misschien ook wel wat in ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik denk dat het juist komt doordat je vriend minder zin heeft..
3x p.week? Damn, als ik het daar mee zou moeten doen, was het allang 'bye bye zwaai zwaai'quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het komt dat mijn vriend minder vaak wil dan mij. Maar volgensmij is hij gewoon 'normaal' 3 keer in de week ofzo wil hij wel! Maar ik wil dus (veel) vaker
3x in de week vind ik nu niet echt bepaald veel...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het komt dat mijn vriend minder vaak wil dan mij. Maar volgensmij is hij gewoon 'normaal' 3 keer in de week ofzo wil hij wel! Maar ik wil dus (veel) vaker
3 keer? hoelang hebben jullie al?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
3 keer? hoelang hebben jullie al?
Kijk als je al 5-6 jaar iets met elkaar hebt dan zou ik 3x per week prima vinden maar niet als je nog maar net 1 jaar hebtquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezien![]()
We hebben nu bijna een jaar verkering.
Heb hetzelfde meegemaakt, maar dan was 1 keer in de 1 a 2 weken genoeg voor meneer, nou daar stijgt je libido wel van hoor, al is het alleen maar om de frustratiequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |