Het wordt alleen minder....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:09 schreef Eamon het volgende:
ik heb 7 maanden een relatie, en we doen het ook maar 1/2 keer per week.. Hopen dat dat nog meer wordt natuurlijk, maar als mijn vriendin er een keer geen zin in heeft dan respecteren we dat maar![]()
Standaard opmerking van iemand die geen sex heeft of te weinig en het zo probeert te bagatelliseren.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
Het is saai om zo veel sex met je vriend/in te hebben...Altijd dezelfde pik/kut....![]()
Afwisseling is een ander verhaal...![]()
Je gaat toch niet elke dag Chinees eten? (ik in ieder geval niet)
Jij bent wel errug simpel van geest... niet elke man is zo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:12 schreef bigore het volgende:
Zij wil vrijen, mannen willen neuken,knallen,raggen,stoten,rampetampen en dan binnen 5 minuten die kut volbaggeren en tv kijken of slapen.
Prachtig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:18 schreef Panick het volgende:
Standaard opmerking van iemand die geen sex heeft of te weinig en het zo probeert te bagatelliseren.
Hoe vaker je sex hebt, hoe beter je elkaar op die manier leert kennen, hoe fijner en spannender het wordt.
Als het saai wordt doe je iets niet goed,.
Als je vaak sex wilt wel, begrijp me nie verkeerd, ik hou ook van lang en lekker, maar voor vaak sex moet je gewoon lekker lomp kunnen rampetampen en niet telkens dat "schat je moet me eerst even opwarmen heur" neeeeee gewoon meteen neuken, allebei klaarkomen en hadjikedee over een uurtje nog een keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij bent wel errug simpel van geest... niet elke man is zo...![]()
Althans, niet altijd![..]
Prachtig!
Dat is eigenlijk de tekst die ik zocht om te antwoorden op dit persoon!![]()
LOL, herkenbaar. Bij mij drukt ze die paal gewoon naar binnen. Subtiel is ze dan niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
..
(En dan doe ik soms een lang voorspel en is het weer niet goed, word gelijk mijn hand op een gegeven moment op haar doos gealloceerd!)
ontzettend lekker is dat welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:48 schreef Nr.G het volgende:
[..]
LOL, herkenbaar. Bij mij drukt ze die paal gewoon naar binnen. Subtiel is ze dan niet.![]()
Dus je hebt nu een schrale kut en verlamde tong van de sex?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Onlyy het volgende:
Even een update!
Het gaat weer hartstikke goed in het sexleven van mij en m'n vriend!! Ik weet ook niet what happend??? Maar ben er wel blij om
Of jullie hebben en perfecte staat van harmonie en synergie bereikt, of een van jullie kan heel goed fakenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef vuurtijger het volgende:
jeetje, maar irie keer per week sex? ik zou het niet kunnen. aangezien mijn vriend afgelopen half jaar in het buitenland heeft gezeten, heb ik geen sex gehad. des al niet te min wel elke dag gemastubeerrd. voordat mijn vriend weg ging hadden wij gemiddeld twee keer per dag sex en het record staat op 13 orgasmes! in 1 weekend, dus 13 voor mij en 13 voor hem. maar zodra hij terug (zondag) is gaan we helemaal los!! wat ik de mensen met een sexdip wil adviseren is: kijk is verder dan het recht toe recht aan neuken, en koop speeltjes, ga naar de kamasutra beurs, of doe is wat ontdeugends. er is nog zoveel meer dan missionaris positie.![]()
ik krijg zin in Aventuraquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik krijg zin in seks van dit topic.
jij geluk zeg......quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef R81 het volgende:
Lekker, elke dag 1 of meerdere keren sex. Gelukkig vind mijn vriendin dat ook
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
Hoezo? Ben je chinees?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex heb![]()
zo hoort het!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef R81 het volgende:
Lekker, elke dag 1 of meerdere keren sex. Gelukkig vind mijn vriendin dat ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |