'quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
foto's ?
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Onlyy het volgende:
Ik ben gewoon soms bang dat het omslaat in een obsessie ofzo. Herkent niemand dat gevoel??
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
Hmm nou, ik praat weleens met vriendinnen over sex, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die hetzelfde gevoel had. Ik vind het ook een beetje genant om tegen vriendinnen te zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is dat niet normaal bij die leeftijd. Hoe zit dat bij je vriendinnen? en wat is er met je vriend dat die geen zin heeft..? Das ook niet helemaal normaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Onlyy het volgende:
Ik ben gewoon soms bang dat het omslaat in een obsessie ofzo. Herkent niemand dat gevoel??
Jah, daar zit misschien ook wel wat in ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik denk dat het juist komt doordat je vriend minder zin heeft..
3x p.week? Damn, als ik het daar mee zou moeten doen, was het allang 'bye bye zwaai zwaai'quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het komt dat mijn vriend minder vaak wil dan mij. Maar volgensmij is hij gewoon 'normaal' 3 keer in de week ofzo wil hij wel! Maar ik wil dus (veel) vaker
3x in de week vind ik nu niet echt bepaald veel...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het komt dat mijn vriend minder vaak wil dan mij. Maar volgensmij is hij gewoon 'normaal' 3 keer in de week ofzo wil hij wel! Maar ik wil dus (veel) vaker
3 keer? hoelang hebben jullie al?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
3 keer? hoelang hebben jullie al?
Kijk als je al 5-6 jaar iets met elkaar hebt dan zou ik 3x per week prima vinden maar niet als je nog maar net 1 jaar hebtquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezien![]()
We hebben nu bijna een jaar verkering.
Heb hetzelfde meegemaakt, maar dan was 1 keer in de 1 a 2 weken genoeg voor meneer, nou daar stijgt je libido wel van hoor, al is het alleen maar om de frustratiequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Onlyy het volgende:
Toen we net een paar maanden samen waren deden we het eigenlijk veel vaker als nu. Soms wel elke dag. Maar nu niet meer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Kijk als je al 5-6 jaar iets met elkaar hebt dan zou ik 3x per week prima vinden maar niet als je nog maar net 1 jaar hebt
Kan, maar in mijn ervaring was die dip oneindigquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:52 schreef Onlyy het volgende:
Is het normaal dan dat een jongen ineens een 'dip' kan krijgen?
dan moet je niet hier een topic openen, maar in V&Aquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik open een serieus topic, dus hoop ook op serieuze reacties!
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Hmmquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Je opende niet zolang geleden toch een topic over dat hij was vreemdgegaan in het verleden??
En nu heeft hij maar 3x per week zin? Ik zal er wel weer teveel achter zoeken maar bij mij gaat er een heel klein belletje rinkelen.
Je zult ongetwijfeld wel weer zeggen dat dat nu allemaal goed is en dat het daar niks mee te maken heeft. MIsschien heb ik ongelijk, maar misschien ook niet.
Aan de hand van de topics die je over je relatie opent, is mijn mening dat ik het een "aparte" relatie vind. Maar dat ben ik en ik ken niet de hele situatie..... Doe er je voordeel mee.
Meid relax.... zowel jouw zin als die van je vriendje zijn niet buiten proporties veel of weinig, echt nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmmja je hebt wel gelijk! Ik heb ook weleens gedacht of er misschien meer achter zou zitten, of dat hij weer een ander zou hebben, maar als ik hem op de man af vraag of hij een ander heeft, dan zegt hij dat ik de enige voor hem ben en dat ie alleen van mij houdt..en ja, dan zal ik daar op moeten vertrouwen. Ik dacht dat het gewoon aan mij lag, dat ik gewoon te vaak zin heb.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef Onlyy het volgende:
maar als ik hem op de man af vraag of hij een ander heeft, dan zegt hij dat ik de enige voor hem ben en dat ie alleen van mij houdt..en ja, dan zal ik daar op moeten vertrouwen.
Haha, dat zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef TR08 het volgende:
[..]
Meid relax.... zowel jouw zin als die van je vriendje zijn niet buiten proporties veel of weinig, echt nietEr zit gewoon wat meer verschil in dan handig is, that's all...
![]()
En stel dat het echt zo is...hoe moet hij het volgens jou dan zeggen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat soort uitspraken vallen bij mij in dezelfde categorie als 'Mij kun je echt vertrouwen' en 'ik ben je vriend!'
[..]
Och och och wat een stoere praat weer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
3x p.week? Damn, als ik het daar mee zou moeten doen, was het allang 'bye bye zwaai zwaai'![]()
Nou niet zo in ieder geval.. ik kan vanaf hier ook niet zeggen of hij het meent of niet natuurlijk, Ik weet niet hoor, dat soort zinnen vind ik gewoon ontzettend nep overkomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef TR08 het volgende:
[..]
En stel dat het echt zo is...hoe moet hij het volgens jou dan zeggen?
Kom nu toch meidje.. Dat kan je van zo'n zin niet zeggen, ten eerste komt de info uit de tweede hand, ten tweede is 't over het internet... 't Arme kind een beetje een trauma geven. Misschien is het wel gewoon een romanticusquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou niet zo in ieder geval.. ik kan vanaf hier ook niet zeggen of hij het meent of niet natuurlijk, Ik weet niet hoor, dat soort zinnen vind ik gewoon ontzettend nep overkomen
nou.. vooral dan vind ik het niet normaal..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nou het stelt me al enigsinds gerust dat 3x per week dus niet als 'normaal' wordt gezien![]()
We hebben nu bijna een jaar verkering.
je vind het ook wel eens lekker als je vriendin er niet bij isquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef Eamon het volgende:
what the fuck![]()
Mijn vriendin heeft juist niet altijd zin in seks, terwijl het van mij ook wel iedere dag magHoeft natuurlijk ook niet elke dag en altijd als je bij elkaar bent, maar ik heb er vaker zin in dan haar. Komt waarschijnlijk ook omdat we het nog niet zolang doen samen
Ik zou me maar eens psychiatrisch laten onderzoeken. Dit klopt ècht niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets!
ehm, ik snap hem eigenlijk wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef vamos1 het volgende:
[..]
je vind het ook wel eens lekker als je vriendin er niet bij is![]()
sorry die zin kwam echt raar over, zelf toen ik em een aantal keer had gelezen...
Geef toe, als je eerst dat andere topic leest (wat ik toen net had gedaan) kan je zo'n uitspraak niet anders dan fout vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef soylent het volgende:
[..]
Kom nu toch meidje.. Dat kan je van zo'n zin niet zeggen, ten eerste komt de info uit de tweede hand, ten tweede is 't over het internet... 't Arme kind een beetje een trauma geven. Misschien is het wel gewoon een romanticus![]()
Ja jongen...ooit word ook jij oudquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:09 schreef montecarlo het volgende:
8 jaar ...
En zo is het maar net!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef Eamon het volgende:
ehm, ik snap hem eigenlijk wel.
Ik bedoel te zeggen dat je niet elke keer seks hoeft te hebben als je samen bent.
Duidelijk mee eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het is best geil om het soms even wat sexueele energie op te sparen en dan helemaal los te gaan als het dan eindelijk weer kan / mag!![]()
Hahaha, ja daar ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Wat is er mis met lekker knuffelen of gewoon tegen elkaar aanliggen?
Wat is er mis om gewoon even met z'n tweeen even te ZIJN en verder niks?
Liefde is meer dan alleen de fysieke expressie en interactie die daarbij komt kijken betreft partner zijnde.
Anders word het zo..... "normaal".
Het is best geil om het soms even wat sexueele energie op te sparen en dan helemaal los te gaan als het dan eindelijk weer kan / mag!![]()
...En... wellicht komt hij dan ook wat losser en word het misschien automatisch meer omdat hij zich minder overdonderd voelt door jou libido.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef Onlyy het volgende:
Ik dank iedereen voor zijn antwoorden! Ik heb er zeker wat aan!
Ik denk dat ik lekker moet genieten van de momenten dat hij wel wil.. en idd.. een beetje spanning opbouwen is misschien niet verkeerd!
nja even ter informatie: ik wil dus wel vaker, maar dat wil mijn vriendin niet. We zijn 17/18, en hebben het pas voor de 1e keer gedaan. We doen het wel regelmatig als we bij elkaar zijn, maar soms zegt mijn vriendin ook dat ze er op dat moment even geen zin in heeft. Dat is in het begin even raar, maar als zij dat zo voelt, dan moet ik dat maar accepteren. En dat zij dit zo wil maakt mijn liefde voor haar echt niet minder ofzo. Misschien heeft ze er over een tijdje wel vaker zin in, misschien niet. Ik accepteer nu wel dat ze niet altijd wil, dan geniet je er alleen maar meer van als je het wel met elkaar doet.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:53 schreef Nollem het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gezeur, dat je niet genoeg kunt krijgen. Het probleem is dat je in een relatie met zijn tweeën bent. Dus moet je ook rekening houden met de ander. Ik heb zelf ook altijd wel zin, maar mijn meis niet, nou ja dan toch even niet. Jij zelf gaat toch ook geen dingen tegen je zin in doen. Ik vind dat voor sex hetzelfde geld als voor naar de film gaan.
Soms ga je vaak, soms ga je minder vaak, maar je komt er altijd wel weer
Een orgasme is prima slaapvoer lijkt me zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als TS! Ik wil elke dag wel en mijn vriendje... nou ja, veel minder vaak dus. Verschil is wel dat hij zegt dat ik teveel wil en dat hij juist daarop afknapt. Kan ik me voorstellen maar als het weer 8 dagen geleden is, kan ik niet anders dan door laten schemeren dat ik tegen de muur opvlieg en dat vind hij dus niet zo sexy. Het is dus een beetje een vicieuze cirkel geworden, hij heeft geen zin omdat ik wel zin heb enzovoorts.. Echt best wel vervelend want ik zou het liefst echt elke dag seks hebben en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik dit vuurtje niet aan het branden hou, dat het dan vanzelf uitgaat en dan hebben we pas echt een probleem. De ervaring leert me dat het zeker 4 jaar kan duren voor mijn interesse dan weer uitgaat naar seks. Ik heb echt medelijden met mijn exHet lijkt me niet ideaal aangezien ik oud wil worden met deze man. De rest van mijn leven 1 keer per week seks zie ik echt niet zitten.
Een andere oorzaak is dat hij slecht slaapt. Oftewel: als hij om half 11 in bed gaat liggen duurt het nog uren voor hij slaapt, en hij moet zijn aandacht erbij houden om in slaap te kunnen vallen. Ik heb al gezegd dat hij wat aan het slaapprobleem moet doen, maar daar luistert hij niet naar.
I KNOW!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een orgasme is prima slaapvoer lijkt me zo
[..]
Er is niks geiler dan een geile dame.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als TS! Ik wil elke dag wel en mijn vriendje... nou ja, veel minder vaak dus. Verschil is wel dat hij zegt dat ik teveel wil en dat hij juist daarop afknapt. Kan ik me voorstellen maar als het weer 8 dagen geleden is, kan ik niet anders dan door laten schemeren dat ik tegen de muur opvlieg en dat vind hij dus niet zo sexy.
Ik denk ook dat je maar eens goed moet gaan praten met je ventje.quote:Het is dus een beetje een vicieuze cirkel geworden, hij heeft geen zin omdat ik wel zin heb enzovoorts.. Echt best wel vervelend want ik zou het liefst echt elke dag seks hebben en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik dit vuurtje niet aan het branden hou, dat het dan vanzelf uitgaat en dan hebben we pas echt een probleem. De ervaring leert me dat het zeker 4 jaar kan duren voor mijn interesse dan weer uitgaat naar seks. Ik heb echt medelijden met mijn exHet lijkt me niet ideaal aangezien ik oud wil worden met deze man. De rest van mijn leven 1 keer per week seks zie ik echt niet zitten.
Juist ja!quote:Een andere oorzaak is dat hij slecht slaapt. Oftewel: als hij om half 11 in bed gaat liggen duurt het nog uren voor hij slaapt, en hij moet zijn aandacht erbij houden om in slaap te kunnen vallen. Ik heb al gezegd dat hij wat aan het slaapprobleem moet doen, maar daar luistert hij niet naar.
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex hebquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Och och och wat een stoere praat weer!![]()
Maar goed Onlyy.
Het verschilt gewoon per vrouw.
Ik had begrepen dat statistisch gezien de man in de piek van zijn sexualiteit zit tijdens de tienerjaren.
De vrouw heeft haar piek weer van haar 25 tot 35ste leeftijd.
Je hoort wel vaker dat het juist de mannen zijn die het niet bij benen.
"Mannen denken alleen maar aan een ding!" is de cliche.
Maar vrouwen kunnen er dus ook wat van, en vaak meer dan mannen en hun groot praat over sex en libido and what not.
Zelf heb ik ook "maar" 3x tot 4x per week sex.
Maar goed we wonen niet samen en soms ben ik gewoon te moe.
Soms heb ik ook wel eens een "dip" maar dat is gelukkig zeer zelden.
Als ik haar 1 uit 10 keer weiger dan is het veel.
Misschien moet je er eens over praten met hem.
Abnormaal wat je hebt is het niet.
En wat mensen zeggen dat het kan komen omdat je vriendje juist minder wil en dat het daardoor komt?
Het lijkt mij persoonlijk best wel sterk.
Wel kan ik het mij voorstellen dat hij zich wellicht wat benauwd kan voelen onder jou hevige continue drift, en dat kan dus blokkades veroorzaken bij hem uiteindelijk.
Maar dat ben ik!
Misschien daarom?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmm nou, ik praat weleens met vriendinnen over sex, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die hetzelfde gevoel had. Ik vind het ook een beetje genant om tegen vriendinnen te zeggen eigenlijk![]()
WTF? Wonen jullie wel samen of niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex heb![]()
Oeps!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex heb![]()
En ik denk dat dit laatste -als ik jou zo lees- net zo goed niet opgeschreven had hoeven worden!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Thanks Darkwolf! Ik ben me er terdege van bewust dat dit niet zomaar over gaat. Dus er moet iets aan gebeuren of ik moet het accepteren en er daadwerkelijk tevreden mee zijn.
Dan zit er een grote kink in de kabel betreft jullie relatie naar mijn idee.quote:Nu ben ik wel een beetje het daadkrachtige type dus er moet iets gebeuren. Het lukt me alleen niet echt om hem de ernst hiervan in te laten zien, althans: hoe ernstig ik dit vind, want hij lijkt er echt OK mee te zijn.
Mensen zijn raar.quote:BOEHOE, een half jaar geleden deden we het echt nog heel vaak! WHAT HAPPENED?
Niet altijd hoor!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:50 schreef sardonis het volgende:
ach, een mens heeft toch altijd zin in sex? moest ik ene lief hebben die elke minuut sex wil... ik zou ni tegenwerken...
...en ongetwijfeld bedoel je deze raad met goede intensies.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:43 schreef the_sharky_dog het volgende:
je bedoelt je advies aan Whoopsydaisy ongetwijfeld heel goed, maar probeer geen conclusies te trekken over mensen die je niet kent en situaties die je alleen maar vaag omschreven hebt zien staan in een topic op internet.
Precies, daar is nog niemand aan dood gegaan, en het helpt........ voor even......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:34 schreef Black-jack het volgende:
Raikkonen...
Ik ken het ook...
Ik wil ook vaker, meerdere keren achter elkaar etc... maar ja ....
je kan moeilijk gaan dwingen...
dan maar af en toe linker / rechter hand....
Suggestief? Nou, dan wel boordevol suggesties alsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...en ongetwijfeld bedoel je deze raad met goede intensies.
Maar...
Als je mijn post(s) goed leest, schrijf ik puur suggestief.
Waar zie jij dat ik conclussies trek?
Ik vermeldt zelfs expliciet meerdere malen dat ik mijn uitspraken baseer op hetgeen wat ik lees door sommige zinnen heen.
Daarnaast denk ik dat Whoopsiedaisy prima in staat is om zelf te oordelen wat ze met mijn uitspraken / advies doet.
Kom op zeg, wat een nonsens. Ik heb meerdere langjarige relaties achter de rug.quote:Die jongen moet wakker geschud worden en eens open staan voor jou en hoe jij je eronder voelt en hoe jij erover denkt!
Thanks Roquefort, hier hebben Whoopsydaisy en ik wat aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Roquefort het volgende:
teveel om te quoten...
Wat nou nonsens?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Roquefort het volgende:
Kom op zeg, wat een nonsens. Ik heb meerdere langjarige relaties achter de rug.
Het eerste half jaar neuk je als konijnen, maar daarna....
Er zijn zat periodes geweest dat ik met ander dingen in mijn hoofd zat en dat uit vermoeidheid, omstandigheden, of whatever het er maar 1 keer per week van kwam. Weinig mensen zullen 10 jaar lang dagelijks seks met elkaar hebben.
Weer andere periodes worden de goede stofjes in het hoofd onbeperkt aangemaakt en wil ik wel 3 keer per dag.
Ah!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef the_sharky_dog het volgende:
Thanks Roquefort, hier hebben Whoopsydaisy en ik wat aan![]()
Lucky bastard, jij moet echt niet zeuren na 5,5 jaar!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef Raikkonen_WC het volgende:
Ik ken het probleem. Zelf heb ik ook altijd zin. Mijn vriendin zelden. Dat komt dus regelmatig tot een botsing enzo. Het is echt lastig, alsof het een verslaving is, zoals hierboven ook al eens gezegd is, je voelt je, alsof je in niemandsland zit.
Soms heb je echt het gevoel, de drang, dat je HET moet doen... voelt heel fucked.....
Ik heb wel ondertussen 5,5 jaar met mijn vriendin, en wonen nu een half jaar samen. Maar verder dan 2/3 keer per week (soms nog minder) komt het niet. En dat is frustrerend!!!
Ik spreek voor mezelf en aangezien ik voor 50% procent invloed heb op de situatie, heeft mijn aandeel invloed op ons allebei.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Darkwolf het volgende:
Trouwens... spreek je nu voor je vriendin of dat JULLIE er wat aan hebben of heb alleen jij dit gelezen en spreek nu ook namens haar???
Just curious!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat nou nonsens?
NIKS nonsens!
Dit is gewoon mijn visie en het blijven suggesties.
Ik reageer puur op de manier waarop Whoopsy schrijft.
Gewoon puur om haar te motiveren.
Het blijft inderdaad tekst op internet.
Zij heeft het over iemand die het allemaal ok vind en ik lees uit Whoopsy haar verhaal dat haar gevoel niet 100 procent erkend word.
Alles wat ik schrijf is dus puur gebaseerd op Whoopy's input.
Ze was me anders met mijn eerste post meer dan dankbaar.
En over suggestief gesproken: dat met die stofjes en dat het allemaal minder word met de leeftijd / aantal maanden, jaren relatie is ook allemaal geheel persoonlijk en per stelletje weer anders.
Stofjes my ass.
Er komt iets meer kijken dan die wetenschappelijke blaat stellingen.
[..]
Sorry my bad!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef Roquefort het volgende:
Dat je minder seks krijgt dan je hoopt, dat is iets anders dan dat je gevoel niet 100% erkend wordt hoor.
Ik lees hetzelfde wat jij leest uit whoopsy's input, trek alleen op basis van mijn eigen ervaringen mijn eigen conclusies. Je vat dat veel te persoonlijk op, relax!![]()
Daar heb je zeker een heel goed punt en ben ik volledig met je eens.quote:Vind jij dat de posts van Whoopsy het gevoel van haar vriend beter erkennen dan?
Ik dacht het niet.![]()
Gelukkie! (En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Darkwolf: ik snap je hoor, thanks voor je advies en begrip. Alleen begrepen worden kan al heel veel doen!
Daar twijfel ik ook niet over.quote:En lieve lieve sharky_dog: jij en ik komen er wel uit met z'n tweetjes![]()
He yuk. En dan lekker dat zaad van ''r vriend uit d'r kut eten zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
Als je vriend zo moeilijk doet kan je ook wel hier komen![]()
Denk eerder dat hij het eruit slobbert...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:50 schreef SKETSj het volgende:
[..]
He yuk. En dan lekker dat zaad van ''r vriend uit d'r kut eten zeker?
Smerig.
Stoppen met samenwonen om je sexleven te boosten....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:42 schreef As_33 het volgende:
Waar is Erodome?![]()
Mijn seksleven zit alweer bijna een jaar in een dipje, met af en toe wat kleine oplevingen (opleving is gemiddeld 1-2 x per week seks, ipv 1x per maand). Zowel mijn vriend als ik hebben de afgelopen tijd veel perioden van drukte en stress gehad, en daarnaast wonen we nu anderhalf jaar of zo samen. De reden dat ons seksleven zo is ingedut komt waarschijnlijk ook door de combinatie van de stress en het feit dat mijn vriend niet echt gelukkig is met ons samenwonen. Daarom ga ik vanaf komende week ook half op een kamer wonen en nog maar half bij mijn vriend, ik hoop dat ons seksleven weer een flinke boost geeft en daarmee bedoel ik 2-3x in de week, daar zaten we in het begin ook op, en dat was toen voldoende voor ons.
Ik wil natuurlijk niemand bezorgt maken, maar een drastische daling van de hoeveelheid seks, zal toch in veel gevallen samenhangen met andere problemen in de relatie, meestal toch gebrek aan spanning op de goede vlakken. Tot die conclusie is Whoopsydaisy hierboven ook al gekomen, suc6 met het werken aan jullie relatie![]()
Denken dat het nou echt alleen om ons seksleven gaat ...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Stoppen met samenwonen om je sexleven te boosten....![]()
Damn girl, je bent al de deur uit straks, nu hoeft hij alleen nog "Het is over" te zeggen....
Je maakt het hem wel heel makkelijk....![]()
Tuurlijk joh, wat jij wil, lach maar fijn samen om mijn bericht nu het nog kanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:42 schreef As_33 het volgende:
De reden dat ons seksleven zo is ingedut komt waarschijnlijk ook door de combinatie van de stress en het feit dat mijn vriend niet echt gelukkig is met ons samenwonen.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen dame!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
Het is saai om zo veel sex met je vriend/in te hebben...Altijd dezelfde pik/kut....![]()
Afwisseling is een ander verhaal...![]()
Je gaat toch niet elke dag Chinees eten? (ik in ieder geval niet)
We wonen samen in één ruimte, en mijn vriend is iemand die af en toe wat alleen tijd nodig heeft en graag eens iemand kan uitnodigen voor een avondje, ook als ik daar niet zo'n zin in heb (en dat heb ik zelden). In het begin ging het nog wel, maar nu na een jaartje merkt hij toch dat hij zijn vrienden wat aan het verwaarlozen is enz. We gaan ook apart wonen tot we in aanmerking komen voor een 2- of 3-kamer appartement, waarbij we wel allebei ons eigen plekje hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, wat jij wil, lach maar fijn samen om mijn bericht nu het nog kan![]()
Lees gelijk ook nog even het dik-geschreven gedeelte uit je eigen post?
Klinkt echt alsof jij de vrouw van zijn leven bent, jammer alleen dat hij je niet in huis wil hebben
In afwachting van jouw komende topic verblijf ik met vriendelijke groet.![]()
Je kunt met z'n 2-en natuurlijk ook maar op 1, saaie manier sex hebben, moet er niet aan denken zegquote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
Het is saai om zo veel sex met je vriend/in te hebben...Altijd dezelfde pik/kut....![]()
Je kan makkelijk elke dag chinees eten alleen neem dan niet elke dag babi pangang.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is op die leeftijd vrij normaal. Ook bijna de hele dag zeiknat zeker?
Dan heeft a-child-in-dhains het erger...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Precies. Krijg je die vissmaak nooit meer weg en om over de eeltplekken nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef bigore het volgende:
.. Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op kuttelikken, maar gewoonweg niet 3 x per dag.
Ik herken dit (ik ben zelf ook nogal libidineus), en ik heb een truuk voor je. Als hij geen zin heeft, begin je gewoon met jezelf. Schaamteloos, open en bloot. Dan ligt-ie binnen een minuut op je. Geen grap, probeer maar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Zij wil vrijen, mannen willen neuken,knallen,raggen,stoten,rampetampen en dan binnen 5 minuten die kut volbaggeren en tv kijken of slapen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik herken dit (ik ben zelf ook nogal libidineus), en ik heb een truuk voor je. Als hij geen zin heeft, begin je gewoon met jezelf. Schaamteloos, open en bloot. Dan ligt-ie binnen een minuut op je. Geen grap, probeer maar.
Het wordt alleen minder....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:09 schreef Eamon het volgende:
ik heb 7 maanden een relatie, en we doen het ook maar 1/2 keer per week.. Hopen dat dat nog meer wordt natuurlijk, maar als mijn vriendin er een keer geen zin in heeft dan respecteren we dat maar![]()
Standaard opmerking van iemand die geen sex heeft of te weinig en het zo probeert te bagatelliseren.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Ivatje het volgende:
Jij bent wel errug simpel van geest... niet elke man is zo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:12 schreef bigore het volgende:
Zij wil vrijen, mannen willen neuken,knallen,raggen,stoten,rampetampen en dan binnen 5 minuten die kut volbaggeren en tv kijken of slapen.
Prachtig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:18 schreef Panick het volgende:
Standaard opmerking van iemand die geen sex heeft of te weinig en het zo probeert te bagatelliseren.
Hoe vaker je sex hebt, hoe beter je elkaar op die manier leert kennen, hoe fijner en spannender het wordt.
Als het saai wordt doe je iets niet goed,.
Als je vaak sex wilt wel, begrijp me nie verkeerd, ik hou ook van lang en lekker, maar voor vaak sex moet je gewoon lekker lomp kunnen rampetampen en niet telkens dat "schat je moet me eerst even opwarmen heur" neeeeee gewoon meteen neuken, allebei klaarkomen en hadjikedee over een uurtje nog een keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij bent wel errug simpel van geest... niet elke man is zo...![]()
Althans, niet altijd![..]
Prachtig!
Dat is eigenlijk de tekst die ik zocht om te antwoorden op dit persoon!![]()
LOL, herkenbaar. Bij mij drukt ze die paal gewoon naar binnen. Subtiel is ze dan niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
..
(En dan doe ik soms een lang voorspel en is het weer niet goed, word gelijk mijn hand op een gegeven moment op haar doos gealloceerd!)
ontzettend lekker is dat welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:48 schreef Nr.G het volgende:
[..]
LOL, herkenbaar. Bij mij drukt ze die paal gewoon naar binnen. Subtiel is ze dan niet.![]()
Dus je hebt nu een schrale kut en verlamde tong van de sex?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Onlyy het volgende:
Even een update!
Het gaat weer hartstikke goed in het sexleven van mij en m'n vriend!! Ik weet ook niet what happend??? Maar ben er wel blij om
Of jullie hebben en perfecte staat van harmonie en synergie bereikt, of een van jullie kan heel goed fakenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef vuurtijger het volgende:
jeetje, maar irie keer per week sex? ik zou het niet kunnen. aangezien mijn vriend afgelopen half jaar in het buitenland heeft gezeten, heb ik geen sex gehad. des al niet te min wel elke dag gemastubeerrd. voordat mijn vriend weg ging hadden wij gemiddeld twee keer per dag sex en het record staat op 13 orgasmes! in 1 weekend, dus 13 voor mij en 13 voor hem. maar zodra hij terug (zondag) is gaan we helemaal los!! wat ik de mensen met een sexdip wil adviseren is: kijk is verder dan het recht toe recht aan neuken, en koop speeltjes, ga naar de kamasutra beurs, of doe is wat ontdeugends. er is nog zoveel meer dan missionaris positie.![]()
ik krijg zin in Aventuraquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik krijg zin in seks van dit topic.
jij geluk zeg......quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef R81 het volgende:
Lekker, elke dag 1 of meerdere keren sex. Gelukkig vind mijn vriendin dat ook
[..]
Hoezo? Ben je chinees?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
zo hoort het!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef R81 het volgende:
Lekker, elke dag 1 of meerdere keren sex. Gelukkig vind mijn vriendin dat ook
Ik herken het, als je even een pm stuurt met je foto dan kijk ik of we wekelijks kunnen afspreken om er over te praten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Vergeten we nu ook niet te overdrijven?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef Developersrus het volgende:
[..]
3x in de week vind ik nu niet echt bepaald veel...
daarbij moet ik wel zeggen dat we elkaar meestal alleen van vrijdag tot zondag aaf zien. Dus misschien dat het daardoor komtquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
Same here. Ik kan zo 4 a 5 x op een dag vrijen. Gelukkig heb ik een vent die het zeker ook wel 3x per dag wil
Maar het is wel stom soms ja
Misschien?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
daarbij moet ik wel zeggen dat we elkaar meestal alleen van vrijdag tot zondag aaf zien. Dus misschien dat het daardoor komt
Toch vreemd dat je IRL volgens mij nooit aan zo'n gemiddelde zou komenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Overlast het volgende:
Fok is misschien niet de juiste plek om een antwoord te vinden op je vraag. Op Fok heeft bijna iedereen 2 keer per dag seks.
solo ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Overlast het volgende:
Fok is misschien niet de juiste plek om een antwoord te vinden op je vraag. Op Fok heeft bijna iedereen 2 keer per dag seks.
Nee het geeft niet.. want het is begrijpelijk..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het geeft dus wel.![]()
Bij de goede persoon heb ik ook elke dag zin.![]()
Dat het begrijpelijk is, maakt het nog niet dat het niets geeft. Het geeft wel, want jij hebt de behoefte wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee het geeft niet.. want het is begrijpelijk..
Combinatie van een aantal factoren waardoor het gewoon niet kan ookal zou hij wel willen
Maar er zijn manieren zat om van die behoeftes af te komen zonder dat er sex isquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat het begrijpelijk is, maakt het nog niet dat het niets geeft. Het geeft wel, want jij hebt de behoefte wel.
Genoegen nemen is een keuze.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar er zijn manieren zat om van die behoeftes af te komen zonder dat er sex is
Dus geeft het niet
Oh mijn god waarom heb ik niet zo'n meid!!! bij ons is het dus omgedraaid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook vaak zin.. Wil elke dag wel.. Ik woon samen..
Maar het gebeurt zeker niet elke dag.. Mijn meneer heeft er minder zin in dan ik..
Geeft niet..Maar is wel jammer soms..
Zeker weten..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Genoegen nemen is een keuze.![]()
Wat ik van mezelf weet is dat het bij mij in periodes komt. Als ik een tijdje niets doe op seksueel gebied wordt ik ook niet snel geil. Als ik veel doe, blijven die hormonen hangen en ben ik vaker en sneller geil. Op het moment zit ik op zo'n overgangsperiode van niet geil naar geilquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Houd je achterlijk GTST oplossing svp voor jezelf ok?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:28 schreef dvunz het volgende:
ga dat hele geneuzel nie door leze..is maar 1 oplossing voor;
minnaar erbij nemen
Helpt echt niet altijd.. Er over praten is goed en kan altijd..quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Wat ik van mezelf weet is dat het bij mij in periodes komt. Als ik een tijdje niets doe op seksueel gebied wordt ik ook niet snel geil. Als ik veel doe, blijven die hormonen hangen en ben ik vaker en sneller geil. Op het moment zit ik op zo'n overgangsperiode van niet geil naar geilBegint weer te komen.
Maarem, verder niets mis mee, wat is het probleem? Dat je vriend niet wil? Omgekeerde wereld lijkt het wel. Leg je probleem voor aan je vriend? Of probeer vaker om hem in de stemming te krijgen?
of je legt je er niet bij neer en probeert de sfeer spannend, verleidelijk en liefdevol te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Helpt echt niet altijd.. Er over praten is goed en kan altijd..
Maar als hij die sexdrive niet heeft dan heeft hij die niet.. En houdt het op..
Of verder zoeken naar iemand die dat wel heeft..
OF dat allemaal en een neukertje erbij...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
of je legt je er niet bij neer en probeert de sfeer spannend, verleidelijk en liefdevol te maken.
spontane acties, verrassingen zorgen ervoor dat je elkaar 'vind'.
Ook die werken niet altijd hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
of je legt je er niet bij neer en probeert de sfeer spannend, verleidelijk en liefdevol te maken.
spontane acties, verrassingen zorgen ervoor dat je elkaar 'vind'.
VIAGRAquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee het geeft niet.. want het is begrijpelijk..
Combinatie van een aantal factoren waardoor het gewoon niet kan ookal zou hij wel willen
ik denk dat hij issues heeft dan. vervelend voor jullie beiden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook die werken niet altijd hoor..
Tuurlijk kan je zo nu en dan spontane acties doen.. Zijn hartstikke leuk..
Verrassingen... Je verleidelijk kleden.. Maar als je dat echt elke dag moet doen (omdat jij wel elke dag wil) dan ben je snel moe en toe aan een andere relatie hoor..
En als je je er wel bij neerlegt dan heb je elkaar ook gevonden..
moest hardop lachenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Muijs het volgende:
Ga prostitueren.
Djeez, relax a little...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:49 schreef Tally het volgende:
fuckbuddy als je niets zinnigs heb te zeggen zegt dan niets joh..
Zo kom je alleen dom over
Ow dus toch...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:49 schreef Tally het volgende:
En vervelend is het soms.. Idd.. Net op die momenten als je strontgeil ben![]()
de dag is pas net over de helftquote:Op donderdag 5 april 2007 13:30 schreef Jongedude het volgende:
Ik ben de hele dag geil
Nu even uit nieuwsgierigheid, maar ben je dan nooit moe waardoor je gewoon geen zin hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook vaak zin.. Wil elke dag wel.. Ik woon samen..
Maar het gebeurt zeker niet elke dag.. Mijn meneer heeft er minder zin in dan ik..
Geeft niet..Maar is wel jammer soms..
Ik ben vaak zat erg moe.. Maar op één of andere manier ben ik nooit te moe om sex te hebben..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nu even uit nieuwsgierigheid, maar ben je dan nooit moe waardoor je gewoon geen zin hebt?
Ik heb de laatste tijd zoveel aan mijn hoofd (druk op mijn (nieuw) werk, bevallingen, voorbereidingen voor trouw en bouwplannen) en dat heeft zo z'n gevolgen: weinig slaap, moe, weinig zin, ...
Ik vraag me echt af hoe jullie (ik richt me ff tot de andere posters ook) dat doen om elke dag zin te hebben...
Damnnnnnn!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Tally het volgende:
Het komt vaak ook zo gewoon in me op.. Dan zit ik op de bank en val ik hem lastig met mijn "problemen"
Of ik trek gewoon mn broek uit en ga voor hem staandan weet hij ook wel hoe laat het is..
Eindelijk heb ik de username vanmijn vriendin gevondenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Wat is er mis met lekker knuffelen of gewoon tegen elkaar aanliggen?
Wat is er mis om gewoon even met z'n tweeen even te ZIJN en verder niks?
Liefde is meer dan alleen de fysieke expressie en interactie die daarbij komt kijken betreft partner zijnde.
Anders word het zo..... "normaal".
Sorry lieverd.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:02 schreef oinkoink12 het volgende:
Eindelijk heb ik de username vanmijn vriendin gevonden
Hoezo? Heb je geen handjes?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Nix mis mee!
Heb de laatste tijd veel meer zin in sex dan toen ik nog een vriendje had....
Das pas vervelend.....
Tuurlijk heb ik handjes, tuurlijk heb ik speeltjes..... verandering van spijs doet eten zegt men.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef RealZeus het volgende:
Hoezo? Heb je geen handjes?
Bovendien hebben vrouwen de keuze uit tig verschillende speeltjes, dus dat kan het probleem ook niet zijn ,lijkt me.
klopt.. ech niet...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef SlimShady het volgende:
dat is waar. nothing beats the real thing.
Dit herken ik ja, heb precies hetzelfde, en niet 1x per dag ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Dat zal best, maar die koude drillpenis kun je misschien in een bakje warm water leggen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik handjes, tuurlijk heb ik speeltjes..... verandering van spijs doet eten zegt men.
Dus hoef ik niet uit te leggen dat mijn voorkeur uitgaat naar een warme vleeslollie of een kouwe drilpenis. Toch?
(en natuurlijk alles er op en eraan, tong/handjes/lichamelijk contact etc)
Het is leuker met zijn 2-en (of wellicht 3) dan in je eentje....
je bedoelt dat jij helemaal niet aan sex doet ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die koude drillpenis kun je misschien in een bakje warm water leggen?![]()
Ik heb er niet zo veel verstand van, ik gebruik die dingen nooit.
En met zijn 2-en zal best leuker zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.
Nee, ik word de nieuwe paus.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
je bedoelt dat jij helemaal niet aan sex doet ?![]()
denk dat het iets is met hormonen. Die gaan nu het heftigst. Ik heb als man wel eens gehad dat ik rond die leeftijd midden in de nacht met een keiharde wakker werd. Er gierde dan maar 1 ding door mijn hoofd: NEUKEN. Er lag echter niks naast me dus het was keihard trekkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef Fiskus het volgende:
hehe. dit is gewoon een kloontje man.
Als je te weinig krijgt moet je gewoon even die vriend van je vriend aanspreken, die wil je toch wel anaal?quote:
Schikt vanavond 8 uur?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik herken het wel TSMaar bij mij is het meer met vlagen. Momenteel ben ik echt onverzadigbaar lijkt het wel. Ik zou elke dag wel sex willen hebben
, meerdere malen! Maar ik heb ook periodes dat mijn libido net boven het vriespunt zit
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |