abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48052333
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Nix mis mee!
Heb de laatste tijd veel meer zin in sex dan toen ik nog een vriendje had....
Das pas vervelend.....
Hoezo? Heb je geen handjes?

Bovendien hebben vrouwen de keuze uit tig verschillende speeltjes, dus dat kan het probleem ook niet zijn ,lijkt me.
pi_48059345
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef RealZeus het volgende:
Hoezo? Heb je geen handjes?
Bovendien hebben vrouwen de keuze uit tig verschillende speeltjes, dus dat kan het probleem ook niet zijn ,lijkt me.
Tuurlijk heb ik handjes, tuurlijk heb ik speeltjes..... verandering van spijs doet eten zegt men.
Dus hoef ik niet uit te leggen dat mijn voorkeur uitgaat naar een warme vleeslollie of een kouwe drilpenis. Toch?
(en natuurlijk alles er op en eraan, tong/handjes/lichamelijk contact etc)
Het is leuker met zijn 2-en (of wellicht 3) dan in je eentje....
  donderdag 5 april 2007 @ 22:06:23 #203
137079 Chowi
Lonerism.
pi_48059374
Ik wil dit topic graag in mijn AT-list hebben.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_48059394
dat is waar. nothing beats the real thing .
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:47:19 #205
150983 mAnDy_OoSt
You Tarzan?
pi_48076445
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef SlimShady het volgende:
dat is waar. nothing beats the real thing .
klopt.. ech niet...

ik zou het echt niet kunnen uithouden als m'n partner niet zeker zoveel zin zou hebben als ik...

Nu met PM :P
pi_48076563
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik open een serieus topic, dus hoop ook op serieuze reacties!
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Dit herken ik ja, heb precies hetzelfde, en niet 1x per dag ook!
Maarja, wil me vriendin niet gek maken
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_48086188
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik handjes, tuurlijk heb ik speeltjes..... verandering van spijs doet eten zegt men.
Dus hoef ik niet uit te leggen dat mijn voorkeur uitgaat naar een warme vleeslollie of een kouwe drilpenis. Toch?
(en natuurlijk alles er op en eraan, tong/handjes/lichamelijk contact etc)
Het is leuker met zijn 2-en (of wellicht 3) dan in je eentje....
Dat zal best, maar die koude drillpenis kun je misschien in een bakje warm water leggen?
Ik heb er niet zo veel verstand van, ik gebruik die dingen nooit.

En met zijn 2-en zal best leuker zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.
pi_48729152
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat zal best, maar die koude drillpenis kun je misschien in een bakje warm water leggen?
Ik heb er niet zo veel verstand van, ik gebruik die dingen nooit.

En met zijn 2-en zal best leuker zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.
je bedoelt dat jij helemaal niet aan sex doet ?
Nu met PM :P
pi_48760087
Ik heb ook wel zo een probleem, ik heb zo goed als continu zin in seks. Zelfs net achter seks gehad te hebben, heb ik zo goed als direct terug zin. (jammer genoeg wil mn piemel na enige keren niet meer meewerken)

Nu zit ik al 3 maand zonder vriendin, en 2 weken geleden ben ik besneden, dus vrees ik dat het NOG erger zal worden eens ik terug kan vrijen.
pi_48764286
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef mAnDy_OoSt het volgende:

[..]

je bedoelt dat jij helemaal niet aan sex doet ?
Nee, ik word de nieuwe paus.

Zonder gekheid, ik stond niet vooraan bij het uitdelen van schoonheid dus dan is de kans op geile neuksex ook wat minder.Daarom doe ik niet aan sex.
pi_48771745

[ Bericht 56% gewijzigd door Hansol op 27-04-2007 12:23:08 ]
pi_48789775
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik open een serieus topic, dus hoop ook op serieuze reacties!
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
denk dat het iets is met hormonen. Die gaan nu het heftigst. Ik heb als man wel eens gehad dat ik rond die leeftijd midden in de nacht met een keiharde wakker werd. Er gierde dan maar 1 ding door mijn hoofd: NEUKEN. Er lag echter niks naast me dus het was keihard trekken
pi_51299928
hehe. dit is gewoon een kloontje man.
pi_51302147
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef Fiskus het volgende:
hehe. dit is gewoon een kloontje man.
?
  maandag 9 juli 2007 @ 23:38:45 #215
154880 Bolter
Awesomeness
pi_51309748
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef Onlyy het volgende:

[..]

?
Als je te weinig krijgt moet je gewoon even die vriend van je vriend aanspreken, die wil je toch wel anaal?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_51311656
Ik herken het wel TS Maar bij mij is het meer met vlagen. Momenteel ben ik echt onverzadigbaar lijkt het wel. Ik zou elke dag wel sex willen hebben , meerdere malen! Maar ik heb ook periodes dat mijn libido net boven het vriespunt zit .
pi_51321116
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik herken het wel TS Maar bij mij is het meer met vlagen. Momenteel ben ik echt onverzadigbaar lijkt het wel. Ik zou elke dag wel sex willen hebben , meerdere malen! Maar ik heb ook periodes dat mijn libido net boven het vriespunt zit .
Schikt vanavond 8 uur?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:40:02 #218
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_51337536
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Muijs het volgende:
Ga prostitueren.
Die zoute stokjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: