Hoezo? Heb je geen handjes?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Nix mis mee!
Heb de laatste tijd veel meer zin in sex dan toen ik nog een vriendje had....
Das pas vervelend.....
Tuurlijk heb ik handjes, tuurlijk heb ik speeltjes..... verandering van spijs doet eten zegt men.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef RealZeus het volgende:
Hoezo? Heb je geen handjes?
Bovendien hebben vrouwen de keuze uit tig verschillende speeltjes, dus dat kan het probleem ook niet zijn ,lijkt me.
klopt.. ech niet...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef SlimShady het volgende:
dat is waar. nothing beats the real thing.
Dit herken ik ja, heb precies hetzelfde, en niet 1x per dag ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik open een serieus topic, dus hoop ook op serieuze reacties!
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
Dat zal best, maar die koude drillpenis kun je misschien in een bakje warm water leggen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik handjes, tuurlijk heb ik speeltjes..... verandering van spijs doet eten zegt men.
Dus hoef ik niet uit te leggen dat mijn voorkeur uitgaat naar een warme vleeslollie of een kouwe drilpenis. Toch?
(en natuurlijk alles er op en eraan, tong/handjes/lichamelijk contact etc)
Het is leuker met zijn 2-en (of wellicht 3) dan in je eentje....
je bedoelt dat jij helemaal niet aan sex doet ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die koude drillpenis kun je misschien in een bakje warm water leggen?![]()
Ik heb er niet zo veel verstand van, ik gebruik die dingen nooit.
En met zijn 2-en zal best leuker zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.
Nee, ik word de nieuwe paus.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
je bedoelt dat jij helemaal niet aan sex doet ?![]()
denk dat het iets is met hormonen. Die gaan nu het heftigst. Ik heb als man wel eens gehad dat ik rond die leeftijd midden in de nacht met een keiharde wakker werd. Er gierde dan maar 1 ding door mijn hoofd: NEUKEN. Er lag echter niks naast me dus het was keihard trekkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik open een serieus topic, dus hoop ook op serieuze reacties!
Mijn 'probleem' is dat ik vaak en veel zin heb in sex. Soms denk ik weleens dat het abnormaal is. Maar, wat is 'normaal' en wat is 'abnormaal'? Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets! Tot voor kort terug had ik nog niet zo'n extreme 'drang'..waardoor zou het komen dat het nu zo heftig is?? Soms vind ik het gewoon rot dat ik zo vaak zin heb! Mijn vriend hoeft niet zo vaak te vrijen en dus blijf ik vaak met een ontevreden gevoel zitten. Wie herkent dit?? Ik ben overigens 21 jaar.
?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef Fiskus het volgende:
hehe. dit is gewoon een kloontje man.
Als je te weinig krijgt moet je gewoon even die vriend van je vriend aanspreken, die wil je toch wel anaal?quote:
Schikt vanavond 8 uur?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik herken het wel TSMaar bij mij is het meer met vlagen. Momenteel ben ik echt onverzadigbaar lijkt het wel. Ik zou elke dag wel sex willen hebben
, meerdere malen! Maar ik heb ook periodes dat mijn libido net boven het vriespunt zit
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |