je vind het ook wel eens lekker als je vriendin er niet bij isquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef Eamon het volgende:
what the fuck![]()
Mijn vriendin heeft juist niet altijd zin in seks, terwijl het van mij ook wel iedere dag magHoeft natuurlijk ook niet elke dag en altijd als je bij elkaar bent, maar ik heb er vaker zin in dan haar. Komt waarschijnlijk ook omdat we het nog niet zolang doen samen
Ik zou me maar eens psychiatrisch laten onderzoeken. Dit klopt ècht niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef Onlyy het volgende:
Ik zou iedere dag wel willen vrijen met mijn vriend! Ik vind sex gewoon lekker en fijn, ik vind het een heel mooi iets!
ehm, ik snap hem eigenlijk wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef vamos1 het volgende:
[..]
je vind het ook wel eens lekker als je vriendin er niet bij is![]()
sorry die zin kwam echt raar over, zelf toen ik em een aantal keer had gelezen...
Geef toe, als je eerst dat andere topic leest (wat ik toen net had gedaan) kan je zo'n uitspraak niet anders dan fout vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef soylent het volgende:
[..]
Kom nu toch meidje.. Dat kan je van zo'n zin niet zeggen, ten eerste komt de info uit de tweede hand, ten tweede is 't over het internet... 't Arme kind een beetje een trauma geven. Misschien is het wel gewoon een romanticus![]()
Ja jongen...ooit word ook jij oudquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:09 schreef montecarlo het volgende:
8 jaar ...
En zo is het maar net!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef Eamon het volgende:
ehm, ik snap hem eigenlijk wel.
Ik bedoel te zeggen dat je niet elke keer seks hoeft te hebben als je samen bent.
Duidelijk mee eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het is best geil om het soms even wat sexueele energie op te sparen en dan helemaal los te gaan als het dan eindelijk weer kan / mag!![]()
Hahaha, ja daar ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Wat is er mis met lekker knuffelen of gewoon tegen elkaar aanliggen?
Wat is er mis om gewoon even met z'n tweeen even te ZIJN en verder niks?
Liefde is meer dan alleen de fysieke expressie en interactie die daarbij komt kijken betreft partner zijnde.
Anders word het zo..... "normaal".
Het is best geil om het soms even wat sexueele energie op te sparen en dan helemaal los te gaan als het dan eindelijk weer kan / mag!![]()
...En... wellicht komt hij dan ook wat losser en word het misschien automatisch meer omdat hij zich minder overdonderd voelt door jou libido.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef Onlyy het volgende:
Ik dank iedereen voor zijn antwoorden! Ik heb er zeker wat aan!
Ik denk dat ik lekker moet genieten van de momenten dat hij wel wil.. en idd.. een beetje spanning opbouwen is misschien niet verkeerd!
nja even ter informatie: ik wil dus wel vaker, maar dat wil mijn vriendin niet. We zijn 17/18, en hebben het pas voor de 1e keer gedaan. We doen het wel regelmatig als we bij elkaar zijn, maar soms zegt mijn vriendin ook dat ze er op dat moment even geen zin in heeft. Dat is in het begin even raar, maar als zij dat zo voelt, dan moet ik dat maar accepteren. En dat zij dit zo wil maakt mijn liefde voor haar echt niet minder ofzo. Misschien heeft ze er over een tijdje wel vaker zin in, misschien niet. Ik accepteer nu wel dat ze niet altijd wil, dan geniet je er alleen maar meer van als je het wel met elkaar doet.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:53 schreef Nollem het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gezeur, dat je niet genoeg kunt krijgen. Het probleem is dat je in een relatie met zijn tweeën bent. Dus moet je ook rekening houden met de ander. Ik heb zelf ook altijd wel zin, maar mijn meis niet, nou ja dan toch even niet. Jij zelf gaat toch ook geen dingen tegen je zin in doen. Ik vind dat voor sex hetzelfde geld als voor naar de film gaan.
Soms ga je vaak, soms ga je minder vaak, maar je komt er altijd wel weer
Een orgasme is prima slaapvoer lijkt me zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als TS! Ik wil elke dag wel en mijn vriendje... nou ja, veel minder vaak dus. Verschil is wel dat hij zegt dat ik teveel wil en dat hij juist daarop afknapt. Kan ik me voorstellen maar als het weer 8 dagen geleden is, kan ik niet anders dan door laten schemeren dat ik tegen de muur opvlieg en dat vind hij dus niet zo sexy. Het is dus een beetje een vicieuze cirkel geworden, hij heeft geen zin omdat ik wel zin heb enzovoorts.. Echt best wel vervelend want ik zou het liefst echt elke dag seks hebben en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik dit vuurtje niet aan het branden hou, dat het dan vanzelf uitgaat en dan hebben we pas echt een probleem. De ervaring leert me dat het zeker 4 jaar kan duren voor mijn interesse dan weer uitgaat naar seks. Ik heb echt medelijden met mijn exHet lijkt me niet ideaal aangezien ik oud wil worden met deze man. De rest van mijn leven 1 keer per week seks zie ik echt niet zitten.
Een andere oorzaak is dat hij slecht slaapt. Oftewel: als hij om half 11 in bed gaat liggen duurt het nog uren voor hij slaapt, en hij moet zijn aandacht erbij houden om in slaap te kunnen vallen. Ik heb al gezegd dat hij wat aan het slaapprobleem moet doen, maar daar luistert hij niet naar.
I KNOW!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een orgasme is prima slaapvoer lijkt me zo
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Maar dan open ik er een topic over op Fok! en dan komt alles goed!
Er is niks geiler dan een geile dame.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als TS! Ik wil elke dag wel en mijn vriendje... nou ja, veel minder vaak dus. Verschil is wel dat hij zegt dat ik teveel wil en dat hij juist daarop afknapt. Kan ik me voorstellen maar als het weer 8 dagen geleden is, kan ik niet anders dan door laten schemeren dat ik tegen de muur opvlieg en dat vind hij dus niet zo sexy.
Ik denk ook dat je maar eens goed moet gaan praten met je ventje.quote:Het is dus een beetje een vicieuze cirkel geworden, hij heeft geen zin omdat ik wel zin heb enzovoorts.. Echt best wel vervelend want ik zou het liefst echt elke dag seks hebben en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik dit vuurtje niet aan het branden hou, dat het dan vanzelf uitgaat en dan hebben we pas echt een probleem. De ervaring leert me dat het zeker 4 jaar kan duren voor mijn interesse dan weer uitgaat naar seks. Ik heb echt medelijden met mijn exHet lijkt me niet ideaal aangezien ik oud wil worden met deze man. De rest van mijn leven 1 keer per week seks zie ik echt niet zitten.
Juist ja!quote:Een andere oorzaak is dat hij slecht slaapt. Oftewel: als hij om half 11 in bed gaat liggen duurt het nog uren voor hij slaapt, en hij moet zijn aandacht erbij houden om in slaap te kunnen vallen. Ik heb al gezegd dat hij wat aan het slaapprobleem moet doen, maar daar luistert hij niet naar.
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex hebquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Och och och wat een stoere praat weer!![]()
Maar goed Onlyy.
Het verschilt gewoon per vrouw.
Ik had begrepen dat statistisch gezien de man in de piek van zijn sexualiteit zit tijdens de tienerjaren.
De vrouw heeft haar piek weer van haar 25 tot 35ste leeftijd.
Je hoort wel vaker dat het juist de mannen zijn die het niet bij benen.
"Mannen denken alleen maar aan een ding!" is de cliche.
Maar vrouwen kunnen er dus ook wat van, en vaak meer dan mannen en hun groot praat over sex en libido and what not.
Zelf heb ik ook "maar" 3x tot 4x per week sex.
Maar goed we wonen niet samen en soms ben ik gewoon te moe.
Soms heb ik ook wel eens een "dip" maar dat is gelukkig zeer zelden.
Als ik haar 1 uit 10 keer weiger dan is het veel.
Misschien moet je er eens over praten met hem.
Abnormaal wat je hebt is het niet.
En wat mensen zeggen dat het kan komen omdat je vriendje juist minder wil en dat het daardoor komt?
Het lijkt mij persoonlijk best wel sterk.
Wel kan ik het mij voorstellen dat hij zich wellicht wat benauwd kan voelen onder jou hevige continue drift, en dat kan dus blokkades veroorzaken bij hem uiteindelijk.
Maar dat ben ik!
Misschien daarom?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmm nou, ik praat weleens met vriendinnen over sex, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die hetzelfde gevoel had. Ik vind het ook een beetje genant om tegen vriendinnen te zeggen eigenlijk![]()
WTF? Wonen jullie wel samen of niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex heb![]()
Oeps!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
Maar?? heb nu 2,5 jaar verkering .. ik mag blij zan DAT ik 1x in de 3 weken sex heb![]()
En ik denk dat dit laatste -als ik jou zo lees- net zo goed niet opgeschreven had hoeven worden!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Thanks Darkwolf! Ik ben me er terdege van bewust dat dit niet zomaar over gaat. Dus er moet iets aan gebeuren of ik moet het accepteren en er daadwerkelijk tevreden mee zijn.
Dan zit er een grote kink in de kabel betreft jullie relatie naar mijn idee.quote:Nu ben ik wel een beetje het daadkrachtige type dus er moet iets gebeuren. Het lukt me alleen niet echt om hem de ernst hiervan in te laten zien, althans: hoe ernstig ik dit vind, want hij lijkt er echt OK mee te zijn.
Mensen zijn raar.quote:BOEHOE, een half jaar geleden deden we het echt nog heel vaak! WHAT HAPPENED?
Niet altijd hoor!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:50 schreef sardonis het volgende:
ach, een mens heeft toch altijd zin in sex? moest ik ene lief hebben die elke minuut sex wil... ik zou ni tegenwerken...
...en ongetwijfeld bedoel je deze raad met goede intensies.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:43 schreef the_sharky_dog het volgende:
je bedoelt je advies aan Whoopsydaisy ongetwijfeld heel goed, maar probeer geen conclusies te trekken over mensen die je niet kent en situaties die je alleen maar vaag omschreven hebt zien staan in een topic op internet.
Precies, daar is nog niemand aan dood gegaan, en het helpt........ voor even......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:34 schreef Black-jack het volgende:
Raikkonen...
Ik ken het ook...
Ik wil ook vaker, meerdere keren achter elkaar etc... maar ja ....
je kan moeilijk gaan dwingen...
dan maar af en toe linker / rechter hand....
Suggestief? Nou, dan wel boordevol suggesties alsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...en ongetwijfeld bedoel je deze raad met goede intensies.
Maar...
Als je mijn post(s) goed leest, schrijf ik puur suggestief.
Waar zie jij dat ik conclussies trek?
Ik vermeldt zelfs expliciet meerdere malen dat ik mijn uitspraken baseer op hetgeen wat ik lees door sommige zinnen heen.
Daarnaast denk ik dat Whoopsiedaisy prima in staat is om zelf te oordelen wat ze met mijn uitspraken / advies doet.
Kom op zeg, wat een nonsens. Ik heb meerdere langjarige relaties achter de rug.quote:Die jongen moet wakker geschud worden en eens open staan voor jou en hoe jij je eronder voelt en hoe jij erover denkt!
Thanks Roquefort, hier hebben Whoopsydaisy en ik wat aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Roquefort het volgende:
teveel om te quoten...
Wat nou nonsens?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Roquefort het volgende:
Kom op zeg, wat een nonsens. Ik heb meerdere langjarige relaties achter de rug.
Het eerste half jaar neuk je als konijnen, maar daarna....
Er zijn zat periodes geweest dat ik met ander dingen in mijn hoofd zat en dat uit vermoeidheid, omstandigheden, of whatever het er maar 1 keer per week van kwam. Weinig mensen zullen 10 jaar lang dagelijks seks met elkaar hebben.
Weer andere periodes worden de goede stofjes in het hoofd onbeperkt aangemaakt en wil ik wel 3 keer per dag.
Ah!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef the_sharky_dog het volgende:
Thanks Roquefort, hier hebben Whoopsydaisy en ik wat aan![]()
Lucky bastard, jij moet echt niet zeuren na 5,5 jaar!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef Raikkonen_WC het volgende:
Ik ken het probleem. Zelf heb ik ook altijd zin. Mijn vriendin zelden. Dat komt dus regelmatig tot een botsing enzo. Het is echt lastig, alsof het een verslaving is, zoals hierboven ook al eens gezegd is, je voelt je, alsof je in niemandsland zit.
Soms heb je echt het gevoel, de drang, dat je HET moet doen... voelt heel fucked.....
Ik heb wel ondertussen 5,5 jaar met mijn vriendin, en wonen nu een half jaar samen. Maar verder dan 2/3 keer per week (soms nog minder) komt het niet. En dat is frustrerend!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |