wel een slijptram hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef Hugster het volgende:
zeker beter dan zo'n gaar trammetje ja
Ook een mooitje jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel een slijptram hoor
En nu wachten op ook_gek die beweert dat ie die tram vanuit zn slaapkamerraam kan zioen, zoals ie met elke haagse tram beweert
"ik maak morgen wel een betere foto" en dan hoor je er nooit weer wat vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook een mooitje ja
En dan een hele wazige telefoonfoto posten met allemaal spijlen van de hekken erop
komt goedquote:
En als er oorlog komt heeft 'ie nergens last van want er staat een tank naast z'n huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook een mooitje ja
En dan een hele wazige telefoonfoto posten met allemaal spijlen van de hekken erop
Dat is zo'n eind rijdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende: een stuk beter (en fleslozer)
Nog 3 weekjes, dan zit ik erquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is zo'n eind rijden
nog drie weekjes zul je last van mij hebbenquote:
Ik heb geen last van jou.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog drie weekjes zul je last van mij hebben
Elke keer dat ik me aan je erger, kijk ik in Boeboedies neuklijstje naar jou naam ,en lag ik me suf.quote:
Ik heb een bootquote:
10 dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk voor jeWeekje? Langer?
God ja, als dat lijstje de waarheid was, ik zou me kleurenblind lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer dat ik me aan je erger, kijk ik in Boeboedies neuklijstje naar jou naam ,en lag ik me suf.
Mja, als ik je notes bekijk is degeen waar ik om lach toch wel waar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, als dat lijstje de waarheid was, ik zou me kleurenblind lachen
Geweldige plaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een boot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe boot
ja hij zit vol met verse rosbief lekker rood
Ja? Staat er in mijn notes dat ik Maerycke genueckt heb? Ik geloof er maar weinig van Lexie-beebquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, als ik je notes bekijk is degeen waar ik om lach toch wel waar.
Nee, MutZquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja? Staat er in mijn notes dat ik Maerycke genueckt heb? Ik geloof er maar weinig van Lexie-beeb
18-12-2004 is ie gezetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja? Staat er in mijn notes dat ik Maerycke genueckt heb? Ik geloof er maar weinig van Lexie-beeb
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
zeg alex ga je nou ook Fryske praten daar in Tjechie?![]()
topic 560211 zeker?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
18-12-2004 is ie gezetToen waren zowel jij als zij mod.
En met de reis slaap je ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bus vol bejaarden
Maar goddank niet slapen in de bus, dat doen we in hotels
Oh okee, en wat was daar ook weer strafbaar aan?quote:
Nee, een slijmnote.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
topic 560211 zeker?
een van de Golden Oldiesnaast 138003 het enige topic waarvan ik het nummer uit mn hoofd weet
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, en wat was daar ook weer strafbaar aan?
D'r algehele verschijningquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nou ff geen problemen opzoeken, daar wordt niemand blij vanquote:
In die PM-inbox heb ik vast nog wel de link ja... wil je hem hebben dan? Dan ga ik ff zoeken...?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, heb je die foto nog die ik je per PM stuurde?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nou ff geen problemen opzoeken, daar wordt niemand blij van
Ja ja, held op sokken. Als ze blauw is loop je gedwee te draven en nou heb je een grote snavel. Goed zo jochie. Toe maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'r algehele verschijning
Ja, paard in de wieg, kind op holquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, held op sokken. Als ze blauw is loop je gedwee te draven en nou heb je een grote snavel. Goed zo jochie. Toe maar
Herman zeikt iedereen af, ongeacht het kleurtjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, held op sokken. Als ze blauw is loop je gedwee te draven en nou heb je een grote snavel. Goed zo jochie. Toe maar
Ze is lelijk jong, en niet zo'n beetje ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als zijn pik daar groter van wordt, moet hij dat vooral doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman zeikt iedereen af, ongeacht het kleurtje
Te goedkope trollquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze is lelijk jong, en niet zo'n beetje ook.
Ieder z'n meugquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je post die foto zelf lulquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee daarvoor ga ik in op mailtjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als zijn pik daar groter van wordt, moet hij dat vooral doen
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je post die foto zelf lul
En nee fles, ook ik ben eerlijk tegen mutz, ook toen ze nog blauw was
Ze zou niet anders willenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef Hugster het volgende:
En nee fles, ook ik ben eerlijk tegen mutz, ook toen ze nog blauw was
Ga nou eens frikandellen regelen bij Sjoewequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver BoJo, ik wil zo'n lekker ijsje
Sjoewe zit op lowlands. Ik mot geen lowlandsdelletjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nou eens frikandellen regelen bij Sjoewe
Ja godver, ik wil wel gast, maar het is is ECHT onverstandig als ik gaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
En zelfs Jelger vroeg nog of ik je mee wilde vragen Herm, en dan issie te brak
ah joh ff zo'n breezahsletje (16) mag toch wel? Max 3 per avond dan hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe zit op lowlands. Ik mot geen lowlandsdelletjes.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh ff zo'n breezahsletje (16) mag toch wel? Max 3 per avond dan he
onverstandig zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja godver, ik wil wel gast, maar het is is ECHT onverstandig als ik gaMorgenochtend vroeg naar Eindhoven met m'n ouders om m'n kamer te laten zien en maandag begint de intro.......
Sorry dude, had graag mee gewild![]()
Over breezahsletjes? Misschien? Wat snap je daar niet aan?quote:
Kom is ff leuk bij me kieken dan vannachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe al 22 jaar niet anders
De teringquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe al 22 jaar niet anders
7.00 altijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef Hugster het volgende:
Oh en Herm ik kom gewoon elke dag langs Harvink![]()
![]()
Je pa is vroeg altijd zegals ik er 07:30 langs rij dan staat de ovlolv er al
Dit is niet het topic om ware dingen te zeggen. Oprotten graagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Fles, je hebt teveel drank in je knar
Nee hij heeft het over delletjes als in dellen/sletten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Fles, je hebt teveel drank in je knar
Ooooooooowquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hij heeft het over delletjes als in dellen/sletten.
Maar ik was zelf niet zo scherp om dat te zien want ik al zo gewend aan dat delletjes frikadellen zijn door jou lexie
Nee hoor, ik ben al ingenieurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De teringJij hebt 10 jaar over je mavo gedaan? Wanneer is je intro zei je?
Dan hoop ik echt al horizontaal te gaan gastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom is ff leuk bij me kieken dan vannacht
Rond 23:30 word ik opgepikt hier.
Oh okee. Wrom dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al ingenieurMaar ga doorstuderen.
Netjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
7.00 altijd
En wat moet jij in IJsselstein leip???![]()
![]()
En persbericht gezien gisteren...???
jemmer...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt al horizontaal te gaan gast
Solly
Die XJS is van de nieuwe eigenaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Netjes![]()
en een oude XJS
Ik werk heel ff bij Lisman, de achterbuurmanIk ga heb er anderhalve week opzitten en nu nog 1 weekje, dan weer school. Heftrucks repareren en stickervrij maken
En JA![]()
Naar alle tevredenheid gegaan? Hoe lang wil hij er nog dagelijks bij betrokken zijn?
Omdat ik net 22 ben, en nog geen zin heb om nu al te beginnen met werken. En deze studie lijkt me gewoon schitterendquote:
Klinkt als een goed verhaal iigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik net 22 ben, en nog geen zin heb om nu al te beginnen met werken. En deze studie lijkt me gewoon schitterend. En mezelf verder ontwikkelen
.
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal iig
Succes ermee
en nie meer van die rare dingen over MutZ zeggen, je weet zelf ook wel hoe okee ze is
Yeah I know, trek het gewoon niet echt, zulke geluiden, zeker als ze dr zelf niet is. Maar goed, historyquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
En het is een best mens hoor, dat zei ik toch ook niet...?
Ik had je vanavond al een keer "te goedkoop" genoemd geloof ik he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
Tot zover een semi invalide christenhond okee kan zijn natuurlijk
Ah okayquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die XJS is van de nieuwe eigenaar
En damn, hoe kom je aan dat GRAFwerk gast?
En maximaal 1,5 jaar nog. Dag of 3-4 per week... En alles naar volle tevredenheid verlopen.
Lekkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah okay
En uitzendbureau ehZe belde me direct toen ik in de trein zat vanaf schiphol en dat kwam eik wel lekker uit
Nieuwe boot al in bestelling?
Ik open al sinds ik lid ben op fok regelmatig topics over oostblokbarrels.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Alexxxxx komt er nog een vervolg op Oostblokbarrels?
die dingen zijn zo gigantisch, die zijn helaas niet in 1 beeld te vangen. Of ten minste niet met de mogelijkheden die ik toen hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:er moet nog een GOEIE plaat in van die bruinkooltrencher
Die landbouwvoertuigen ook, je komt ze overal tegenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:03 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Lexxxxiee: kijk de naam van de aanhanger eens
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
Kende natuurlijk, kon bestaat niet
Ik ben filmpje doen...![]()
Geen kratje bier volgend jaar dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Die downtime van BB heeft me nu alweer genoeg geduurd
Paar uur zei hij
T blijft geen geld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen kratje bier volgend jaar dus
Ik heb een fisheye lensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die dingen zijn zo gigantisch, die zijn helaas niet in 1 beeld te vangen. Of ten minste niet met de mogelijkheden die ik toen had
true, true...quote:
Traction Control en andere electronische meuk die niet in de audi80 en Alfa-155 zitquote:
Vertekenen is okeequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, mn 18 mm vertekent al genoeg
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertekenen is okee
Zelfportretjes op 8mm
[afbeelding]
Wiie weetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kun je mooie (auto) foto's mee maken, zo'n fisheye
elektronicsche hulpsystemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Traction Control en andere electronische meuk die niet in de audi80 en Alfa-155 zit
stationspleinen fotograferenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kun je mooie (auto) foto's mee maken, zo'n fisheye
Ik meen dat er een Porsche blok in ligt. Had m al een sop internet gezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef lipje het volgende:
Lexxxie die T1 op de ring... Die heeft daar ook een rondje gereden
actief bezig zijn is goed voor jequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik de gehele dag in totaal anderhalf uur gezeten.
eerst 8 uurtjes werken, dan feestjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik de gehele dag in totaal anderhalf uur gezeten.
dan ga je nu toch lekker slapen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als ik niet heb geslapen. Ik voel me best dood nu.
Slecht ehquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:01 schreef lipje het volgende:
[..]
eerst 8 uurtjes werken, dan feestje
welterustenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als ik niet heb geslapen. Ik voel me best dood nu.
en dat doe je op Fok!...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, zometeen. Even met mijn mammie kletsen![]()
.
Daar kun je je ZEKER 2 minuten mee vermaken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek al jaren om een smoes om een racebaa te kopen, en nu heb ik er een
http://www.youtube.com/watch?v=85Ulj7BumQo&NR
een smeos dan he?en een leuke racebaan zien staan van de week, dus die komt nu
1:48 jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar kun je je ZEKER 2 minuten mee vermaken.
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
M5 in een 747-400 personenvervoer zitten toch maar 3 mensen in cockpit, tenminste geloof dat ik het zo begreep van m'n neef.
Gezagvoerder Co piloot en Co co piloot, dat laatste is me neefje dus
2 jaar opleiding en je kan co piloot zijn![]()
![]()
En als je eenmaal bij KLM zit laten ze je echt never nooit meer gaan, dus 100% zeker van een baan
hmmm dat was dan interessant, een 2 mods op een forum, waarvan 1 de kloon van de ander is...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat doe je op Fok!...
Je benteen kloon van Brechtje en je moeder heet Yvonne!!!!
verkeerde topic, aapquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
M5 in een 747-400 personenvervoer zitten toch maar 3 mensen in cockpit, tenminste geloof dat ik het zo begreep van m'n neef.
![]()
En als je eenmaal bij KLM zit laten ze je echt never nooit meer gaan, dus 100% zeker van een baan
voor die halve drol dat het kost? dnek het welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je echt die rommel gaat aanschaffen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek al jaren om een smoes om een racebaa te kopen, en nu heb ik er een
http://www.youtube.com/watch?v=85Ulj7BumQo&NR
een smeos dan he?en een leuke racebaan zien staan van de week, dus die komt nu
En dan wordt je nog genaaidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor die halve drol dat het kost? dnek het wel
Sinds wanneer geef jij wat om genaaid wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan wordt je nog genaaid
747-400 heeft 2 personen in de cockpit. Gezagvoerder en Co-Piloot. De ouder -100/200/300 hadden 3 personen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Zolang KLM dus bestaat hennyquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja.
Net als dat bij Fokker ook niemand ontslagen zou worden
Het heeft me inderdaad nooit kunnen bekorenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij wat om genaaid worden
Oke.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang KLM dus bestaat henny
Die piloten krijgen opleidingen die echt miljoenen kosten over hun complete cariere genomen.
Co Co piloot zit er dus ook bij heur.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:13 schreef M5 het volgende:
[..]
747-400 heeft 2 personen in de cockpit. Gezagvoerder en Co-Piloot. De ouder -100/200/300 hadden 3 personen.
Maar uiteraard past er altijd nog wel ergens een leuke stewardes bij![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke.
![]()
Ben De Lama's kijken
Co-Co-piloot?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Co Co piloot zit er dus ook bij heur.
En nog vrij veel stewardesjes ook![]()
ja 3e man, mag eigenlijk hetzelfde als Co piloot en gezagvoerder alleen mag hij niet landen en opstijgen.quote:
Soort van stagair in de cockpit? nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja 3e man, mag eigenlijk hetzelfde als Co piloot en gezagvoerder alleen mag hij niet landen en opstijgen.
Hoort allemaal bij de opleiding blijkbaar
Zal idd bij de opleiding horen, al heb je denk geen stagaires aan boordquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Soort van stagair in de cockpit? nooit van gehoord.
Iig bestaat de vaste crew van een 747-400 uit 2 piloten en een kudde stewardessen
muggevoerquote:
Foutjequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker bezig achter de schermen Anne, met je grote vriendin
Morgen avond met Elise naar belgie knallen (dat is eigenlijk al leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef lipje het volgende:
wanneer ging je nou het circuit op?
mag ik mee?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
3 september weer naar de Ring waarschijnlijk![]()
idem ditoquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
hoe wou je dat doen dan op zondag ochtend? Ze willen om 9:00 al verzamelen bij Venloquote:
ok, dan houdt het inderdaad opquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe wou je dat doen dan op zondag ochtend? Ze willen om 9:00 al verzamelen bij Venlo![]()
Als ik ga, mag je van mij part wel mee.
jaquote:
Alleen in de kofferbakquote:
kan je mooi een handje vol 155s op de foto nemen, die zijn tenminste uniek tussen al die bmws,porsches,audi's en 75squote:Op zondag 20 augustus 2006 11:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Heb volgend weekend feestje, maar al met paar vrienden afgesproken dat we het weekend erop bij de ring rond gaan hangen mits het goed weer is. Wat mooie fotoplekken langs de baan opzoeken o.a.
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
nee, ik organiseer het ook niet. Plus dat het maar 1 dag is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?
ik, nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
dat was eigenlijk eerst de bedoeling maar aangezien de drukte en de orginele organisator ook geen hotel kon vinden in de buurt is dat uitgesteld naar begin volgend jaarquote:
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..quote:
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..
het is zeker niet zo goed als me cam nat word ? (nikon D70s)
Spatjes kan wel, maar een hoosbui is er niet goed voor neequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
Was 't van plan, maar heb geen zin daar een beetje in de regen te staanquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
plastic zak er omheenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
wat voor lens trouwens?
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef spenky het volgende:
[..]
vorig jaar wast ook al zo brilliant met monaco aan de maas..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen ja![]()
Zal ik hem vanavond weer eens posten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen ja![]()
Is Rotterdam toch nog ergens goed voor geweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar zijn de FBGs toen onstaan, hun eerste triomeet
"Goh...Sjoewe was je er alweer?"quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik hem vanavond weer eens posten?![]()
Wel sneu, hebben julie je eenjarig jubileum, word het niet eens gevierd. Sjoewe zit tussen de stinkende alto's op lowlands, Hugster probeert ijsmeis te palen in Gennep, en jij lata je nieuwe studentenkamer aan je ouders zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is Rotterdam toch nog ergens goed voor geweest
daarnaast vind ik Rotterdam een kut stad, is het nu veelste druk, geen idee waar ik zou kunnen parkeren en het blijft heus wel regenenquote:
De alto's zullen nu wel stinken naar modder jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel sneu, hebben julie je eenjarig jubileum, word het niet eens gevierd. Sjoewe zit tussen de stinkende alto's op lowlands, Hugster probeert ijsmeis te palen in Gennep, en jij lata je nieuwe studentenkamer aan je ouders zien
wil je er over praten ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb twee george baker casettebandjes gekregen
ik heb geen casettespeler meerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb twee george baker casettebandjes gekregen
treinnnnquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
daarnaast vind ik Rotterdam een kut stad, is het nu veelste druk, geen idee waar ik zou kunnen parkeren en het blijft heus wel regenen![]()
Nah, ik heb dus een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. dus al een jaar op zoek naar George Baker casttebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkelsquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond toevallig net m'n Walkman weer. Nostalgie
.
Nu ben ik echt weg
welke autoquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik heb dus een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. dus al een jaar op zoek naar George Baker casttebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkelsKwaam ik gister bij mn ouders, die zijn hun huis helemala aan het opruimen, en wat ligt daar op de stapel met spulletjes die voor de kringloopwinkel zijn bestemd?
Twee George Baker Selection casettebandjes
Dus nu kan ik in de auto naar George Bbaker luisteren
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik heb dus een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. dus al een jaar op zoek naar George Baker casttebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkelsKwaam ik gister bij mn ouders, die zijn hun huis helemala aan het opruimen, en wat ligt daar op de stapel met spulletjes die voor de kringloopwinkel zijn bestemd?
Twee George Baker Selection casettebandjes
Dus nu kan ik in de auto naar George Bbaker luisteren
Ja hey ik heb geen auto nogquote:
ik wil fotos van die pitspoezen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef spenky het volgende:
[..]jij blij
maaar ik ga dus ff autotjes kijken en fotos maken.. als het is gelukt.. post ik ze wel![]()
je gaat een Niva om je autoradio heen bouwen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hey ik heb geen auto nog
Maar wel een autoradio en George Bbaker casettebandjes, dus het begin is er!
Een George Baker Niva, met een Little Green kotszakjequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat een Niva om je autoradio heen bouwen?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef M5 het volgende:
[..]
'k heb 2 jaar in rotterdam gewoont, maar geen plaats gevonden waar ik het niet kut vond
je zult alleen de achterkant van m'n auto zien, en die steeds kleiner zien worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer gaan wij naar de Ring... eens kijken of je me bij kunt houden![]()
![]()
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
je zult alleen de achterkant van m'n auto zien, en die steeds kleiner zien worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
4 euri staat gelijk aan 2,50
dus wie wordt er genaaid door de overheid?
Stem je nu nog op dit kabinet?
2 guldens voor je werk voel jij je nu niet vreselijk misbruikt?
Maar nee Nederland slaapt door..is blind en stom!!!!!!!!!
dream on............stem vooral weer dit kabinet dat zich laat rijden door hun chauffeurs en kaviaar en champagne en een dikke sigaar nuttigen
ze lachen ons volkje keihard uit!
Snoeihard!
En jij werkt je kapotttttttttt
Hugster is er bijna.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me.
www.uitlaten.comquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:01 schreef M5 het volgende:
't valt niet mee om ff een andere uitlaat voor m'n autootje te zoeken![]()
nu nog ééntje die ook onder een V6 4-motion pastquote:
die maken zij wel voor je hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
nu nog ééntje die ook onder een V6 4-motion past![]()
Met een flex en een moker past allesquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
en dan roest ie er ook nog eens onder vandaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb er tot nu toe 1 gevonden, bij Remusen dat kost me 2x ¤276,68
ik denk dat ik het oringeel maar laat zitten voorlopig. wordt wel 'n dure grap als ik het zo ff bekijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan roest ie er ook nog eens onder vandaan![]()
Die is in ONZ al eens voorbij gekomen, volgens mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.sugababes.nl/**GrEeTjE**/pics
Wel meer dan eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Die is in ONZ al eens voorbij gekomen, volgens mij
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.sugababes.nl/**GrEeTjE**/pics
Timquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegt iemand die jarenlang met een halve Duitser heeft gewipt.
Ik had hem net toevallig aan de telefoon en dat liep weer een beetje op ruzie uitquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe zit het nu tussen jou en Tim trouwens?
Laatst zaten ze nog gebroederlijk naast elkaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe zit het nu tussen jou en Tim trouwens?
gewoon reclamefilmpje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.garnierstreami(...)drr.asp?videoID=1463 bavaria city racing met olav commentaar
Je moet ook niet zeggen dat je zometeen door huggie gepaald gaat wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had hem net toevallig aan de telefoon en dat liep weer een beetje op ruzie uit.
Het gaat dus niet zo super geweldig.
Lul nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat je zometeen door huggie gepaald gaat worden
is in onderhoud, zo nu en dan ff down ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:32 schreef densmee het volgende:
eej alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ligt het aan mij of is jouw site stuk
geduld, sprinkhaan. Dat reclamedingetje duurt 15 seconden ofzo, daarna komt de uitzending livequote:
Ah live enzo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.garnierstreami(...)drr.asp?videoID=1463 bavaria city racing met olav commentaar
nee, daarna komt het filmpje nog een keerquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
geduld, sprinkhaan. Dat reclamedingetje duurt 15 seconden ofzo, daarna komt de uitzending live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |