wel een slijptram hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:24 schreef Hugster het volgende:
zeker beter dan zo'n gaar trammetje ja
Ook een mooitje jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel een slijptram hoor
En nu wachten op ook_gek die beweert dat ie die tram vanuit zn slaapkamerraam kan zioen, zoals ie met elke haagse tram beweert
"ik maak morgen wel een betere foto" en dan hoor je er nooit weer wat vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook een mooitje ja
En dan een hele wazige telefoonfoto posten met allemaal spijlen van de hekken erop
komt goedquote:
En als er oorlog komt heeft 'ie nergens last van want er staat een tank naast z'n huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook een mooitje ja
En dan een hele wazige telefoonfoto posten met allemaal spijlen van de hekken erop
Dat is zo'n eind rijdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende: een stuk beter (en fleslozer)
Nog 3 weekjes, dan zit ik erquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is zo'n eind rijden
nog drie weekjes zul je last van mij hebbenquote:
Ik heb geen last van jou.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog drie weekjes zul je last van mij hebben
Elke keer dat ik me aan je erger, kijk ik in Boeboedies neuklijstje naar jou naam ,en lag ik me suf.quote:
Ik heb een bootquote:
10 dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk voor jeWeekje? Langer?
God ja, als dat lijstje de waarheid was, ik zou me kleurenblind lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer dat ik me aan je erger, kijk ik in Boeboedies neuklijstje naar jou naam ,en lag ik me suf.
Mja, als ik je notes bekijk is degeen waar ik om lach toch wel waar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, als dat lijstje de waarheid was, ik zou me kleurenblind lachen
Geweldige plaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een boot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe boot
ja hij zit vol met verse rosbief lekker rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |