ok, dan houdt het inderdaad opquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe wou je dat doen dan op zondag ochtend? Ze willen om 9:00 al verzamelen bij Venlo![]()
Als ik ga, mag je van mij part wel mee.
jaquote:
Alleen in de kofferbakquote:
kan je mooi een handje vol 155s op de foto nemen, die zijn tenminste uniek tussen al die bmws,porsches,audi's en 75squote:Op zondag 20 augustus 2006 11:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Heb volgend weekend feestje, maar al met paar vrienden afgesproken dat we het weekend erop bij de ring rond gaan hangen mits het goed weer is. Wat mooie fotoplekken langs de baan opzoeken o.a.
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
3 september weer naar de Ring waarschijnlijk![]()
nee, ik organiseer het ook niet. Plus dat het maar 1 dag is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?
ik, nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
dat was eigenlijk eerst de bedoeling maar aangezien de drukte en de orginele organisator ook geen hotel kon vinden in de buurt is dat uitgesteld naar begin volgend jaarquote:
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..quote:
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..
het is zeker niet zo goed als me cam nat word ? (nikon D70s)
Spatjes kan wel, maar een hoosbui is er niet goed voor neequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
Was 't van plan, maar heb geen zin daar een beetje in de regen te staanquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
plastic zak er omheenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
wat voor lens trouwens?
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef spenky het volgende:
[..]
vorig jaar wast ook al zo brilliant met monaco aan de maas..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen ja![]()
Zal ik hem vanavond weer eens posten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen ja![]()
Is Rotterdam toch nog ergens goed voor geweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar zijn de FBGs toen onstaan, hun eerste triomeet
"Goh...Sjoewe was je er alweer?"quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik hem vanavond weer eens posten?![]()
Wel sneu, hebben julie je eenjarig jubileum, word het niet eens gevierd. Sjoewe zit tussen de stinkende alto's op lowlands, Hugster probeert ijsmeis te palen in Gennep, en jij lata je nieuwe studentenkamer aan je ouders zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is Rotterdam toch nog ergens goed voor geweest
daarnaast vind ik Rotterdam een kut stad, is het nu veelste druk, geen idee waar ik zou kunnen parkeren en het blijft heus wel regenenquote:
De alto's zullen nu wel stinken naar modder jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel sneu, hebben julie je eenjarig jubileum, word het niet eens gevierd. Sjoewe zit tussen de stinkende alto's op lowlands, Hugster probeert ijsmeis te palen in Gennep, en jij lata je nieuwe studentenkamer aan je ouders zien
wil je er over praten ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb twee george baker casettebandjes gekregen
ik heb geen casettespeler meerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb twee george baker casettebandjes gekregen
treinnnnquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
daarnaast vind ik Rotterdam een kut stad, is het nu veelste druk, geen idee waar ik zou kunnen parkeren en het blijft heus wel regenen![]()
Nah, ik heb dus een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. dus al een jaar op zoek naar George Baker casttebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkelsquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond toevallig net m'n Walkman weer. Nostalgie
.
Nu ben ik echt weg
welke autoquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik heb dus een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. dus al een jaar op zoek naar George Baker casttebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkelsKwaam ik gister bij mn ouders, die zijn hun huis helemala aan het opruimen, en wat ligt daar op de stapel met spulletjes die voor de kringloopwinkel zijn bestemd?
Twee George Baker Selection casettebandjes
Dus nu kan ik in de auto naar George Bbaker luisteren
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik heb dus een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. dus al een jaar op zoek naar George Baker casttebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkelsKwaam ik gister bij mn ouders, die zijn hun huis helemala aan het opruimen, en wat ligt daar op de stapel met spulletjes die voor de kringloopwinkel zijn bestemd?
Twee George Baker Selection casettebandjes
Dus nu kan ik in de auto naar George Bbaker luisteren
Ja hey ik heb geen auto nogquote:
ik wil fotos van die pitspoezen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef spenky het volgende:
[..]jij blij
maaar ik ga dus ff autotjes kijken en fotos maken.. als het is gelukt.. post ik ze wel![]()
je gaat een Niva om je autoradio heen bouwen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hey ik heb geen auto nog
Maar wel een autoradio en George Bbaker casettebandjes, dus het begin is er!
Een George Baker Niva, met een Little Green kotszakjequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat een Niva om je autoradio heen bouwen?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef M5 het volgende:
[..]
'k heb 2 jaar in rotterdam gewoont, maar geen plaats gevonden waar ik het niet kut vond
je zult alleen de achterkant van m'n auto zien, en die steeds kleiner zien worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer gaan wij naar de Ring... eens kijken of je me bij kunt houden![]()
![]()
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
je zult alleen de achterkant van m'n auto zien, en die steeds kleiner zien worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
4 euri staat gelijk aan 2,50
dus wie wordt er genaaid door de overheid?
Stem je nu nog op dit kabinet?
2 guldens voor je werk voel jij je nu niet vreselijk misbruikt?
Maar nee Nederland slaapt door..is blind en stom!!!!!!!!!
dream on............stem vooral weer dit kabinet dat zich laat rijden door hun chauffeurs en kaviaar en champagne en een dikke sigaar nuttigen
ze lachen ons volkje keihard uit!
Snoeihard!
En jij werkt je kapotttttttttt
Hugster is er bijna.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me.
www.uitlaten.comquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:01 schreef M5 het volgende:
't valt niet mee om ff een andere uitlaat voor m'n autootje te zoeken![]()
nu nog ééntje die ook onder een V6 4-motion pastquote:
die maken zij wel voor je hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
nu nog ééntje die ook onder een V6 4-motion past![]()
Met een flex en een moker past allesquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
en dan roest ie er ook nog eens onder vandaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb er tot nu toe 1 gevonden, bij Remusen dat kost me 2x ¤276,68
ik denk dat ik het oringeel maar laat zitten voorlopig. wordt wel 'n dure grap als ik het zo ff bekijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan roest ie er ook nog eens onder vandaan![]()
Die is in ONZ al eens voorbij gekomen, volgens mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.sugababes.nl/**GrEeTjE**/pics
Wel meer dan eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Die is in ONZ al eens voorbij gekomen, volgens mij
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.sugababes.nl/**GrEeTjE**/pics
Timquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegt iemand die jarenlang met een halve Duitser heeft gewipt.
Ik had hem net toevallig aan de telefoon en dat liep weer een beetje op ruzie uitquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe zit het nu tussen jou en Tim trouwens?
Laatst zaten ze nog gebroederlijk naast elkaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe zit het nu tussen jou en Tim trouwens?
gewoon reclamefilmpje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.garnierstreami(...)drr.asp?videoID=1463 bavaria city racing met olav commentaar
Je moet ook niet zeggen dat je zometeen door huggie gepaald gaat wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had hem net toevallig aan de telefoon en dat liep weer een beetje op ruzie uit.
Het gaat dus niet zo super geweldig.
Lul nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat je zometeen door huggie gepaald gaat worden
is in onderhoud, zo nu en dan ff down ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:32 schreef densmee het volgende:
eej alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ligt het aan mij of is jouw site stuk
geduld, sprinkhaan. Dat reclamedingetje duurt 15 seconden ofzo, daarna komt de uitzending livequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |