Ik ga een tweedehands Lada uit Litouwen importeren, ik dnek neit dat ik een radio-cd-speler af kan dwingen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:13 schreef dr.dunno het volgende:
als je nieuwe auto koopt aan het einde van de stevige onderhandelingen ook nog een gratis radio met cd-speler vragen, krijg je er altijd wel bij, kun je de cd's draaien...klinkt ook een stuk beter
en anders zo'n tape -> walkman verloopje kopen voor 5 euro en je discman/mp3 speler eraan hangen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef harrie1 het volgende:
whuhahaha
je hou van george baker en wil een lada
whuhaha
je bent wel om te lachen
en denk je niet dat dat duurder en minder betrouwbaar is dan een lada hier kopen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga een tweedehands Lada uit Litouwen importeren, ik dnek neit dat ik een radio-cd-speler af kan dwingen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:18 schreef Beathoven het volgende:
Little Green Bag is wel tof maar Paloma Blanca is me te BZN
Een cassettebandje mee, met een hit van Georgie B.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. Dus al een jaar op zoek naar George Baker casettebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |