verkeerde topic, aapquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
M5 in een 747-400 personenvervoer zitten toch maar 3 mensen in cockpit, tenminste geloof dat ik het zo begreep van m'n neef.
Gezagvoerder Co piloot en Co co piloot, dat laatste is me neefje dus
2 jaar opleiding en je kan co piloot zijn![]()
![]()
En als je eenmaal bij KLM zit laten ze je echt never nooit meer gaan, dus 100% zeker van een baan
voor die halve drol dat het kost? dnek het welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je echt die rommel gaat aanschaffen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek al jaren om een smoes om een racebaa te kopen, en nu heb ik er een
http://www.youtube.com/watch?v=85Ulj7BumQo&NR
een smeos dan he?en een leuke racebaan zien staan van de week, dus die komt nu
En dan wordt je nog genaaidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor die halve drol dat het kost? dnek het wel
Sinds wanneer geef jij wat om genaaid wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan wordt je nog genaaid
747-400 heeft 2 personen in de cockpit. Gezagvoerder en Co-Piloot. De ouder -100/200/300 hadden 3 personen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
M5 in een 747-400 personenvervoer zitten toch maar 3 mensen in cockpit, tenminste geloof dat ik het zo begreep van m'n neef.
Gezagvoerder Co piloot en Co co piloot, dat laatste is me neefje dus
2 jaar opleiding en je kan co piloot zijn![]()
![]()
En als je eenmaal bij KLM zit laten ze je echt never nooit meer gaan, dus 100% zeker van een baan
Zolang KLM dus bestaat hennyquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja.
Net als dat bij Fokker ook niemand ontslagen zou worden
Het heeft me inderdaad nooit kunnen bekorenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij wat om genaaid worden
Oke.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang KLM dus bestaat henny
Die piloten krijgen opleidingen die echt miljoenen kosten over hun complete cariere genomen.
Co Co piloot zit er dus ook bij heur.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:13 schreef M5 het volgende:
[..]
747-400 heeft 2 personen in de cockpit. Gezagvoerder en Co-Piloot. De ouder -100/200/300 hadden 3 personen.
Maar uiteraard past er altijd nog wel ergens een leuke stewardes bij![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke.
![]()
Ben De Lama's kijken
Co-Co-piloot?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Co Co piloot zit er dus ook bij heur.
En nog vrij veel stewardesjes ook![]()
ja 3e man, mag eigenlijk hetzelfde als Co piloot en gezagvoerder alleen mag hij niet landen en opstijgen.quote:
Soort van stagair in de cockpit? nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja 3e man, mag eigenlijk hetzelfde als Co piloot en gezagvoerder alleen mag hij niet landen en opstijgen.
Hoort allemaal bij de opleiding blijkbaar
Zal idd bij de opleiding horen, al heb je denk geen stagaires aan boordquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Soort van stagair in de cockpit? nooit van gehoord.
Iig bestaat de vaste crew van een 747-400 uit 2 piloten en een kudde stewardessen
muggevoerquote:
Foutjequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker bezig achter de schermen Anne, met je grote vriendin
Morgen avond met Elise naar belgie knallen (dat is eigenlijk al leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef lipje het volgende:
wanneer ging je nou het circuit op?
mag ik mee?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
3 september weer naar de Ring waarschijnlijk![]()
idem ditoquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
hoe wou je dat doen dan op zondag ochtend? Ze willen om 9:00 al verzamelen bij Venloquote:
ok, dan houdt het inderdaad opquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe wou je dat doen dan op zondag ochtend? Ze willen om 9:00 al verzamelen bij Venlo![]()
Als ik ga, mag je van mij part wel mee.
jaquote:
Alleen in de kofferbakquote:
kan je mooi een handje vol 155s op de foto nemen, die zijn tenminste uniek tussen al die bmws,porsches,audi's en 75squote:Op zondag 20 augustus 2006 11:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Heb volgend weekend feestje, maar al met paar vrienden afgesproken dat we het weekend erop bij de ring rond gaan hangen mits het goed weer is. Wat mooie fotoplekken langs de baan opzoeken o.a.
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
nee, ik organiseer het ook niet. Plus dat het maar 1 dag is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?
ik, nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
dat was eigenlijk eerst de bedoeling maar aangezien de drukte en de orginele organisator ook geen hotel kon vinden in de buurt is dat uitgesteld naar begin volgend jaarquote:
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..quote:
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..
het is zeker niet zo goed als me cam nat word ? (nikon D70s)
Spatjes kan wel, maar een hoosbui is er niet goed voor neequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
Was 't van plan, maar heb geen zin daar een beetje in de regen te staanquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
plastic zak er omheenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
wat voor lens trouwens?
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef spenky het volgende:
[..]
vorig jaar wast ook al zo brilliant met monaco aan de maas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |