Ik meen dat er een Porsche blok in ligt. Had m al een sop internet gezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef lipje het volgende:
Lexxxie die T1 op de ring... Die heeft daar ook een rondje gereden
actief bezig zijn is goed voor jequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik de gehele dag in totaal anderhalf uur gezeten.
eerst 8 uurtjes werken, dan feestjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik de gehele dag in totaal anderhalf uur gezeten.
dan ga je nu toch lekker slapen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als ik niet heb geslapen. Ik voel me best dood nu.
Slecht ehquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:01 schreef lipje het volgende:
[..]
eerst 8 uurtjes werken, dan feestje
welterustenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als ik niet heb geslapen. Ik voel me best dood nu.
en dat doe je op Fok!...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, zometeen. Even met mijn mammie kletsen![]()
.
Daar kun je je ZEKER 2 minuten mee vermaken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek al jaren om een smoes om een racebaa te kopen, en nu heb ik er een
http://www.youtube.com/watch?v=85Ulj7BumQo&NR
een smeos dan he?en een leuke racebaan zien staan van de week, dus die komt nu
1:48 jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar kun je je ZEKER 2 minuten mee vermaken.
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
M5 in een 747-400 personenvervoer zitten toch maar 3 mensen in cockpit, tenminste geloof dat ik het zo begreep van m'n neef.
Gezagvoerder Co piloot en Co co piloot, dat laatste is me neefje dus
2 jaar opleiding en je kan co piloot zijn![]()
![]()
En als je eenmaal bij KLM zit laten ze je echt never nooit meer gaan, dus 100% zeker van een baan
hmmm dat was dan interessant, een 2 mods op een forum, waarvan 1 de kloon van de ander is...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat doe je op Fok!...
Je benteen kloon van Brechtje en je moeder heet Yvonne!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |