verkeerde topic, aapquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
M5 in een 747-400 personenvervoer zitten toch maar 3 mensen in cockpit, tenminste geloof dat ik het zo begreep van m'n neef.
Gezagvoerder Co piloot en Co co piloot, dat laatste is me neefje dus
2 jaar opleiding en je kan co piloot zijn![]()
![]()
En als je eenmaal bij KLM zit laten ze je echt never nooit meer gaan, dus 100% zeker van een baan
voor die halve drol dat het kost? dnek het welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je echt die rommel gaat aanschaffen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek al jaren om een smoes om een racebaa te kopen, en nu heb ik er een
http://www.youtube.com/watch?v=85Ulj7BumQo&NR
een smeos dan he?en een leuke racebaan zien staan van de week, dus die komt nu
En dan wordt je nog genaaidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor die halve drol dat het kost? dnek het wel
Sinds wanneer geef jij wat om genaaid wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan wordt je nog genaaid
747-400 heeft 2 personen in de cockpit. Gezagvoerder en Co-Piloot. De ouder -100/200/300 hadden 3 personen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
M5 in een 747-400 personenvervoer zitten toch maar 3 mensen in cockpit, tenminste geloof dat ik het zo begreep van m'n neef.
Gezagvoerder Co piloot en Co co piloot, dat laatste is me neefje dus
2 jaar opleiding en je kan co piloot zijn![]()
![]()
En als je eenmaal bij KLM zit laten ze je echt never nooit meer gaan, dus 100% zeker van een baan
Zolang KLM dus bestaat hennyquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja.
Net als dat bij Fokker ook niemand ontslagen zou worden
Het heeft me inderdaad nooit kunnen bekorenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij wat om genaaid worden
Oke.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang KLM dus bestaat henny
Die piloten krijgen opleidingen die echt miljoenen kosten over hun complete cariere genomen.
Co Co piloot zit er dus ook bij heur.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:13 schreef M5 het volgende:
[..]
747-400 heeft 2 personen in de cockpit. Gezagvoerder en Co-Piloot. De ouder -100/200/300 hadden 3 personen.
Maar uiteraard past er altijd nog wel ergens een leuke stewardes bij![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke.
![]()
Ben De Lama's kijken
Co-Co-piloot?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Co Co piloot zit er dus ook bij heur.
En nog vrij veel stewardesjes ook![]()
ja 3e man, mag eigenlijk hetzelfde als Co piloot en gezagvoerder alleen mag hij niet landen en opstijgen.quote:
Soort van stagair in de cockpit? nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja 3e man, mag eigenlijk hetzelfde als Co piloot en gezagvoerder alleen mag hij niet landen en opstijgen.
Hoort allemaal bij de opleiding blijkbaar
Zal idd bij de opleiding horen, al heb je denk geen stagaires aan boordquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Soort van stagair in de cockpit? nooit van gehoord.
Iig bestaat de vaste crew van een 747-400 uit 2 piloten en een kudde stewardessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |