ok, dan houdt het inderdaad opquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe wou je dat doen dan op zondag ochtend? Ze willen om 9:00 al verzamelen bij Venlo![]()
Als ik ga, mag je van mij part wel mee.
jaquote:
Alleen in de kofferbakquote:
kan je mooi een handje vol 155s op de foto nemen, die zijn tenminste uniek tussen al die bmws,porsches,audi's en 75squote:Op zondag 20 augustus 2006 11:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
Heb volgend weekend feestje, maar al met paar vrienden afgesproken dat we het weekend erop bij de ring rond gaan hangen mits het goed weer is. Wat mooie fotoplekken langs de baan opzoeken o.a.
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
3 september weer naar de Ring waarschijnlijk![]()
nee, ik organiseer het ook niet. Plus dat het maar 1 dag is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
neem je ze mee over die toffe weggetjes daaro?
ik, nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
dat was eigenlijk eerst de bedoeling maar aangezien de drukte en de orginele organisator ook geen hotel kon vinden in de buurt is dat uitgesteld naar begin volgend jaarquote:
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..quote:
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
heb net een super vette lens gekocht.. maar het regent wel hard..
het is zeker niet zo goed als me cam nat word ? (nikon D70s)
Spatjes kan wel, maar een hoosbui is er niet goed voor neequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
Was 't van plan, maar heb geen zin daar een beetje in de regen te staanquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef spenky het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Bavaria City Racing in rotterdam ?
plastic zak er omheenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef spenky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
wat voor lens trouwens?
ik heb de foto's gezien van een fokker met een neger condoom over zich heen jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef spenky het volgende:
[..]
vorig jaar wast ook al zo brilliant met monaco aan de maas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |