quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik heb dus een autoradio met casettespeler, maar geen casettebandjes meer. dus al een jaar op zoek naar George Baker casttebandjes op alle rommelmarkten en kringloopwinkelsKwaam ik gister bij mn ouders, die zijn hun huis helemala aan het opruimen, en wat ligt daar op de stapel met spulletjes die voor de kringloopwinkel zijn bestemd?
Twee George Baker Selection casettebandjes
Dus nu kan ik in de auto naar George Bbaker luisteren
Ja hey ik heb geen auto nogquote:
ik wil fotos van die pitspoezen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef spenky het volgende:
[..]jij blij
maaar ik ga dus ff autotjes kijken en fotos maken.. als het is gelukt.. post ik ze wel![]()
je gaat een Niva om je autoradio heen bouwen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hey ik heb geen auto nog
Maar wel een autoradio en George Bbaker casettebandjes, dus het begin is er!
Een George Baker Niva, met een Little Green kotszakjequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat een Niva om je autoradio heen bouwen?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef M5 het volgende:
[..]
'k heb 2 jaar in rotterdam gewoont, maar geen plaats gevonden waar ik het niet kut vond
je zult alleen de achterkant van m'n auto zien, en die steeds kleiner zien worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer gaan wij naar de Ring... eens kijken of je me bij kunt houden![]()
![]()
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
je zult alleen de achterkant van m'n auto zien, en die steeds kleiner zien worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo kijkt de hele tijd in zn spiegels, dus wat doe jij dan stilstaand en achterstevoren op de baan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
4 euri staat gelijk aan 2,50
dus wie wordt er genaaid door de overheid?
Stem je nu nog op dit kabinet?
2 guldens voor je werk voel jij je nu niet vreselijk misbruikt?
Maar nee Nederland slaapt door..is blind en stom!!!!!!!!!
dream on............stem vooral weer dit kabinet dat zich laat rijden door hun chauffeurs en kaviaar en champagne en een dikke sigaar nuttigen
ze lachen ons volkje keihard uit!
Snoeihard!
En jij werkt je kapotttttttttt
Hugster is er bijna.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me.
www.uitlaten.comquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:01 schreef M5 het volgende:
't valt niet mee om ff een andere uitlaat voor m'n autootje te zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |