Nee hij heeft het over delletjes als in dellen/sletten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Fles, je hebt teveel drank in je knar
Ooooooooowquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hij heeft het over delletjes als in dellen/sletten.
Maar ik was zelf niet zo scherp om dat te zien want ik al zo gewend aan dat delletjes frikadellen zijn door jou lexie
Nee hoor, ik ben al ingenieurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De teringJij hebt 10 jaar over je mavo gedaan? Wanneer is je intro zei je?
Dan hoop ik echt al horizontaal te gaan gastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom is ff leuk bij me kieken dan vannacht
Rond 23:30 word ik opgepikt hier.
Oh okee. Wrom dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al ingenieurMaar ga doorstuderen.
Netjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
7.00 altijd
En wat moet jij in IJsselstein leip???![]()
![]()
En persbericht gezien gisteren...???
jemmer...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt al horizontaal te gaan gast
Solly
Die XJS is van de nieuwe eigenaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Netjes![]()
en een oude XJS
Ik werk heel ff bij Lisman, de achterbuurmanIk ga heb er anderhalve week opzitten en nu nog 1 weekje, dan weer school. Heftrucks repareren en stickervrij maken
En JA![]()
Naar alle tevredenheid gegaan? Hoe lang wil hij er nog dagelijks bij betrokken zijn?
Omdat ik net 22 ben, en nog geen zin heb om nu al te beginnen met werken. En deze studie lijkt me gewoon schitterendquote:
Klinkt als een goed verhaal iigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik net 22 ben, en nog geen zin heb om nu al te beginnen met werken. En deze studie lijkt me gewoon schitterend. En mezelf verder ontwikkelen
.
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal iig
Succes ermee
en nie meer van die rare dingen over MutZ zeggen, je weet zelf ook wel hoe okee ze is
Yeah I know, trek het gewoon niet echt, zulke geluiden, zeker als ze dr zelf niet is. Maar goed, historyquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
En het is een best mens hoor, dat zei ik toch ook niet...?
Ik had je vanavond al een keer "te goedkoop" genoemd geloof ik he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
Tot zover een semi invalide christenhond okee kan zijn natuurlijk
Ah okayquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die XJS is van de nieuwe eigenaar
En damn, hoe kom je aan dat GRAFwerk gast?
En maximaal 1,5 jaar nog. Dag of 3-4 per week... En alles naar volle tevredenheid verlopen.
Lekkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah okay
En uitzendbureau ehZe belde me direct toen ik in de trein zat vanaf schiphol en dat kwam eik wel lekker uit
Nieuwe boot al in bestelling?
Ik open al sinds ik lid ben op fok regelmatig topics over oostblokbarrels.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Alexxxxx komt er nog een vervolg op Oostblokbarrels?
die dingen zijn zo gigantisch, die zijn helaas niet in 1 beeld te vangen. Of ten minste niet met de mogelijkheden die ik toen hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:er moet nog een GOEIE plaat in van die bruinkooltrencher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |