Ach we zien welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Correctie: Minder dan een dag voor het begin
18 uur en 47 minuten
Mierenneukertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Correctie: Minder dan een dag voor het begin
18 uur en 47 minuten
A, Lieske ja, die jankerd al knapte ze later wel wat op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik bedoel je had ook die Lieske de vorige keer. Hahaha die werd door iedereen weggepest ze schaamde zich ook helemaal toen ze genomineerd werd. Ik denk daar bel ik voor dan zitten ze de hele show met die Lieske opgescheept.
Talpa![]()
Je hebt toch niet Jamai gestemd hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zo heb ik ook ernstig mijn twijfels over Jamai en Jim en zo, want als je mag stemmen kun je ook op een sukkel stemmen die niet kan zingen natuurlijk.
Ehhhh, jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zo heb ik ook ernstig mijn twijfels over Jamai en Jim en zo, want als je mag stemmen kun je ook op een sukkel stemmen die niet kan zingen natuurlijk.
Neuk liever wat anders als een mier hoorquote:
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Probeer mij isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuk liever wat anders als een mier hoor![]()
Dus, dit doet er gewoon niet toequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
Die ga ik even quoten en verplaatsenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
Talpa pesten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doen
Is dit een verkapte "Talpaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ja Lieske knapte later wat op. Gelukkig maar voor haar. En zo zie je maar weer dat het vrij complex ligt, vooral als je Talpa een oor aan kan naaien. Maar als die De Mol (John de Talpa) erachter komt dan begint ie nog een show natuurlijk waarin Talpa wordt weggepest want dat levert kijkcijfers op natuurlijk.
RTL pesten in het geval van Idols (ipv talpa)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, ja zou kunnen, maar waarom zou je dat doen
Trouwens, over die Lotte gesproken, die stond allang bij koppensnellersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat ik ook zo krom vind is dat ze het verloop van die soap Lotte al weer uit hebben laten lekken. Vind je het gek dat het publiek Talpa dan uit![]()
Oi, telenovelle hehquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat ik ook zo krom vind is dat ze het verloop van die soap Lotte al weer uit hebben laten lekken. Vind je het gek dat het publiek Talpa dan uit![]()
Nog 18 uur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
In andere woorden, hoe laat begint het ???
quote:
Mag dat dan bij een telenovelle het eind verklappen?quote:
Excuses, foutje in het interne geheugen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:34 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]FF gaan tellen nu.
Ik ben er even niet, ik denk.
Ze word knap en blijkt al de tijd een pruik gedragen te hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Mag dat dan bij een telenovelle het eind verklappen?
Oke, ben midden in een zakelijke overdracht, maar hou het bij thanks Nomenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:37 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Excuses, foutje in het interne geheugen.
19 uur nog![]()
en nee das geen half 10 news.
Geen idee, ik vind het ultrasaai en nep dus dan zal dat ook wel mogen. Het is een sprookje heh, daarom wordt het ook op kindertijd uitgezonden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Mag dat dan bij een telenovelle het eind verklappen?
Join the clubquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:41 schreef newsman het volgende:
Geloof, dat ik iemand niet heb blij gemaakt
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:41 schreef newsman het volgende:
Geloof, dat ik iemand niet heb blij gemaakt
Ja die actrice is gewoon als een stom trutje in elkaar gezet. Ik zag eens foto's en daarop zag ze er beter uit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze word knap en blijkt al de tijd een pruik gedragen te hebben![]()
Proost dan maar, gooi ook m'n glas nog maar eens vol.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:50 schreef newsman het volgende:
Drink me laatste biertje en ik ga plat, Jaren 80 had je veel leukere series.
Proost Nomen, morgen eerst ff wat doen, hopen dat het lukt, daarna kom ik onlinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Proost dan maar, gooi ook m'n glas nog maar eens vol.
Met pure cola uiteraard![]()
Meen je nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ja die actrice is gewoon als een stom trutje in elkaar gezet. Ik zag eens foto's en daarop zag ze er beter uit.
En wie is nyncke?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[afbeelding]
Bovenstaand plaatje kreeg ik via google.
en wie is dat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[afbeelding]
Bovenstaand plaatje kreeg ik via google.
Nyncke is Lottequote:
Duh das toch de bedoeling enzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:52 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ja die actrice is gewoon als een stom trutje in elkaar gezet. Ik zag eens foto's en daarop zag ze er beter uit.
En dat heeft met BB6 te maken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nyncke is Lotte
http://www.talpa.tv/web/s(...)269/typeofpage=51230
Maar zij heeft wel vaker geacteerd.
Ejjjjjjjj, hobselsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Duh das toch de bedoeling enzo![]()
Ohh enne ik vind Lotte tof!![]()
Morwen![]()
Het gaat hier over BB hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik heb zo'n hekel eraan als het eind al verklappen, nl. dat Lotte helemaal niet zielig zou blijken maar uiteindelijk een happy end krijgt en een huwelijk met die directeur van Emoda. Echt een stupide zooitje.
Het lijkt wel of de halve cast incl. de regisseur en de producent uit kneuzen bestaat. Dat ze hun frustratie over het Lotte-zijn uitbeelden in die serie. Om hun eigen droevige verschijning IRL acceptabel te maken in de maatschappij en zo hun eigen bestaan te verlichten.
Sorry, maar het zit met tot hier het hele talpa gedoe. Die John de Mol kan beter op de beurs gaan werken ipv van kunstenaars te ondermijnen.quote:
Dan moet Lotte zakkenquote:
Ok, maar waar ondermijnt ie kunstenaars dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:09 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Sorry, maar het zit met tot hier het hele talpa gedoe. Die John de Mol kan beter op de beurs gaan werken ipv van kunstenaars te ondermijnen.
Hij koopt andere zenders leeg. Die sterren staan vervolgens met een droef gezicht in zijn zielloze studio's te presenteren, maar voor de Mol telt alleen het wegkopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, maar waar ondermijnt ie kunstenaars dan?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Die Big-Brother sterren kun je zo doorschuiven in de serie Lotte. Talpa wil het idee creeeren dat mensen kansen krijgen om bij de high-society te horen. Dat je onderdeel kan zijn van de upper-class.Tot ziens hè Johnny, ik denk dat niemand Beau van Erven van Dorens wil worden.
Dat doe je niemand aan.
Dat doen ze toch zelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:18 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Hij koopt andere zenders leeg. Die sterren staan vervolgens met een droef gezicht in zijn zielloze studio's te presenteren, maar voor de Mol telt alleen het wegkopen.
RIPquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:22 schreef nomen_nescio het volgende:
uh.. m'n muis heeft het begeven.
Arme Muisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:22 schreef nomen_nescio het volgende:
uh.. m'n muis heeft het begeven.
Uhm jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Toch is het menselijk; iets als Big Brother. Je kunt iets of iemand zijn in 4 maanden tijd. Het is een soort instant-fame zoals Andy Warhol dat bood aan groupies in zijn omgeving.
Ow God, Francis is weer terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:28 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Was het de Mol zelf die van zijn stoel viel na het lezen van alle duistere waarheden over hemzelf.
Nou je hoeft geen speciale vaardigheden te hebben om mee te doen met BB. Je bent iedere avond opTV en je wordt door honderdduizenden via de streams bekeken. Je bent dus famous.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm jaWat is je punt, lieve schat
![]()
Ik lach wanneer ik wil jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:29 schreef nomen_nescio het volgende:
Zeg Morwen, lach m'n arme muis eens niet uit
Door elkaar schudden helpt ook niet echtDan ga ik maar eens kijken of er hier nog wat te beleven valt
![]()
Tot vanavond en dan met streams![]()
Ja, so, voor wie dat wil.......prima toch. Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nou je hoeft geen speciale vaardigheden te hebben om mee te doen met BB. Je bent iedere avond opTV en je wordt door honderdduizenden via de streams bekeken. Je bent dus famous.
Francis? Zegt me niets?quote:
Mij wel hoor, MEN dat weet ik nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Francis? Zegt men niets?
Ja het wordt steeds menselijker. Vroeger bestond er nog eens zoiets als sprezzatura. Maar daar hebben ze bij Big-Brother nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja en wat hebben andere lui die met d'rkop op tv verschijnen voor specifieke vaardigheden? Goede nest geboren, gewoon geluk, uiterlijk wat mee zit. Niks speciaals allemaal, zijn allemaal maar gewoon mensen hoor.
Moet je me morgen maar eens meer over vertellen, ik ga er ook maar eens vandoor dadelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mij wel hoor, MEN dat weet ik niet![]()
Het volk aan de macht, het hoort allemaal een beetje bij de ZEITGEIST. Maar ja het kan ook raar zijn als volksjongens het voor het zeggen krijgen denk aan Stalin en Hitler.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:43 schreef nomen_nescio het volgende:
Oeh, dure termen! I'm Impressed![]()
Ga weg, niemand is meer als een ander en iemand die toevallig met z'n kop op tv zit ook niet. Moeten we hun voeten gaan kussen, omdat ze o zo speciaal zijn omdat ze met d'r kop op tv verschijnen ofzo (en niet via zo'n programma als BB waar je geen speciale vaardigheden voor nodig hebt)? Rot op, als ik iemand voeten wil kussen, kus ik die van mezelf wel. De rest kan t bekijken.
Trustequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Moet je me morgen maar eens meer over vertellen, ik ga er ook maar eens vandoor dadelijk.
![]()
![]()
![]()
Goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
En ik praat graag verder met jeAndere inzichten zijn altijd welkom
![]()
Vanavondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:35 schreef D.Rose het volgende:
het begint?
half 11 pas? damn...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:55 schreef Nostalgist het volgende:
Vanavond half elf beginnen de streams.... Zeggen ze
De eerste uurtjes zijn het duurst..... Dan kijken in ieder geval ook de streamwatchers maandag naar Talpa. Marketingstunt...quote:
Ik iig zeker!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Sassefras het volgende:
hmmm, maar ff kijken of ik vanavond ook ff achter de pc kan kruipen! Ben wel heel erg nieuwsgierig! Wie gaat er vanavond streamen??
daar ben ik heel blij mee!!!!!! want de kans is groot dat ik niet achter de PC kan vanavond. Maar ook ik probeer weer mijn stream bijdrage te gaan leveren deze BB. niet dat ik het zoveel deed als de echte diehards, maar af en toe een verslagje moet kunnen. Ik kan niet op het werk streamen, dus dat wordt 's avonds of snachts..quote:
Ik begin om half 9quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef Athalon het volgende:
Half 11 zit ik aan de drank en kan waarschijnlijk de tellie niet vinden![]()
En ik had weer begrepen dat alle bewoners in het huis moeten paren...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:39 schreef D.Rose het volgende:
ik had begrepen dat alle bewoners gepaard het huis in zouden gaan
quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens flink meeposten hier
Normaal las ik alleen veel in dit subforum!
eejjjjjjjj kiwi-babequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens flink meeposten hier
Normaal las ik alleen veel in dit subforum!
Heee Dquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj kiwi-babe
lezen is voor mie....eh....meeposten is leuker
jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heee D
Zo treffen we elkaar weer eens!
Alles goed?
Slijm ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
en nu helemaal natuurlijk nou ik weet dat ik je komende tijd ook tegenkom
Dacht het vriendelijk te houden, is het nog niet goed. Hautaine teringdwergquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snappie!! lekker ding!
![]()
(je vergat hautaine of tering...)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht het vriendelijk te houden, is het nog niet goed. Hautaine teringdwerg![]()
Klaar voor de start van BB?
Vast wel...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Heb zin in vanavondHopelijk werken de streams
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk ik zal eens kijken wie er in het huis zitten... zitten er gewoon twee mensen uit Den Bosch in die ik van gezicht ken
Milica en Rik komen allebei regelmatig in mijn stamkroeg... Milica heeft er zelfs gewerkt. Die twee kennen elkaar dus ook want dat hing een beetje rond hetzelfde groepje... Milica heeft nog een tijdje wat met een collega van me gerommeld en die Rik is wel een van de meest extroverte homo's die ik ooit heb gezien
Meer heb ik eigenlijk niet... ik ken ze alleen van gezicht.. weet wel dat het tussen die collega van me en haar niet lang heeft geduurd... de reden is me niet bekend... ik zal het eens proberen te achterhalen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is sappige info... give us more
Bel je collegaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer heb ik eigenlijk niet... ik ken ze alleen van gezicht.. weet wel dat het tussen die collega van me en haar niet lang heeft geduurd... de reden is me niet bekend... ik zal het eens proberen te achterhalen.
Nou het is dus eigenlijk meer een ex-collega, hij is twee maanden geleden vertrokken... spreek hem nog wel eens op msn dus zodra dat gebeurd zal ik hem flink uithorenquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Zitten er nu twee mollen in dan?
da's eigenlijk ook niet leuk... dan gok ik erop dat die voetballer een van de twee mollen is omdat ie verder alleen het huis in gaatquote:
Slecht was dat ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Wat waren je ergernissen ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Dat er op een gegeven moment een dood punt kwam in BB, en dat er de meest rare opmerkingen op het forum kwamen. Dooie spelmomenten kunnen we natuurlijk niets aan doen, maar ik had van Fok enige vorm van goed modden verwacht...quote:Wat waren je ergernissen ?
Was er een Hotel-BB subfora?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
quote:
Thanks for sharing... Let the games begin !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef witste het volgende:
[..]
Maarrrrr..... Laat ik niet met mijn ergenissen komen hier... we gaan weer fijn slachtoffertjes kijken!
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik neem aan dat om 22.30 alle bewoners het huis al in zijn?
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaar
Zou kunnen maar ik meen me vorig jaar te herinneren dat we iedereen zagen binnenkomen of vergis ik me nuquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?
Nee, ze zijn ondertussen klaar en ze zitten in de dagboekkamer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:10 schreef BorTheWolf het volgende:
ehhh ff een vraagje tussendoor, ben ff een tijdje offline geweest maar ehh, FIETSEN ZE NOG ? ?
Kom op zeg.... Dat je omgekeerd niet wil hebben, OK. Maar dit is wel wat triest hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, dit is de SC. Babbelen over de streams kan in COS
[COS # 1] Commentaren op de streams dus....
Nope, dit is de SC voor zwaaien, 'wat eten we vanavond' en ander offtopic geneuzel. in COS kun je babbelen over de streams. Hier mag best iets gepost worden over de streams, maar het is neit de bedoeling dat er 2 dezelfde topics naast elkaar gaan lopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef ruby het volgende:
Ik was even in de war, maar ik ben al verhuisd naar het andere topic.![]()
Beide topics komen neer op SC toch?
Ja dat wordt toch een beetje onzinnig of niet, als je het hier niet meer over BB mag hebben in een BB forumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dit is de SC voor zwaaien, 'wat eten we vanavond' en ander offtopic geneuzel. in COS kun je babbelen over de streams. Hier mag best iets gepost worden over de streams, maar het is neit de bedoeling dat er 2 dezelfde topics naast elkaar gaan lopen.
het zijn overduidelijk níet dezelfde topics. Anders is die hele COS nog niet nodig. Je mag in de SC best over BB babbelen, maar zoals gezegd is het niet de bedoeling dat de SC en COS hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja dat wordt toch een beetje onzinnig of niet, als je het hier niet meer over BB mag hebben in een BB forum
Dacht dat het hier gewoon wat losser ging dat in de COS, maar als ik hier alleen maar mag zwaaien, maar dan gewoon een zwaaitopic
Ik ben benieuwd hoe ranzig dat water gaat worden na een paar wekenquote:
Doe nou gewoon niet zo krampachtig zeg.... COS gaat over de streams, da's duidelijk. Maar wat is nou het probleem als in de SC de streams ook ter sprake komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het zijn overduidelijk níet dezelfde topics. Anders is die hele COS nog niet nodig. Je mag in de SC best over BB babbelen, maar zoals gezegd is het niet de bedoeling dat de SC en COS hetzelfde zijn.
Ik hoop goor,lekker in het afvalwater zwemmenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ranzig dat water gaat worden na een paar weken.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel, kom eens in de COS, ik wil niet klikken, maar er is een zwaaipost geplaatst![]()
Haai CWquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Nu is het nog logisch dat er alleen over de streams wordt gepost, alles is nog nieuw enzo, maar na een tijdje gaat men tóch weer zwaaien en slowchatten en dan is het heerlijk dat er 2 topics zijn.![]()
Ik moet pissen, en m'n bier is op. Waar moet ik dat melden?quote:
moet niet, maar als je het meldt, dan hierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik moet pissen, en m'n bier is op. Waar moet ik dat melden?
Moet ik dat melden, eigenlijk?.
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegen
nog genoeg bier hier, had je je beter voor moeten bereidenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, maar als ik daar zeg dat ik een stuk BB stream moet missen omdat ik bier moet halen, word ik weer hierheen verwezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegen
Hey newsiequote:
Leuk om jou ook weer is te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hey newsie![]()
Leuk je hier weer te zien!
http://www.talpa.tv/web/s(...)350/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef tonja het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar waar kan je die streams vinden?
FAQ, Policy en Streamsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef tonja het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar waar kan je die streams vinden?
Als ze daar nou vorig jaar Nathalie een paar uur hadden opgeslotenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben zelfs een SM hok
Gewoon 700 fullratequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Hey Bong, op welke snelheid kijk jij?
Ik kan alleen maar 1 stream normaal kijken op hoogste snelheid... >700k als ik hem bv op 384k zet dan kijk ik slowmotion.... vreemd dit had ik vorig jaar niet....
Ook 1 stream tegelijk? of het je een snel abbo...quote:
Gewoon 1 stream, geen abbo (weet trouwens niet eens of dat al is geactiveerd als er al een abbosysteem komt, dat geldt namelijk alleen voor de videos op de talpa site)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook 1 stream tegelijk? of het je een snel abbo...
Ik bedoel snel abbo van @homequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon 1 stream, geen abbo (weet trouwens niet eens of dat al is geactiveerd als er al een abbosysteem komt, dat geldt namelijk alleen voor de videos op de talpa site)
Yep, heb fast inet, 640KB/s downstreamquote:
Budget dus...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, heb fast inet, 640KB/s downstream
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit me nu al te ergeren aan bepaalde personen..
Nee van Multikabel, Power abboquote:
640KB is +/- 5Mbit. Da's redelijk normaal, zeker geen budget lijn.quote:
Nou laat power er maar afquote:
640 Kilobyte he? Dus een dikke halve 1MB per secquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou laat power er maar afwant 640KB is geen power.... meer puppy-power
![]()
Never mind ik zit ook in die buurt... (Ik ga eens even prutsen met de streams....)
Ja, anders kon ik natuurlijk niet goed streamenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef Bocaj het volgende:
laat maar ik haalde ff KB en kbits door elkaar....![]()
Dat is informatie waar we wat aan hebben!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff naar het toillet, en ik ga een appel schillen en in stukjes snijden, en dan lekker opeten
Suc6quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff naar het toillet, en ik ga een appel schillen en in stukjes snijden, en dan lekker opeten
hahaquote:
Mwah. Als er al iets jummie aan haar is, dan is dat voor mij nu al in veelvoud gecompenseerd door haar arrogantie.quote:
Met een rol plakband, kan je een end komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah. Als er al iets jummie aan haar is, dan is dat voor mij nu al in veelvoud gecompenseerd door haar arrogantie.
Zonde van het plakband, als je het ook met een ontiegelijke rotschop onder d'r reet kan oplossenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Met een rol plakband, kan je een end komen![]()
Dat maakt de boel stuk overzichtelijkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Ter info alvast: in het volgende deel van de SC worden stream-gerelateerde posts verwijderd...
Mên...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Ter info alvast: in het volgende deel van de SC worden stream-gerelateerde posts verwijderd...
Mee eens, het is echt niet nodig stream gerelateerde posts uit de SC te verwijderen.quote:
Zou TL ff zijn mail willen lezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zou TL ff zijn mail willen lezen
Ik vind de streams KUTquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Heb je het licht gezien???quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, het is echt niet nodig stream gerelateerde posts uit de SC te verwijderen.
De COS draait prima, en de SC gaat de komende weken vanzelf vervuilen.
Maar goed, ik val in herhaling.
weet ik veel, lichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat is er aan die tunnel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |