Vanavondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:35 schreef D.Rose het volgende:
het begint?
half 11 pas? damn...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:55 schreef Nostalgist het volgende:
Vanavond half elf beginnen de streams.... Zeggen ze
De eerste uurtjes zijn het duurst..... Dan kijken in ieder geval ook de streamwatchers maandag naar Talpa. Marketingstunt...quote:
Ik iig zeker!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Sassefras het volgende:
hmmm, maar ff kijken of ik vanavond ook ff achter de pc kan kruipen! Ben wel heel erg nieuwsgierig! Wie gaat er vanavond streamen??
daar ben ik heel blij mee!!!!!! want de kans is groot dat ik niet achter de PC kan vanavond. Maar ook ik probeer weer mijn stream bijdrage te gaan leveren deze BB. niet dat ik het zoveel deed als de echte diehards, maar af en toe een verslagje moet kunnen. Ik kan niet op het werk streamen, dus dat wordt 's avonds of snachts..quote:
Ik begin om half 9quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef Athalon het volgende:
Half 11 zit ik aan de drank en kan waarschijnlijk de tellie niet vinden![]()
En ik had weer begrepen dat alle bewoners in het huis moeten paren...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:39 schreef D.Rose het volgende:
ik had begrepen dat alle bewoners gepaard het huis in zouden gaan
quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens flink meeposten hier
Normaal las ik alleen veel in dit subforum!
eejjjjjjjj kiwi-babequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens flink meeposten hier
Normaal las ik alleen veel in dit subforum!
Heee Dquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj kiwi-babe
lezen is voor mie....eh....meeposten is leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |