Vanavondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:35 schreef D.Rose het volgende:
het begint?
half 11 pas? damn...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:55 schreef Nostalgist het volgende:
Vanavond half elf beginnen de streams.... Zeggen ze
De eerste uurtjes zijn het duurst..... Dan kijken in ieder geval ook de streamwatchers maandag naar Talpa. Marketingstunt...quote:
Ik iig zeker!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef Sassefras het volgende:
hmmm, maar ff kijken of ik vanavond ook ff achter de pc kan kruipen! Ben wel heel erg nieuwsgierig! Wie gaat er vanavond streamen??
daar ben ik heel blij mee!!!!!! want de kans is groot dat ik niet achter de PC kan vanavond. Maar ook ik probeer weer mijn stream bijdrage te gaan leveren deze BB. niet dat ik het zoveel deed als de echte diehards, maar af en toe een verslagje moet kunnen. Ik kan niet op het werk streamen, dus dat wordt 's avonds of snachts..quote:
Ik begin om half 9quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef Athalon het volgende:
Half 11 zit ik aan de drank en kan waarschijnlijk de tellie niet vinden![]()
En ik had weer begrepen dat alle bewoners in het huis moeten paren...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:39 schreef D.Rose het volgende:
ik had begrepen dat alle bewoners gepaard het huis in zouden gaan
quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens flink meeposten hier
Normaal las ik alleen veel in dit subforum!
eejjjjjjjj kiwi-babequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens flink meeposten hier
Normaal las ik alleen veel in dit subforum!
Heee Dquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj kiwi-babe
lezen is voor mie....eh....meeposten is leuker
jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heee D
Zo treffen we elkaar weer eens!
Alles goed?
Slijm ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
en nu helemaal natuurlijk nou ik weet dat ik je komende tijd ook tegenkom
Dacht het vriendelijk te houden, is het nog niet goed. Hautaine teringdwergquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snappie!! lekker ding!
![]()
(je vergat hautaine of tering...)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht het vriendelijk te houden, is het nog niet goed. Hautaine teringdwerg![]()
Klaar voor de start van BB?
Vast wel...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Heb zin in vanavondHopelijk werken de streams
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk ik zal eens kijken wie er in het huis zitten... zitten er gewoon twee mensen uit Den Bosch in die ik van gezicht ken
Milica en Rik komen allebei regelmatig in mijn stamkroeg... Milica heeft er zelfs gewerkt. Die twee kennen elkaar dus ook want dat hing een beetje rond hetzelfde groepje... Milica heeft nog een tijdje wat met een collega van me gerommeld en die Rik is wel een van de meest extroverte homo's die ik ooit heb gezien
Meer heb ik eigenlijk niet... ik ken ze alleen van gezicht.. weet wel dat het tussen die collega van me en haar niet lang heeft geduurd... de reden is me niet bekend... ik zal het eens proberen te achterhalen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is sappige info... give us more
Bel je collegaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer heb ik eigenlijk niet... ik ken ze alleen van gezicht.. weet wel dat het tussen die collega van me en haar niet lang heeft geduurd... de reden is me niet bekend... ik zal het eens proberen te achterhalen.
Nou het is dus eigenlijk meer een ex-collega, hij is twee maanden geleden vertrokken... spreek hem nog wel eens op msn dus zodra dat gebeurd zal ik hem flink uithorenquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Zitten er nu twee mollen in dan?
da's eigenlijk ook niet leuk... dan gok ik erop dat die voetballer een van de twee mollen is omdat ie verder alleen het huis in gaatquote:
Slecht was dat ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Wat waren je ergernissen ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Dat er op een gegeven moment een dood punt kwam in BB, en dat er de meest rare opmerkingen op het forum kwamen. Dooie spelmomenten kunnen we natuurlijk niets aan doen, maar ik had van Fok enige vorm van goed modden verwacht...quote:Wat waren je ergernissen ?
Was er een Hotel-BB subfora?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
quote:
Thanks for sharing... Let the games begin !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef witste het volgende:
[..]
Maarrrrr..... Laat ik niet met mijn ergenissen komen hier... we gaan weer fijn slachtoffertjes kijken!
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik neem aan dat om 22.30 alle bewoners het huis al in zijn?
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaar
Zou kunnen maar ik meen me vorig jaar te herinneren dat we iedereen zagen binnenkomen of vergis ik me nuquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?
Nee, ze zijn ondertussen klaar en ze zitten in de dagboekkamer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:10 schreef BorTheWolf het volgende:
ehhh ff een vraagje tussendoor, ben ff een tijdje offline geweest maar ehh, FIETSEN ZE NOG ? ?
Kom op zeg.... Dat je omgekeerd niet wil hebben, OK. Maar dit is wel wat triest hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, dit is de SC. Babbelen over de streams kan in COS
[COS # 1] Commentaren op de streams dus....
Nope, dit is de SC voor zwaaien, 'wat eten we vanavond' en ander offtopic geneuzel. in COS kun je babbelen over de streams. Hier mag best iets gepost worden over de streams, maar het is neit de bedoeling dat er 2 dezelfde topics naast elkaar gaan lopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef ruby het volgende:
Ik was even in de war, maar ik ben al verhuisd naar het andere topic.![]()
Beide topics komen neer op SC toch?
Ja dat wordt toch een beetje onzinnig of niet, als je het hier niet meer over BB mag hebben in een BB forumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dit is de SC voor zwaaien, 'wat eten we vanavond' en ander offtopic geneuzel. in COS kun je babbelen over de streams. Hier mag best iets gepost worden over de streams, maar het is neit de bedoeling dat er 2 dezelfde topics naast elkaar gaan lopen.
het zijn overduidelijk níet dezelfde topics. Anders is die hele COS nog niet nodig. Je mag in de SC best over BB babbelen, maar zoals gezegd is het niet de bedoeling dat de SC en COS hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja dat wordt toch een beetje onzinnig of niet, als je het hier niet meer over BB mag hebben in een BB forum
Dacht dat het hier gewoon wat losser ging dat in de COS, maar als ik hier alleen maar mag zwaaien, maar dan gewoon een zwaaitopic
Ik ben benieuwd hoe ranzig dat water gaat worden na een paar wekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |