ja volgens mij is het begonnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef itsme het volgende:
he het is al begonnen?
Ik zie allemaal mensen aan een tafel zitten
Ze heeft al 6x gezegd dat ze model isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
Die Janice is net Rob, nu al d'r levensverhaal op tafel.
aarghquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef Nicole22 het volgende:
"Ik ben al een keer achtervollegd, ze dachten dat ik Naomi was"![]()
Ze lijkt ook echt sprekend op Naomi inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef Nicole22 het volgende:
"Ik ben al een keer achtervollegd, ze dachten dat ik Naomi was"![]()
euh.. welk trucje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan het trucje flikken uit Engeland met de koffers. Echt wel. Ze hebben dus geen koffers meegekregen en ze moesten hun tassen inleveren?
dat jij die namen al weet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
We zijn begonnen![]()
Etienne is echt een kampert
Ze gingen daar ook zonder tassen het huis in. 2 bewoners kregen de leiding over The Big Brotherhood en mochten elke dag 1 of 2 bewoners toelaten tot dat gezelschap. Alleen dan kreeg je als bewoner je spullen. Zo kregen uiteindelijk 2/3 mensen tijdens heel BB geen koffers, wel 1 of 2 kledingstukken.quote:
Ah, ze lezen meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:09 schreef lurf_doctor het volgende:
Praat nou eens gewoon om de beurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |