Slecht was dat ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Wat waren je ergernissen ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Dat er op een gegeven moment een dood punt kwam in BB, en dat er de meest rare opmerkingen op het forum kwamen. Dooie spelmomenten kunnen we natuurlijk niets aan doen, maar ik had van Fok enige vorm van goed modden verwacht...quote:Wat waren je ergernissen ?
Was er een Hotel-BB subfora?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
quote:
Thanks for sharing... Let the games begin !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef witste het volgende:
[..]
Maarrrrr..... Laat ik niet met mijn ergenissen komen hier... we gaan weer fijn slachtoffertjes kijken!
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik neem aan dat om 22.30 alle bewoners het huis al in zijn?
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaar
Zou kunnen maar ik meen me vorig jaar te herinneren dat we iedereen zagen binnenkomen of vergis ik me nuquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?
Nee, ze zijn ondertussen klaar en ze zitten in de dagboekkamer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:10 schreef BorTheWolf het volgende:
ehhh ff een vraagje tussendoor, ben ff een tijdje offline geweest maar ehh, FIETSEN ZE NOG ? ?
Kom op zeg.... Dat je omgekeerd niet wil hebben, OK. Maar dit is wel wat triest hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, dit is de SC. Babbelen over de streams kan in COS
[COS # 1] Commentaren op de streams dus....
Nope, dit is de SC voor zwaaien, 'wat eten we vanavond' en ander offtopic geneuzel. in COS kun je babbelen over de streams. Hier mag best iets gepost worden over de streams, maar het is neit de bedoeling dat er 2 dezelfde topics naast elkaar gaan lopen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef ruby het volgende:
Ik was even in de war, maar ik ben al verhuisd naar het andere topic.![]()
Beide topics komen neer op SC toch?
Ja dat wordt toch een beetje onzinnig of niet, als je het hier niet meer over BB mag hebben in een BB forumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dit is de SC voor zwaaien, 'wat eten we vanavond' en ander offtopic geneuzel. in COS kun je babbelen over de streams. Hier mag best iets gepost worden over de streams, maar het is neit de bedoeling dat er 2 dezelfde topics naast elkaar gaan lopen.
het zijn overduidelijk níet dezelfde topics. Anders is die hele COS nog niet nodig. Je mag in de SC best over BB babbelen, maar zoals gezegd is het niet de bedoeling dat de SC en COS hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja dat wordt toch een beetje onzinnig of niet, als je het hier niet meer over BB mag hebben in een BB forum
Dacht dat het hier gewoon wat losser ging dat in de COS, maar als ik hier alleen maar mag zwaaien, maar dan gewoon een zwaaitopic
Ik ben benieuwd hoe ranzig dat water gaat worden na een paar wekenquote:
Doe nou gewoon niet zo krampachtig zeg.... COS gaat over de streams, da's duidelijk. Maar wat is nou het probleem als in de SC de streams ook ter sprake komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het zijn overduidelijk níet dezelfde topics. Anders is die hele COS nog niet nodig. Je mag in de SC best over BB babbelen, maar zoals gezegd is het niet de bedoeling dat de SC en COS hetzelfde zijn.
Ik hoop goor,lekker in het afvalwater zwemmenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ranzig dat water gaat worden na een paar weken.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel, kom eens in de COS, ik wil niet klikken, maar er is een zwaaipost geplaatst![]()
Haai CWquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Nu is het nog logisch dat er alleen over de streams wordt gepost, alles is nog nieuw enzo, maar na een tijdje gaat men tóch weer zwaaien en slowchatten en dan is het heerlijk dat er 2 topics zijn.![]()
Ik moet pissen, en m'n bier is op. Waar moet ik dat melden?quote:
moet niet, maar als je het meldt, dan hierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik moet pissen, en m'n bier is op. Waar moet ik dat melden?
Moet ik dat melden, eigenlijk?.
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegen
nog genoeg bier hier, had je je beter voor moeten bereidenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, maar als ik daar zeg dat ik een stuk BB stream moet missen omdat ik bier moet halen, word ik weer hierheen verwezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegen
Hey newsiequote:
Leuk om jou ook weer is te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hey newsie![]()
Leuk je hier weer te zien!
http://www.talpa.tv/web/s(...)350/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef tonja het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar waar kan je die streams vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |