Dan heb je toch meer zelfkennis dan ik dacht.quote:
Deze sla ik even op voor een eventuele sollicitatiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
"Beste Luciele, ik zal maar met de deur in huis vallen: ik wil graag mod worden op GC. Ik post daar al bijna een jaar en kan het met (bijna) iedereen goed vinden. Ik heb altijd al veel interesse gehad in general chat. Zelf heb ik jaren lange ervaring met chatten.
Ik kan mij uitstekend vinden in de policy, en ook in alles wat de FA's zeggen wat ik moet doen. Vooral als jij wat zegt, want jij bent wel een van de betere vindt ik. Ik hoop dat ik het wordt. Dag!"
Hij is wel heel Bong-achtig hequote:
Ja. Maak er maar snel "Onze mods zijn kansloze imbecielen" van, of zo.quote:
Ik had hem "Feedback op flugel en TL" genoemd, maar dat komt al in de buurt dus jaquote:
Erg he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen jullie wel, met z'n drieën tegen Bongetje![]()
Ga je schamen, schimmellul.quote:
Dat werd ik ook voor de blogquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je schamen, schimmellul.
En solliciteren maakt ook geen fuck uit, je wordt gewoon gevraagd hoor.
Die vind ik een stuk beter! Al dekt-ie de lading van deze topicreeks niet bepaald.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had hem "Feedback op flugel en TL" genoemd
Dat maakt die brieven des te leuker natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:10 schreef APK het volgende:
En solliciteren maakt ook geen fuck uit, je wordt gewoon gevraagd hoor.
Ik had 'em [FB] KK BB genoemd, maar falco moest weer even een zeik TT in het rond slingeren waar we nog minstens een week aan vast zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik had hem "Feedback op flugel en TL" genoemd, maar dat komt al in de buurt dus ja
Zou mooi zijn als dat bij Replique 3 ook eindelijk eens aangepast wordt, dat je zelf de TT's nog kan veranderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:11 schreef Falco het volgende:
De OP heb ik nu heel Peter6000-achtig gemaakt, nu de TT nog.
Ik heb de NSB-functie gebruikt met het vriendelijke verzoek de TT te veranderen. Werkt altijd vooralsnog, dus waarom nu niet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had 'em [FB] KK BB genoemd, maar falco moest weer even een zeik TT in het rond slingeren waar we nog minstens een week aan vast zitten.
Dan zou het een puinhoop worden op het forum denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat bij Replique 3 ook eindelijk eens aangepast wordt, dat je zelf de TT's nog kan veranderen.![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zou het een puinhoop worden op het forum denk ik
Lolbroeken die hun TT wijzigen in flauwekul naderhand etc.
Ik ook!quote:
Lijkt me zeker een goede optie idd!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
(Maar er is vast wel iets in te bouwen dat je het na 5 minuten niet meer kan veranderen.)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb de NSB-functie gebruikt met het vriendelijke verzoek de TT te veranderen. Werkt altijd vooralsnog, dus waarom nu niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |