Doe nou gewoon niet zo krampachtig zeg.... COS gaat over de streams, da's duidelijk. Maar wat is nou het probleem als in de SC de streams ook ter sprake komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het zijn overduidelijk níet dezelfde topics. Anders is die hele COS nog niet nodig. Je mag in de SC best over BB babbelen, maar zoals gezegd is het niet de bedoeling dat de SC en COS hetzelfde zijn.
Ik hoop goor,lekker in het afvalwater zwemmenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ranzig dat water gaat worden na een paar weken.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Flugel, kom eens in de COS, ik wil niet klikken, maar er is een zwaaipost geplaatst![]()
Haai CWquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Nu is het nog logisch dat er alleen over de streams wordt gepost, alles is nog nieuw enzo, maar na een tijdje gaat men tóch weer zwaaien en slowchatten en dan is het heerlijk dat er 2 topics zijn.![]()
Ik moet pissen, en m'n bier is op. Waar moet ik dat melden?quote:
moet niet, maar als je het meldt, dan hierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik moet pissen, en m'n bier is op. Waar moet ik dat melden?
Moet ik dat melden, eigenlijk?.
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegen
nog genoeg bier hier, had je je beter voor moeten bereidenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, maar als ik daar zeg dat ik een stuk BB stream moet missen omdat ik bier moet halen, word ik weer hierheen verwezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meestal kom ik die onderwerpen in KLB tegen
Hey newsiequote:
Leuk om jou ook weer is te zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hey newsie![]()
Leuk je hier weer te zien!
http://www.talpa.tv/web/s(...)350/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef tonja het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar waar kan je die streams vinden?
FAQ, Policy en Streamsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef tonja het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar waar kan je die streams vinden?
Als ze daar nou vorig jaar Nathalie een paar uur hadden opgeslotenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben zelfs een SM hok
Gewoon 700 fullratequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Hey Bong, op welke snelheid kijk jij?
Ik kan alleen maar 1 stream normaal kijken op hoogste snelheid... >700k als ik hem bv op 384k zet dan kijk ik slowmotion.... vreemd dit had ik vorig jaar niet....
Ook 1 stream tegelijk? of het je een snel abbo...quote:
Gewoon 1 stream, geen abbo (weet trouwens niet eens of dat al is geactiveerd als er al een abbosysteem komt, dat geldt namelijk alleen voor de videos op de talpa site)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook 1 stream tegelijk? of het je een snel abbo...
Ik bedoel snel abbo van @homequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon 1 stream, geen abbo (weet trouwens niet eens of dat al is geactiveerd als er al een abbosysteem komt, dat geldt namelijk alleen voor de videos op de talpa site)
Yep, heb fast inet, 640KB/s downstreamquote:
Budget dus...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, heb fast inet, 640KB/s downstream
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit me nu al te ergeren aan bepaalde personen..
Nee van Multikabel, Power abboquote:
640KB is +/- 5Mbit. Da's redelijk normaal, zeker geen budget lijn.quote:
Nou laat power er maar afquote:
640 Kilobyte he? Dus een dikke halve 1MB per secquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou laat power er maar afwant 640KB is geen power.... meer puppy-power
![]()
Never mind ik zit ook in die buurt... (Ik ga eens even prutsen met de streams....)
Ja, anders kon ik natuurlijk niet goed streamenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef Bocaj het volgende:
laat maar ik haalde ff KB en kbits door elkaar....![]()
Dat is informatie waar we wat aan hebben!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff naar het toillet, en ik ga een appel schillen en in stukjes snijden, en dan lekker opeten
Suc6quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff naar het toillet, en ik ga een appel schillen en in stukjes snijden, en dan lekker opeten
hahaquote:
Mwah. Als er al iets jummie aan haar is, dan is dat voor mij nu al in veelvoud gecompenseerd door haar arrogantie.quote:
Met een rol plakband, kan je een end komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah. Als er al iets jummie aan haar is, dan is dat voor mij nu al in veelvoud gecompenseerd door haar arrogantie.
Zonde van het plakband, als je het ook met een ontiegelijke rotschop onder d'r reet kan oplossenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Met een rol plakband, kan je een end komen![]()
Dat maakt de boel stuk overzichtelijkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Ter info alvast: in het volgende deel van de SC worden stream-gerelateerde posts verwijderd...
Mên...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Ter info alvast: in het volgende deel van de SC worden stream-gerelateerde posts verwijderd...
Mee eens, het is echt niet nodig stream gerelateerde posts uit de SC te verwijderen.quote:
Zou TL ff zijn mail willen lezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zou TL ff zijn mail willen lezen
Ik vind de streams KUTquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Heb je het licht gezien???quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, het is echt niet nodig stream gerelateerde posts uit de SC te verwijderen.
De COS draait prima, en de SC gaat de komende weken vanzelf vervuilen.
Maar goed, ik val in herhaling.
weet ik veel, lichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat is er aan die tunnel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |