Zonde van het plakband, als je het ook met een ontiegelijke rotschop onder d'r reet kan oplossenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Met een rol plakband, kan je een end komen![]()
Dat maakt de boel stuk overzichtelijkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Ter info alvast: in het volgende deel van de SC worden stream-gerelateerde posts verwijderd...
Mên...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Ter info alvast: in het volgende deel van de SC worden stream-gerelateerde posts verwijderd...
Mee eens, het is echt niet nodig stream gerelateerde posts uit de SC te verwijderen.quote:
Zou TL ff zijn mail willen lezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zou TL ff zijn mail willen lezen
Ik vind de streams KUTquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
Heb je het licht gezien???quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, het is echt niet nodig stream gerelateerde posts uit de SC te verwijderen.
De COS draait prima, en de SC gaat de komende weken vanzelf vervuilen.
Maar goed, ik val in herhaling.
weet ik veel, lichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wat is er aan die tunnel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |