die ligt op milica tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg snel van het aanrakerige hoor. Die Jeroen is ook maar een slet.
Mijne ook. Dat zullen dus de verraders wel wezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mijn favoriete koppel op het eerste gezichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Die zijn me nog totaal niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mijn favoriete koppel op het eerste gezichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
De meest normale van het stelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Die OP kan wel beter toch, Bong?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef BONG4002 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Marlies
Deze is handig om er voorlopig bij te houden: De Bewoners van BB6
Volgens de site zit Jeroen er alleen in, moet dus juist doen alsof hij geen "stel" is, lijkt me.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Larisje het volgende:
Ze hebben het erover dat er 2 stelletjes inzitten als ik het goed hoor. Zouden Jeroen en Milica?? moeten doen alsof ze een stel zijn?
Eerste opdracht bekend!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de site zit Jeroen er alleen in
Ja t moest ff snelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die OP kan wel beter toch, Bong?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij die dochter van die moeder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen en iemand anders lagen net samen op bed, ze kennen elkaar en Jeroen denkt dat "de andere bewoners het wel geloven"
Pa streek ook net heel lief zijn hand door haar haar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
De meest normale van het stelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop