die ligt op milica tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg snel van het aanrakerige hoor. Die Jeroen is ook maar een slet.
Mijne ook. Dat zullen dus de verraders wel wezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mijn favoriete koppel op het eerste gezicht
[afbeelding]
Die zijn me nog totaal niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
De meest normale van het stelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Die OP kan wel beter toch, Bong?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Marlies
Deze is handig om er voorlopig bij te houden: De Bewoners van BB6
Volgens de site zit Jeroen er alleen in, moet dus juist doen alsof hij geen "stel" is, lijkt me.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Larisje het volgende:
Ze hebben het erover dat er 2 stelletjes inzitten als ik het goed hoor. Zouden Jeroen en Milica?? moeten doen alsof ze een stel zijn?
Eerste opdracht bekend!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de site zit Jeroen er alleen in
Ja t moest ff snelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die OP kan wel beter toch, Bong?![]()
[..]
![]()
volgens mij die dochter van die moeder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen en iemand anders lagen net samen op bed, ze kennen elkaar en Jeroen denkt dat "de andere bewoners het wel geloven"
Pa streek ook net heel lief zijn hand door haar haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |