die ligt op milica tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg snel van het aanrakerige hoor. Die Jeroen is ook maar een slet.
Mijne ook. Dat zullen dus de verraders wel wezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mijn favoriete koppel op het eerste gezicht
[afbeelding]
Die zijn me nog totaal niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
De meest normale van het stelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Die OP kan wel beter toch, Bong?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Marlies
Deze is handig om er voorlopig bij te houden: De Bewoners van BB6
Volgens de site zit Jeroen er alleen in, moet dus juist doen alsof hij geen "stel" is, lijkt me.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Larisje het volgende:
Ze hebben het erover dat er 2 stelletjes inzitten als ik het goed hoor. Zouden Jeroen en Milica?? moeten doen alsof ze een stel zijn?
Eerste opdracht bekend!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de site zit Jeroen er alleen in
Ja t moest ff snelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die OP kan wel beter toch, Bong?![]()
[..]
![]()
volgens mij die dochter van die moeder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen en iemand anders lagen net samen op bed, ze kennen elkaar en Jeroen denkt dat "de andere bewoners het wel geloven"
Pa streek ook net heel lief zijn hand door haar haar.quote:
Ik denk dat Etienne wel ff bij hem komt liggen zo.quote:
Ja, zo lief!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pa streek ook net heel lief zijn hand door haar haar.
Ja klopt maar volgens mij hadden ze het er net over dat er 2 stelletjes waren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de site zit Jeroen er alleen in, moet dus juist doen alsof hij geen "stel" is, lijkt me.
Iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat verklaard dus dat de moeder van milica er nog niet inzit
Hoe heet die vriendin?quote:
Hij maakt een spontane indruk, van haar weet ik 't nog niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn favoriete koppel tot nu toe
Jij schakelt nog wel over naar "de huilebalk van dit jaar"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn favoriete koppel tot nu toe
Ik weet nog erg weinig namen. Elders staan alle bewoners opgesomd.quote:
Nu de rest nog hè...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Die Grace Jones is 1,5 in het huis en loopt al een uur haar kleren uit te doen
Rik zeker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Dr_Greene het volgende:
Ja hoor, de kipfilets doen ook in BB6 hun intrede....
Das de mariniersbroer van de homo.quote:
nee, de fascist is z'n petje vergeten zei hij netquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij schakelt nog wel over naar "de huilebalk van dit jaar"
Ohhhh de politieagent.quote:
Ik vind haar engquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik herstel mijn woorden... Die Grote Rooie Reus is niet lekker
Ting-momentjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ting zou al lang 3x genomen zijn....
Dat is die vadsige Indo in die witte korte broekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh de politieagent.
Dan zoek ik nog even door naar de fascist![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Het boeit nog voor geen meter, maar dat was ieder jaar zo.... toch?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De slaapkamerdeuren kunnen dus ook weer op slot?
Is dat die Etiënne met z'n Lonsdale plaatjes op zijn site?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
Dan zoek ik nog even door naar de fascist![]()
Ja, vind ik ook een echt natuurlijk persoon, geen poeha, gewoon zichzelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef itsme het volgende:
dat meisje Marcia is wel aantrekkelijk om te zien
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat die Etiënne met z'n Lonsdale plaatjes op zijn site?
En Egbertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook een echt natuurlijk persoon, geen poeha, gewoon zichzelf
Janine opsluitenquote:
Dat zeg ik, zou dat het familiegeheim zijn... dat ze allebei op mannen vallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
Ik vind die Tijn ook net een homo met zijn leren armbandjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |