Slecht was dat ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Wat waren je ergernissen ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
Nu maar hopen dat er beter ge-mod wordt dan Hotel-BB, daar heb ik me zwaar aan ge-ergerd.
Dat er op een gegeven moment een dood punt kwam in BB, en dat er de meest rare opmerkingen op het forum kwamen. Dooie spelmomenten kunnen we natuurlijk niets aan doen, maar ik had van Fok enige vorm van goed modden verwacht...quote:Wat waren je ergernissen ?
Was er een Hotel-BB subfora?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef witste het volgende:
Witje meldt zich weer voor de nieuwste BB-editie!
quote:
Thanks for sharing... Let the games begin !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:35 schreef witste het volgende:
[..]
Maarrrrr..... Laat ik niet met mijn ergenissen komen hier... we gaan weer fijn slachtoffertjes kijken!
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik neem aan dat om 22.30 alle bewoners het huis al in zijn?
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanaf 22.30 binnendruppelen zoals vorig jaar
Zou kunnen maar ik meen me vorig jaar te herinneren dat we iedereen zagen binnenkomen of vergis ik me nuquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat juist voor de Kick-Off bewaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |