jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heee D
Zo treffen we elkaar weer eens!
Alles goed?
Slijm ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
en nu helemaal natuurlijk nou ik weet dat ik je komende tijd ook tegenkom
Dacht het vriendelijk te houden, is het nog niet goed. Hautaine teringdwergquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snappie!! lekker ding!
![]()
(je vergat hautaine of tering...)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht het vriendelijk te houden, is het nog niet goed. Hautaine teringdwerg![]()
Klaar voor de start van BB?
Vast wel...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Heb zin in vanavondHopelijk werken de streams
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk ik zal eens kijken wie er in het huis zitten... zitten er gewoon twee mensen uit Den Bosch in die ik van gezicht ken
Milica en Rik komen allebei regelmatig in mijn stamkroeg... Milica heeft er zelfs gewerkt. Die twee kennen elkaar dus ook want dat hing een beetje rond hetzelfde groepje... Milica heeft nog een tijdje wat met een collega van me gerommeld en die Rik is wel een van de meest extroverte homo's die ik ooit heb gezien
Meer heb ik eigenlijk niet... ik ken ze alleen van gezicht.. weet wel dat het tussen die collega van me en haar niet lang heeft geduurd... de reden is me niet bekend... ik zal het eens proberen te achterhalen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is sappige info... give us more
Bel je collegaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer heb ik eigenlijk niet... ik ken ze alleen van gezicht.. weet wel dat het tussen die collega van me en haar niet lang heeft geduurd... de reden is me niet bekend... ik zal het eens proberen te achterhalen.
Nou het is dus eigenlijk meer een ex-collega, hij is twee maanden geleden vertrokken... spreek hem nog wel eens op msn dus zodra dat gebeurd zal ik hem flink uithorenquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Zitten er nu twee mollen in dan?
da's eigenlijk ook niet leuk... dan gok ik erop dat die voetballer een van de twee mollen is omdat ie verder alleen het huis in gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |