quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:51 schreef KRS het volgende:
Jeeeeeeeeeeeezus..... Dat bikinebroekje van Nicole Richie flubbert gewoon aan de vóórkant!!!!!
Hoe kríjgt ze het voor elkaar???
Charlote Church gained a litlle weight...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou ik denk echt dat ze dat expres doet, want dat broekje is gewoon maat 38 of 40 ofzo. Je kunt echt wel -zelfs in haar maat- een passend broekje vinden hoor
Ik zag gisteren toevallig een documentaire op Belg 1 over Pro-ana figuren, die adoreren dit soort mensen totaal, nicole zal zich daar ook wel onder scharen ...
Ik dacht dat ze op de betere weg was, maar blijkbaar....![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:26 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat valt op de rechter foto nog wel mee vind ik, sterker nog, daar is het wel een lekker ding!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG, als je zoiets draagt wíl je gewoon dat iedereen je tieten ziet.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind die boob ook zo.... massief! Het ziet er niet mooi en zacht uit ofzo, meer alsof het een ei is dat als je er in knijpt, allemaal eiwit en eigeel lekt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze wil NOG lelijker worden dan ze al was? Het is haar gelukt
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Nadia11 het volgende:
[..]
Ik vind haar op zich niet lelijk! Alleen, ze heeft nogal een aparte 'stij'l![]()
Misschien is het een soort superlijm dat haar gezicht bij elkaar houdtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Cher, Alsof bij haar een gezichtsmasker nog helpt
.
Idd, alhoewel hij perfect zou passen in dat topic over verspookte vrouwen of zoietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef The_Voice_Within het volgende:
Deze werd ook nog geplaats op de valreep van het vorige topic, maar ik vind hem weinig onflatteus, ondanks dat het Fergie is.![]()
[afbeelding]
Misschien was die roddel dat ze een rib weg heeft laten halen toch waar als je zo deze foto bekijkt..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien is het een soort superlijm dat haar gezicht bij elkaar houdt
En mensen die alleen de video-clips zien denken dat het een lekker ding isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd, alhoewel hij perfect zou passen in dat topic over verspookte vrouwen of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of Cher nog kan knipperen.
Rara wie is dit? (Ok, opzettelijk onflatteus maar wel een leuke TVP)
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]Had ik het nog goed ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of Cher nog kan knipperen.
Rara wie is dit? (Ok, opzettelijk onflatteus maar wel een leuke TVP)
[afbeelding]Nou, die foto van jou is erger ik geef toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
Perezquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef kikoooooo het volgende:
Wie zet die teksten eigenlijk altijd bij sommige foto's? Op de foto's, in paint... welke site doet dat?
Weinig onflateus lijkt me...gewoone en lekker ding in haar bijna nakie in haar slaapkamer...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef Scandalous het volgende:
Ze is een 'cool mom'![]()
[afbeelding]
Die heb ik ook gezien! Echt niet normaal hoe ze die graatmagere celebs en als 'thinspiration' zagen. Ik werd er helemaal akelig van...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zag gisteren toevallig een documentaire op Belg 1 over Pro-ana figuren, die adoreren dit soort mensen totaal, nicole zal zich daar ook wel onder scharen ...
Inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:06 schreef The_Voice_Within het volgende:
Deze werd ook nog geplaats op de valreep van het vorige topic, maar ik vind hem weinig onflatteus, ondanks dat het Fergie is.![]()
[afbeelding]
Nou maar hopen dat de ja-maar-Madonna-kan-het-wel-hebben-omdat-het-Madonna-is discussie losbarst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Modus het volgende:
[[url=http://img21.imagevenue.com/loc22/th_ec0madonna@spydi.nl57.jpg]afbeelding][/URL]
Nice cameltoe.. Ik vind Madonna er sowieso niet flatteus meer uit zien, met die Youri van Gelder-armen en zo'n badpakachtig ding. Dat onderlichaam is net een bejaarde in badpak.
.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ketting die tussen d'r borsten verdwijnt.
quote:
Nee, worden meteen verwijderd, schijntquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:32 schreef tong80 het volgende:
Onegeneerd TVP posten mag niet meer toch ?
Kan veel zeggen over Cher, maar ze heeft wel het lef zo over straat te gaan met dr maskertje opquote:
Ze zag er altijd lekker gezond uit (ik houd niet van broodmager), maar nu mag ze die chocolaatjes wel even laten liggen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:38 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Church wordt de nieuwe Aretha Franklin
[afbeelding]
Ze moet het in ieder geval even "ontgelen" door zilvershampoo ofzo te gebruiken. Dit staat een beetje cheap. Aan de andere kant liep ze gewoon op straat, dus om dan helemaal perfect gekapt de straat op te gaan...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:22 schreef apestaartje het volgende:
Dat haar is echt verschrikkelijk. Het lijkt net zuurkool. Óf ze heeft te lang in de zon gelegen, óf ze moet een andere kapper zoeken.
[..]
Wat heeft die een ouwe kop!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:22 schreef apestaartje het volgende:
En dan nog een foto. Om de een of andere reden vind ik Wytske er hier slecht uit zien.
[afbeelding]
Ze is 26 jaar, voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heeft die een ouwe kop!Ik dacht altijd dat zij een jong meisje was.Niet dus.
![]()
Ze heeft de laatste tijd echt zo'n evil blik in d'r ogen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Tom en Katie zien er een beetje "posessed" uit
[afbeelding]
Koffievlek op d`r maagdelijk witte jurkquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Pfff.. die middelste is wel heel onflatteus. ze lijkt wel 50!
Overigens is K-fag echt nooit bij haar op die paparazzifoto's, nogal opvallend. Maar goed, dat is meer iets voor het Britnietoppik.
Die is inderdaad wel heel erg overduidelijk nep...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ze heeft de laatste tijd echt zo'n evil blik in d'r ogen.
Uit deze serie van Nicole Richie hebben we er al meerdere gehad, maar deze vond ik wel héél erg. Maar volgens mij is deze ook niet helemaal echt...
[afbeelding]
quote:Uit deze serie van Nicole Richie hebben we er al meerdere gehad, maar deze vond ik wel héél erg. Maar volgens mij is deze ook niet helemaal echt...
[afbeelding]
Sorry, Tinypic doet even flauw.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef zoeperzazke het volgende:
wat een hoop kruisjes in een topic van 4 dagen oud
Dat was waarschijnlijk ook de plek waar de originele wenkbrauw zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo lelijk, een piercing die ín je wenkbrouw begint in plaats van er boven
Maar wat een lijf! Zo zwart en gespierd!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hulk Hogan Nice panties!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
? Hogan & Jessica Simpson
Deze is ook leuk. Vooral dat haar en die snor!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hulk Hogan Nice panties!
[afbeelding]
Het is volgens mij ook een enorme eikel van een vent, als je die soap van hem wel eens hebt gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:25 schreef Marty het volgende:
[..]
Deze is ook leuk. Vooral dat haar en die snor!!!![]()
[afbeelding]
Haar uitdrukking en die ogen!quote:
Afgelopen week heeft hij ook weer geworsteldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:32 schreef rameijer het volgende:
[..]
Maar wat een lijf! Zo zwart en gespierd!
Die gozer is toch al dik in de 50?!
Die jurk is lelijk,maar wat ziet ze er knap uit met dat zwarte haar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:58 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Zo loop je toch niet over straat als (aanstaande) moeder?![]()
Verder vind ik Britney met donkere haren een stuk leuker uitzien..![]()
Maar die kleding.. ik vind het echt ordinair![]()
Ken ik niet.Wie is die junk?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef PetRabbit het volgende:
Ahum... Pete Doherty![]()
[afbeelding]
Kate heeft echt zulke mooie ogen vind ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kate Moss!!
[afbeelding]
En George Clooney
[afbeelding]
Er staat hier ook ergens een filmpje op FOK! van die foto'squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef apestaartje het volgende:
In onderstaande post op het Fashionspot-forum staan er een aantal van Kelly Clarkson. Op een andere manier dan je van haar gewend bent. Ik vind ze niet zo heel erg mooi.
http://www.thefashionspot.com/forums/2247461-post107.html
Ze is ook geen bijzonder meid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef apestaartje het volgende:
In onderstaande post op het Fashionspot-forum staan er een aantal van Kelly Clarkson. Op een andere manier dan je van haar gewend bent. Ik vind ze niet zo heel erg mooi.
http://www.thefashionspot.com/forums/2247461-post107.html
Dan heb je het denk ik over haar uiterlijk? Want ik vind haar wel een bijzonder talent op gebied van zang hoor. En ze schrijft zelf ook een aardig liedje mee (because of you o.a.)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ze is ook geen bijzonder meid.
Ik vind haar heel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Leah Remini (King of Queens) is een biggetje geworden
[afbeelding]
Lekker vol.quote:
Wat is hier zo vreemd aan Jake?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Gwyneth Paltrow
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jakey-Poo
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leah Remini (King of Queens) is een biggetje geworden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2006 09:10:35 ]
Uh zijn uitdrukking op de linkerfoto?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:25 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Wat is hier zo vreemd aan Jake?
![]()
Mis ik iets?
Die 2 foto's daarboven vind ik juist eng op de één of andere manier.... Weet niet waarom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:32 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik had net een foto van Janet Jackson gezien op perezhilton.com gezien nou de andere foto's zagen er goed uit alleen een van de laatste waar Janet breed grijnst vind ik haar eng het lijkt net of haar glimlach op springen staat.![]()
Net alsof...quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:01 schreef KRS het volgende:
[..]
Die 2 foto's daarboven vind ik juist eng op de één of andere manier.... Weet niet waarom.
Net of ze niet echt is ofzo
quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:08 schreef postinggirl het volgende:
Nog eentje. Nee, dit is géén archief-opname van een of andere reeds verdwenen tv-presentatrice uit pakweg 1986.het lijkt wel een pruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Die is al heeeeeeel oud.quote:
Die vind ik nog heel erg meevallen eigenlijkquote:
juist wel grappig dat filmpje!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
Die foto's waren van een concert van Metal Skool, ze werd op het podium gevraagd en ze mocht meezingen. Ze was alleen knetterlam![]()
Filmpje
Metal Skool doet me alleen heel erg denken aan Love Fist...
Onderschrift: "Ha Ha je weet toch dat ik niet aan slimme teksten doe laat staan lezen."quote:
Qua uitstraling inderdaad. Qua muziek kan het mij ook niet boeien maar dat zal wel komen vanwege mijn smaakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dan heb je het denk ik over haar uiterlijk? Want ik vind haar wel een bijzonder talent op gebied van zang hoor. En ze schrijft zelf ook een aardig liedje mee (because of you o.a.)
Nou ik ben ook geen expert dus dat kanquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef MadGuy het volgende:
Ik ken hem niet zien, WanEnOonlie.
Oh, my, ze is een mens.quote:
brrrquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef apestaartje het volgende:
Danni Minogue. Teveel botox is niet goed voor een mens. Zie de foto's in onderstaande post op het Fashionspot-forum.
http://www.thefashionspot.com/forums/2189269-post3.html
Sorry hoor maar zij staat ècht niet flatteus op de foto... Daar lijkt mij vrij weinig discussie over mogelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, my, ze is een mens.
Oftewel, ik vind dit niet direct onflatteus, meer menselijk en normaal juist.
Die zijn er zat hoor.. maar dat zijn dezelfde mensen die alleen de video-clips zien en niet deze foto'squote:Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er serieus mensen bestaan die fergie aantrekkelijk vindenx10
Zeker niet, hij is 51...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
Ray is ook de jongste niet meer
Ga Poseidon maar is kijken, braak film maar ze ziet er echt wel goed uit in die film.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er serieus mensen bestaan die fergie aantrekkelijk vindenx10
Ik ben een van hen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zijn er zat hoor.. maar dat zijn dezelfde mensen die alleen de video-clips zien en niet deze foto's![]()
Is dat die man van Charlotte in de 3e en 4e serie van Sex and the City?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Kyle Maclachlan's nieuwe 'do coupe palmboom:
[afbeelding]
Klopt! En hij was Dale Cooper in Twin Peaks.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Is dat die man van Charlotte in de 3e en 4e serie van Sex and the City?
En als je je dan bedenkt hoe ze dat lijf heeft gekregenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef rena het volgende:
Ik vind het zo triest dat alles wat je nu over Janet Jackson hoort alleen maar over haar "prachtige, nieuwe lichaam" gaat.(En dat ze ook zo op de foto gaat dat het overal te zien is
)
Hahaha, ik vind dikke mensen juist triestquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef rena het volgende:
Ik vind het zo triest dat alles wat je nu over Janet Jackson hoort alleen maar over haar "prachtige, nieuwe lichaam" gaat.(En dat ze ook zo op de foto gaat dat het overal te zien is
)
Pagina terug al gepostquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Turbomuis het volgende:
Kate Winslet is de make-up vergeten:
[afbeelding]
volgens mij zaten die borsten er vroeger niet (tijdens de eerste serie Grey's Anatomy)quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ellen Pompeo ziet er uit als een oude heks bij de 2006 Emmy Awards.
[afbeelding]
haha volgens mij zitten ze er nu ook gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef weathergirl het volgende:
[..]
volgens mij zaten die borsten er vroeger niet (tijdens de eerste serie Grey's Anatomy)
Of je leest even goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind dikke mensen juist triest![]()
BAH...... Kijk haar voeten/tenen eens lelijk zijn...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef PrinceLu het volgende:
http://img145.imagevenue.(...)her_19_122_474lo.jpg
Fran Drescher. Niet haar beste dag.
Jééézus..dat is toch wel wat anders dan we zien bij Grey's Anatomy.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ellen Pompeo ziet er uit als een oude heks bij de 2006 Emmy Awards.
[afbeelding]
Geloof me! Met zoveel make-up en hair-extentions als Christina zou hij er ook fantastisch uitzien.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Zangertje Ne-Yo met achtergrondzangeres.
de berichten bij de foto meldden datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef KRS het volgende:
[..]
![]()
Met achtergrondzangeres....
Hoe weet je dat? Was je erbij?
Oooohw... Hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de berichten bij de foto meldden dat
Klopt, binnen 3 maanden ofzo... wel knap dat jij dat nieuws hebt weten te ontwijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
Is Britney weer zwanger? Heb ik blijkbaar weer iets gemistDat vorige kind is toch nog niet zo lang geleden geboren? Hoewel, maandje of negen toch wel. Maar dan is ze wel weer snel zwanger geraakt
oh my gawwdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Aretha, I love you, maar kun je alsjeblieft iets minder riskants aandoen?
We have a winnerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Het is in dit geval maar goed dat je de url moet kopiëren en plaken, alsvorens je de foto te zien krijgt. Kan je je alvast geestelijk voorbereiden op wat komen gaat.quote:
Ik luister niet naar 538, kijk niet naar RTL Boulevard/SBS6 Shownews dus zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, binnen 3 maanden ofzo... wel knap dat jij dat nieuws hebt weten te ontwijken
gadverdammequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Zangertje Ne-Yo met achtergrondzangeres.
gevoelige mensen worden niet gepijpt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
gadverdammeen dan proberen gevoelig over te komen in zijn liedjes...
![]()
OMGquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar er eigenlijk verassend goed uitzien voor die leeftijdquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Stockard Channing (best bekend als Rizzo uit Grease) heeft iets van een dragqueen hier:
[]
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind haar er eigenlijk verassend goed uitzien voor die leeftijdAls ik me niet vergis is ze inmiddels alweer 62...ik zou blij zijn met zo'n uiterlijk op die leeftijd hoor
Shit, waarom kan ík die foto nou weer niet bekijken???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Nee, maar het viel me zó op, die rechterwenkbrauw van haarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:51 schreef ChrisJX het volgende:
Zeg je dat wel vaker ja? Meid, wat heb jij een óntzettend onflatteuze rechterwenkbrauwDaar moet je echt wat aan doen hoor.
Hij is wat dikker en borsteliger dan de linker iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me zó op, die rechterwenkbrauw van haar
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef KRS het volgende:
[..]
Shit, waarom kan ík die foto nou weer niet bekijken???![]()
Lukt niet...ben ook zo benieuwd nu naar die foto van Aretha....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaar
Dat had ik dus al 20x geprobeerd, dat lukte dus niet. pagina kan niet worden weergegevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaar
OMFGquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou bij deze voor degenen die m niet kunnen zien..
(Hint voor de plaatser van deze foto: tinypic.com , krijg je ook geen gedoe met die kruisjes steeds)
[afbeelding]
Jaiks!~quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
(Hint voor de plaatser van deze foto: tinypic.com , krijg je ook geen gedoe met die kruisjes steeds)
[afbeelding]
flauwquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef Chanty87 het volgende:
Hahahaha, veeg me opZe kan ze als ze in de weg zetten gewoon over d'r schouders gooien
![]()
Nou, ik zou anders hard lachen als ze het deed hoor.quote:
nouwww!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, ik zou anders hard lachen als ze het deed hoor.Geen humor...
Nee, mijn MSN krijg je niet!
![]()
Holy hellquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Jennifer Lopez wel stijlvol in die foto hoor. Ze wordt ouder maar wel mooi ouder en ze doet er goed aan om minder in de publiciteit te zijn. En er is eigelijk niks mis met Amy Lee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef superhero87 het volgende:
VMA's 2006
Jessica Simpson!(ze zag er overigens wel heel mooi uit, alleen deze foto is een beetje mislukt
![]()
[afbeelding]
Jennifer Lopez![]()
[afbeelding]
Amy Lee (evanesance)
[afbeelding]
Paris is sad
[afbeelding]
Haha idd. Nog zo'n getekend druppeltje bij d'r oog en d'r haar zwart verven en ze kan gelijk door voor emo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg onflatteus die makeup van Paris, zeker als je al van die lelijke ogen hebt.
Alleen de Chanel oorbellen zouden misplaatst zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha idd. Nog zo'n getekend druppeltje bij d'r oog en d'r haar zwart verven en ze kan gelijk door voor emo.
Is er niet in die maat......quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Jurk het volgende:
Zulke jetsers en dan geen beha aantrekken![]()
Ja hoor, dat zijn de echte!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:23 schreef MadGuy het volgende:
En heeft ze nu cokedeukjes in haar neus?
HAHAH wikipedia kent haar nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:55 schreef buitenbeentje het volgende:
Wat doet die Amanda Lapore eigenlijk nog meer als aandacht vragen (en krijgen)?![]()
Wil ik dat eigenlijk wel weten?![]()
de nederlandse versie van wikipedia kent haar nog nietquote:
Ze heeft zelfs een horloge lijn.. bij Swatch. Nou komt het het heet 'Time Tranny'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
de nederlandse versie van wikipedia kent haar nog niet![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef superhero87 het volgende:
VMA's 2006
Jessica Simpson!(ze zag er overigens wel heel mooi
uit, alleen
deze foto is een beetje mislukt
![]()
[afbeelding]
Ik ben geschokt! Mijn held David is een enge bolle opa met een kunstgebit gewordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
David Bowie
Het gekke is dat ik eigenlijk zijn tanden het meest enge vind.
Kom kom, bij het verschijnen van Let's Dance (1983?) vertoonde hij zich ook al met een geheel nieuw gebit, passend bij zijn nieuwe frisse look.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef Jurk het volgende: Ik ben geschokt! Mijn held David is een enge bolle opa met een kunstgebit geworden.
Zucht.....En ik dacht nog wel dat hij zo mooi oud werd...
Precies. Hij had niet bepaald een mooi gebit. Niet dat ik dat erg vind, maar de man is best een beetje ijdel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef 18konijn het volgende:
Kom kom, bij het verschijnen van Let's Dance (1983?) vertoonde hij zich ook al met een geheel nieuw gebit, passend bij zijn nieuwe frisse look.
Die zag er al langer als een lelijke plastic hoer uit hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:56 schreef Megalomaniac het volgende:
En WTF is er met Lil Kim gebeurd?!
Maar om een of andere reden hadden die tandjes wel wat. Dit is echt zo'n bejaardenhuis-gebit. Alsof ie geleend is, ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Kom kom, bij het verschijnen van Let's Dance (1983?) vertoonde hij zich ook al met een geheel nieuw gebit, passend bij zijn nieuwe frisse look.
Nog een foto:quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Maar om een of andere reden hadden die tandjes wel wat. Dit is echt zo'n bejaardenhuis-gebit. Alsof ie geleend is, ofzo.
ja maar dan graag zonder implantaten die je op een hamster doen lijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mag je niet oud worden ofzo?
Claus bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Zo lijjkt DB wel erg op prins Bernhard.![]()
Zo die is oud geworden... Die heb ik duidelijk al een poosje niet meer gezien (op een foto dan he...0quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
David Bowie
Het gekke is dat ik eigenlijk zijn tanden het meest enge vind.
Sinds wanneer doet het zusje van jessica haar best om 'n mischa barton kloon te worden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef Takkembah het volgende:
[..]
![]()
Ms Simpson
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh en dit is haar zusje![]()
[afbeelding]
Wie is datquote:
Een jury-lid bij America's next topmodel en hij is zelf volgens mij model en geeft catwalk-trainigen etc.quote:
quote:
Ik kijk het soms, maar ik herken hem nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Kijk jij geen ANTM? Had ik niet verwacht van een reguliere SHO-fokker
Nee hoor, eigenlijk best logisch dat je zo iemand niet wil opslaan op je netvliesquote:Op maandag 4 september 2006 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kijk het soms, maar ik herken hem niet![]()
Moet ik me nu schamen![]()
Wat komt er uit zijn (haar...) buik???quote:
Wat een ontzettend foute gast is dat tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef apestaartje het volgende:
En wat staat David Hasselhoff er leuk op!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:21 schreef Moja het volgende:
[..]
Wat een ontzettend foute gast is dat toch![]()
Ik vind de schoenen juist superquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:22 schreef Stansfield het volgende:
en tijdens dansen en zingen maak je altijd rare bewegingen en trek je gekke bekken. Dit valt nog reuze mee. Alleen die schoenen die zijn wel geweldiglelijk.
Der armen lijken wel van een 50-jarige. Anorexia of te lui om te sporten?quote:
Ze's tamelijk overrated.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met Elize hier?? Veel mooier krijg je ze niet op de foto, met name die 2e![]()
het grootste probleem lijkt me toch d'r huidquote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Der armen lijken wel van een 50-jarige. Anorexia of te lui om te sporten?
Die zonnebankbenen, lijken wel eendenpoten.quote:
The Simple Life, met Paris Hiltonquote:Op woensdag 6 september 2006 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
wat doet / deed die Nicole Riche eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |