Hij is wat dikker en borsteliger dan de linker iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me zó op, die rechterwenkbrauw van haar
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef KRS het volgende:
[..]
Shit, waarom kan ík die foto nou weer niet bekijken???![]()
Lukt niet...ben ook zo benieuwd nu naar die foto van Aretha....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaar
Dat had ik dus al 20x geprobeerd, dat lukte dus niet. pagina kan niet worden weergegevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaar
OMFGquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou bij deze voor degenen die m niet kunnen zien..
(Hint voor de plaatser van deze foto: tinypic.com , krijg je ook geen gedoe met die kruisjes steeds)
[afbeelding]
Jaiks!~quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
(Hint voor de plaatser van deze foto: tinypic.com , krijg je ook geen gedoe met die kruisjes steeds)
[afbeelding]
flauwquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef Chanty87 het volgende:
Hahahaha, veeg me opZe kan ze als ze in de weg zetten gewoon over d'r schouders gooien
![]()
Nou, ik zou anders hard lachen als ze het deed hoor.quote:
nouwww!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, ik zou anders hard lachen als ze het deed hoor.Geen humor...
Nee, mijn MSN krijg je niet!
![]()
Holy hellquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Jennifer Lopez wel stijlvol in die foto hoor. Ze wordt ouder maar wel mooi ouder en ze doet er goed aan om minder in de publiciteit te zijn. En er is eigelijk niks mis met Amy Lee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef superhero87 het volgende:
VMA's 2006
Jessica Simpson!(ze zag er overigens wel heel mooi uit, alleen deze foto is een beetje mislukt
![]()
[afbeelding]
Jennifer Lopez![]()
[afbeelding]
Amy Lee (evanesance)
[afbeelding]
Paris is sad
[afbeelding]
Haha idd. Nog zo'n getekend druppeltje bij d'r oog en d'r haar zwart verven en ze kan gelijk door voor emo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg onflatteus die makeup van Paris, zeker als je al van die lelijke ogen hebt.
Alleen de Chanel oorbellen zouden misplaatst zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha idd. Nog zo'n getekend druppeltje bij d'r oog en d'r haar zwart verven en ze kan gelijk door voor emo.
Is er niet in die maat......quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Jurk het volgende:
Zulke jetsers en dan geen beha aantrekken![]()
Ja hoor, dat zijn de echte!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:23 schreef MadGuy het volgende:
En heeft ze nu cokedeukjes in haar neus?
HAHAH wikipedia kent haar nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:55 schreef buitenbeentje het volgende:
Wat doet die Amanda Lapore eigenlijk nog meer als aandacht vragen (en krijgen)?![]()
Wil ik dat eigenlijk wel weten?![]()
de nederlandse versie van wikipedia kent haar nog nietquote:
Ze heeft zelfs een horloge lijn.. bij Swatch. Nou komt het het heet 'Time Tranny'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
de nederlandse versie van wikipedia kent haar nog niet![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef superhero87 het volgende:
VMA's 2006
Jessica Simpson!(ze zag er overigens wel heel mooi
uit, alleen
deze foto is een beetje mislukt
![]()
[afbeelding]
Ik ben geschokt! Mijn held David is een enge bolle opa met een kunstgebit gewordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
David Bowie
Het gekke is dat ik eigenlijk zijn tanden het meest enge vind.
Kom kom, bij het verschijnen van Let's Dance (1983?) vertoonde hij zich ook al met een geheel nieuw gebit, passend bij zijn nieuwe frisse look.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef Jurk het volgende: Ik ben geschokt! Mijn held David is een enge bolle opa met een kunstgebit geworden.
Zucht.....En ik dacht nog wel dat hij zo mooi oud werd...
Precies. Hij had niet bepaald een mooi gebit. Niet dat ik dat erg vind, maar de man is best een beetje ijdel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef 18konijn het volgende:
Kom kom, bij het verschijnen van Let's Dance (1983?) vertoonde hij zich ook al met een geheel nieuw gebit, passend bij zijn nieuwe frisse look.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |