Hij is wat dikker en borsteliger dan de linker iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me zó op, die rechterwenkbrauw van haar
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef KRS het volgende:
[..]
Shit, waarom kan ík die foto nou weer niet bekijken???![]()
Lukt niet...ben ook zo benieuwd nu naar die foto van Aretha....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaar
Dat had ik dus al 20x geprobeerd, dat lukte dus niet. pagina kan niet worden weergegevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Even op het kruisje klikken, rechtermuisknop, url kopiëren en plakken op nieuwe pagina...klaar
OMFGquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou bij deze voor degenen die m niet kunnen zien..
(Hint voor de plaatser van deze foto: tinypic.com , krijg je ook geen gedoe met die kruisjes steeds)
[afbeelding]
Jaiks!~quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
(Hint voor de plaatser van deze foto: tinypic.com , krijg je ook geen gedoe met die kruisjes steeds)
[afbeelding]
flauwquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef Chanty87 het volgende:
Hahahaha, veeg me opZe kan ze als ze in de weg zetten gewoon over d'r schouders gooien
![]()
Nou, ik zou anders hard lachen als ze het deed hoor.quote:
nouwww!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, ik zou anders hard lachen als ze het deed hoor.Geen humor...
Nee, mijn MSN krijg je niet!
![]()
Holy hellquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Jennifer Lopez wel stijlvol in die foto hoor. Ze wordt ouder maar wel mooi ouder en ze doet er goed aan om minder in de publiciteit te zijn. En er is eigelijk niks mis met Amy Lee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef superhero87 het volgende:
VMA's 2006
Jessica Simpson!(ze zag er overigens wel heel mooi uit, alleen deze foto is een beetje mislukt
![]()
[afbeelding]
Jennifer Lopez![]()
[afbeelding]
Amy Lee (evanesance)
[afbeelding]
Paris is sad
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |