Ga Poseidon maar is kijken, braak film maar ze ziet er echt wel goed uit in die film.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er serieus mensen bestaan die fergie aantrekkelijk vindenx10
Ik ben een van hen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zijn er zat hoor.. maar dat zijn dezelfde mensen die alleen de video-clips zien en niet deze foto's![]()
Is dat die man van Charlotte in de 3e en 4e serie van Sex and the City?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Kyle Maclachlan's nieuwe 'do coupe palmboom:
[afbeelding]
Klopt! En hij was Dale Cooper in Twin Peaks.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Is dat die man van Charlotte in de 3e en 4e serie van Sex and the City?
En als je je dan bedenkt hoe ze dat lijf heeft gekregenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef rena het volgende:
Ik vind het zo triest dat alles wat je nu over Janet Jackson hoort alleen maar over haar "prachtige, nieuwe lichaam" gaat.(En dat ze ook zo op de foto gaat dat het overal te zien is
)
Hahaha, ik vind dikke mensen juist triestquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef rena het volgende:
Ik vind het zo triest dat alles wat je nu over Janet Jackson hoort alleen maar over haar "prachtige, nieuwe lichaam" gaat.(En dat ze ook zo op de foto gaat dat het overal te zien is
)
Pagina terug al gepostquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Turbomuis het volgende:
Kate Winslet is de make-up vergeten:
[afbeelding]
volgens mij zaten die borsten er vroeger niet (tijdens de eerste serie Grey's Anatomy)quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ellen Pompeo ziet er uit als een oude heks bij de 2006 Emmy Awards.
[afbeelding]
haha volgens mij zitten ze er nu ook gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef weathergirl het volgende:
[..]
volgens mij zaten die borsten er vroeger niet (tijdens de eerste serie Grey's Anatomy)
Of je leest even goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind dikke mensen juist triest![]()
BAH...... Kijk haar voeten/tenen eens lelijk zijn...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef PrinceLu het volgende:
http://img145.imagevenue.(...)her_19_122_474lo.jpg
Fran Drescher. Niet haar beste dag.
Jééézus..dat is toch wel wat anders dan we zien bij Grey's Anatomy.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ellen Pompeo ziet er uit als een oude heks bij de 2006 Emmy Awards.
[afbeelding]
Geloof me! Met zoveel make-up en hair-extentions als Christina zou hij er ook fantastisch uitzien.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Zangertje Ne-Yo met achtergrondzangeres.
de berichten bij de foto meldden datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef KRS het volgende:
[..]
![]()
Met achtergrondzangeres....
Hoe weet je dat? Was je erbij?
Oooohw... Hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de berichten bij de foto meldden dat
Klopt, binnen 3 maanden ofzo... wel knap dat jij dat nieuws hebt weten te ontwijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
Is Britney weer zwanger? Heb ik blijkbaar weer iets gemistDat vorige kind is toch nog niet zo lang geleden geboren? Hoewel, maandje of negen toch wel. Maar dan is ze wel weer snel zwanger geraakt
oh my gawwdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Aretha, I love you, maar kun je alsjeblieft iets minder riskants aandoen?
We have a winnerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Het is in dit geval maar goed dat je de url moet kopiëren en plaken, alsvorens je de foto te zien krijgt. Kan je je alvast geestelijk voorbereiden op wat komen gaat.quote:
Ik luister niet naar 538, kijk niet naar RTL Boulevard/SBS6 Shownews dus zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, binnen 3 maanden ofzo... wel knap dat jij dat nieuws hebt weten te ontwijken
gadverdammequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Zangertje Ne-Yo met achtergrondzangeres.
gevoelige mensen worden niet gepijpt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
gadverdammeen dan proberen gevoelig over te komen in zijn liedjes...
![]()
OMGquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar er eigenlijk verassend goed uitzien voor die leeftijdquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Stockard Channing (best bekend als Rizzo uit Grease) heeft iets van een dragqueen hier:
[]
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind haar er eigenlijk verassend goed uitzien voor die leeftijdAls ik me niet vergis is ze inmiddels alweer 62...ik zou blij zijn met zo'n uiterlijk op die leeftijd hoor
Shit, waarom kan ík die foto nou weer niet bekijken???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Nee, maar het viel me zó op, die rechterwenkbrauw van haarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:51 schreef ChrisJX het volgende:
Zeg je dat wel vaker ja? Meid, wat heb jij een óntzettend onflatteuze rechterwenkbrauwDaar moet je echt wat aan doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |