Die zag er al langer als een lelijke plastic hoer uit hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:56 schreef Megalomaniac het volgende:
En WTF is er met Lil Kim gebeurd?!
Maar om een of andere reden hadden die tandjes wel wat. Dit is echt zo'n bejaardenhuis-gebit. Alsof ie geleend is, ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Kom kom, bij het verschijnen van Let's Dance (1983?) vertoonde hij zich ook al met een geheel nieuw gebit, passend bij zijn nieuwe frisse look.
Nog een foto:quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Maar om een of andere reden hadden die tandjes wel wat. Dit is echt zo'n bejaardenhuis-gebit. Alsof ie geleend is, ofzo.
ja maar dan graag zonder implantaten die je op een hamster doen lijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mag je niet oud worden ofzo?
Claus bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Zo lijjkt DB wel erg op prins Bernhard.![]()
Zo die is oud geworden... Die heb ik duidelijk al een poosje niet meer gezien (op een foto dan he...0quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
David Bowie
Het gekke is dat ik eigenlijk zijn tanden het meest enge vind.
Sinds wanneer doet het zusje van jessica haar best om 'n mischa barton kloon te worden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef Takkembah het volgende:
[..]
![]()
Ms Simpson
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh en dit is haar zusje![]()
[afbeelding]
Wie is datquote:
Een jury-lid bij America's next topmodel en hij is zelf volgens mij model en geeft catwalk-trainigen etc.quote:
quote:
Ik kijk het soms, maar ik herken hem nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Kijk jij geen ANTM? Had ik niet verwacht van een reguliere SHO-fokker
Nee hoor, eigenlijk best logisch dat je zo iemand niet wil opslaan op je netvliesquote:Op maandag 4 september 2006 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kijk het soms, maar ik herken hem niet![]()
Moet ik me nu schamen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |