Raar gezicht zo.quote:
Inderdaad, het is toch de enige echte onvervalste Britney.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik herken haar gewoon... gezicht, zwanegre buik, frappucinoMaar het is ze echt hoor.
Wat een zeugquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
Miss Piggy Charlotte Church
[afbeelding]
Dat valt op de rechter foto nog wel mee vind ik, sterker nog, daar is het wel een lekker ding!quote:
ik vind het ziekelijk dun en om te kotsen zo lelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef ellos het volgende:
nu komen er zeker weer reacties dat ze veel te dun is?
Ik vind het mooi en niet onflatteus, maar ik schijn een raar lichaamsbeeld te hanteren.
Liever zonder bikini!! Echt wel, geef mij maar beetje meer vlees...heerlijk!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef weathergirl het volgende:
Ieder zijn smaak, maar ik zie veel liever Church in bikini dan Richie
...toch niet verkeerd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef Venderwel het volgende:
Als je dan toch Topless ligt te zonnen mevr. Church en je hebt het topje van je bikni niet bij je, doe dan niet zo krampachtig:
[afbeelding]
Nou ik vind heel slank (zoals bijv. de meisjes van ANTM) ook heel mooi, mooier dan mollig, maar ik vind Nicole Ritchie toch nèt iets te dun, paar kilo mag er wel bij van mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef ellos het volgende:
Ik vind het mooi en niet onflatteus, maar ik schijn een raar lichaamsbeeld te hanteren.
Uhuh..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef weathergirl het volgende:
Ieder zijn smaak, maar ik zie veel liever Church in bikini dan Richie
Dit is volgens mij een aardig oude foto hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:21 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Uhuh..![]()
Daarbij vind ik Nicole een stuk krampachtiger uitzien dan Charlotte![]()
God wat moet die meid zich slecht voelen.. zo skinny en dan gaan rennen![]()
Dat intresseert me niet.. het ziet/ zag er niet uit...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een aardig oude foto hoor
Volgens mij niet, maar daar ben ik niet zeker van. D'r gezicht ziet er nog wel goed uit, de rest is alleen zo akelig mager.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een aardig oude foto hoor
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding] één flinke nies en t meisje waait weg... Arme Orlando moet op een zak botten liggen...Tsjongejonge eet wat meisje!
Idd, het is namelijk een plank zonder ook maar enige vorm erin.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef ellos het volgende:
Als je mager bent kun je juist beter rennen hoor, anders moet je al je massa meesleuren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:21 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Uhuh..![]()
Daarbij vind ik Nicole een stuk krampachtiger uitzien dan Charlotte![]()
God wat moet die meid zich slecht voelen.. zo skinny en dan gaan rennen![]()
Dat kun je nu niet zien, dat zit meestal in de oksels.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Litteken linksonder [voornoemde uier]?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Spees_Eend het volgende:
De nieuwe coupe van Pink![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vind haar op zich niet lelijk! Alleen, ze heeft nogal een aparte 'stij'lquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze wil NOG lelijker worden dan ze al was? Het is haar gelukt
![]()
Lesbo is bah???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Frappelsien het volgende:
Volgens mij is ze dat ook... alleen weet ze dat nog niet...
Bah
Deze pic kom ik net tegen op een site met pics die gephotoshopt worden voor pro-ana websites. Sites die anorexia verheerlijken. Erg triest dat dit soort pics daarvoor gebruikt worden eigenlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef Nadia11 het volgende:
Kate Bosworth oftewel Kate Bone
[afbeelding]
Volgens mij is Pink getrouwdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Frappelsien het volgende:
Volgens mij is ze dat ook... alleen weet ze dat nog niet...
Bah
Hou er rekening mee dat artiesten bewerkt worden in videoclipsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:38 schreef Stansfield het volgende:
De laatste tijd zijn er weinig foto's meer van fergi van de black eyed peas en ik moet zeggen dat ze er in die nieuwste clip ook erg goed uitziet.
Fergie - 29 Juliquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat artiesten bewerkt worden in videoclips![]()
Deze (uit dezelfde reeks) ogen nog erger. Naar verluidt zijn ze splinternieuw.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |