Dat geloof je zelf toch niet, hè?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef Nadia11 het volgende:
Kate Bosworth oftewel Kate Bone
[afbeelding]

Wat niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet, hè?

Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
Pho-to-shop.

Laat maar zien, dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Nadia11 het volgende:
dus ze is in het echt niet zo? Ik heb laatst foto's van haar gezien en daar was ze vrij mager!

Common sense should do the trick.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef Nadia11 het volgende:
dus ze is in het echt niet zo? Ik heb laatst foto's van haar gezien en daar was ze vrij mager!

Wat dun!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding] één flinke nies en t meisje waait weg... Arme Orlando moet op een zak botten liggen...Tsjongejonge eet wat meisje!

Die zien uit alsof ze zo van een botoxfeestje afkomen ..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Ik vond dit net op een gamesforum, maar dit is toch echt niks...
BRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gatverredamme. Een lopend lijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:03 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding] één flinke nies en t meisje waait weg... Arme Orlando moet op een zak botten liggen...Tsjongejonge eet wat meisje!

Dat hebben fans van Orlando Bloom gedaan zodat hij breder lijkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
ik denk dat dit echt gefotoshopped is. Anders zouden we er denk ik al wat van hebben gehoord op bijv. perezhilton.com

Ze kan het beter op de lens van de fotograaf smeren. Misschien dat ze dan wat flatteuzer op de foto staatquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef ChrisJX het volgende:
Waar smeren ze die vaseline nou opKoop een labello, ipv een pot mee te sjouwen

Nou dit scheelt wel heel erg veel, zo is het zelfs een lekker ding! zo te zien zijn beide foto's (al dan niet geshopt) van dezelfde dag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb Kate Bosworth even voor jullie onderzocht... Zo ziet ze er dus in het echt uit![]()
[afbeelding]
nog steeds dun, maar niet zo extreem![]()

Best lullig om hem zo te gaan volgen. Ja, ik weet dat hij fout was, maar hij heeft nu z'n straf, maar die paparazzi maken het alleen maar erger.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Borin het volgende:
Boy George + taakstraf =![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

\quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
wat had boy george ook alweer op zn geweten?
Ik vind dit fotograferen en achtervolgen idd ook erg ver gaan, maar daar zullen de papparazzi wel schijt aan hebben...........

Onze Britney! Heeft tegenwoordig Gothzwart haarquote:

Dat sowieso, maar ik herken haar gewoon... gezicht, zwanegre buik, frappucinoquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zie daar totaal geen britney in. Hoe herken je haar dan? Heeft ze ook een tattoo op haar onderbuik ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |