Kate heeft echt zulke mooie ogen vind ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kate Moss!!
[afbeelding]
En George Clooney
[afbeelding]
Er staat hier ook ergens een filmpje op FOK! van die foto'squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef apestaartje het volgende:
In onderstaande post op het Fashionspot-forum staan er een aantal van Kelly Clarkson. Op een andere manier dan je van haar gewend bent. Ik vind ze niet zo heel erg mooi.
http://www.thefashionspot.com/forums/2247461-post107.html
Ze is ook geen bijzonder meid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef apestaartje het volgende:
In onderstaande post op het Fashionspot-forum staan er een aantal van Kelly Clarkson. Op een andere manier dan je van haar gewend bent. Ik vind ze niet zo heel erg mooi.
http://www.thefashionspot.com/forums/2247461-post107.html
Dan heb je het denk ik over haar uiterlijk? Want ik vind haar wel een bijzonder talent op gebied van zang hoor. En ze schrijft zelf ook een aardig liedje mee (because of you o.a.)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ze is ook geen bijzonder meid.
Ik vind haar heel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Leah Remini (King of Queens) is een biggetje geworden
[afbeelding]
Lekker vol.quote:
Wat is hier zo vreemd aan Jake?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Gwyneth Paltrow
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jakey-Poo
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leah Remini (King of Queens) is een biggetje geworden
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2006 09:10:35 ]
Uh zijn uitdrukking op de linkerfoto?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:25 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Wat is hier zo vreemd aan Jake?
![]()
Mis ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |